Megoldatlan

Nincs rendszeresen takarítva az állomás és aluljáró

FRISSÍTÉS: 2022.08.24
A bejelentő visszajelzése:

,,A napokban utaztam arra, továbbra sincsen takarítva a bejelentésben szereplő terület és hangszóró."

----

A Kelenföldi pályaudvar aluljárója és az ott elhelyezett elemek nincsenek rendszeresen takarítva. A képen látható hangszórón is éves kosz található. Ezáltal hamarabb tönkremegy, nincs karban tartva, nincs vigyázva rá.

Probléma helyszíne
Budapest XI. kerület, Újbuda, Kelenföld vasútállomás

Hozzászólások

  • Járókelő László lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

    Az Illetékes egy éven belül nem oldotta meg a bejelentett problémát.
  • Bárány Attila visszajelzésére vár.

  • Jakab Imola megváltoztatta a bejelentés állapotát "Megerősítésre vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Bárány Attila hozzászólt a bejelentéshez.

    Biztos ehhez sincs megfelelő eszköze a takarító cégnek, ugyan olyan koszos az állomás.
  • Bárány Attila visszajelzésére vár.

  • Jakab Imola megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Ügyszám: 0038/0016406/2022

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00100621

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük a megkeresést, mellyel kapcsolatban a Budapest Közút Zrt. az illetékes, tájékoztatásuk sze...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Tar Julcsi elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Tar Julcsi megváltoztatta a bejelentés leírását "A Kelenföldi pályaudvar aluljárója és az ott elhelyezett elemek nincsenek rendszeresen takarítva. A képen látható hangszórón is éves kosz található. Ezáltal hamarabb tönkremegy, nincs karban tartva, nincs vigyázva rá."-ról "FRISSÍTÉS: 2022.08.24 A bejelentő visszajelzése: ,,A napokban utaztam arra, továbbra sincsen taka...

  • Bárány Attila hozzászólt a bejelentéshez.

    A napokban utaztam arra, továbbra sincsen takarítva a bejelentésben szereplő terület és hangszóró.
  • Bárány Attila visszajelzésére vár.

  • R eni megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/16406-1/2022/0038
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00100621

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyet továbbítottunk a Budapest Közút Zrt.-nek mint a XI. kerület, Kelenf
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Gál Miklós elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Bárány Attila bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Koszos villamosmegálló

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Laczkó Márton
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Hauszmann Alajos utca / Szerémi út (XI. kerület, Újbuda)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Alapvető higiéniai problémák

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Széll Kálmán tér M (II. kerület)
  Vissza az oldal tetejére