Megoldott

Ocsmány villamosmegálló

Anonim Járókelő

FRISSÍTÉS 2023. 03. 13.

Budapesti Közlekedési Központ válasza:

Nagyon köszönjük a megkeresését, melyet továbbítottunk az illetékes szolgáltató, a BKV Zrt. részére. Tájékoztatásuk szerint a korábbi válaszukat továbbra is fenntartják, az utasvárót rendszeresen takaríttatják, a firkálásokat és a plakátokat folyamatosan eltávolítják.
A megálló "környezetének" (mellette, mögötte, a bokrok alatt, az aszfalt stb.) takarítása nem feladatuk.

_________________________

FRISSÍTÉS 2023. 02. 22.

BKM FKF Köztisztasági Divízió válasza:

Tájékoztatjuk, hogy a villamosmegállók takarítása, graffitimentesítése nem tartozik Társaságunk feladatkörébe. A probléma megoldása érdekében felvettük a kapcsolatot az illetékessel. A megálló mögött lévő zöldterületről munkatársaink a hulladékot összeszedték.

_________________________

FRISSÍTÉS 2023. 01. 04.

Bejelentő visszajelzése:

Mai állapot. Szerintem érdemes lenne újra kilátogatni a karbantartóknak.

_________________________

FRISSÍTÉS 2023. 06. 21.

BKM FKF Köztisztasági Divízió válasza:

Tájékoztatjuk, hogy a zöldterületek takarítását munkatársaink elvégzik, azonban a villamosmegállók takarítása nem tartozik Társaságunk illetékességébe.

_________________________

FRISSÍTÉS 2022. 03. 16.

Budapesti Közlekedési Központ válasza:

Köszönjük megkeresését, melyet továbbítottunk a BKV Zrt.-nek. A társaság azt válaszolta, hogy az utasvárót rendszeresen takaríttatják, a firkálásokat és a plakátokat folyamatosan eltávolítják.
A megálló "környezetének" (mellette, mögötte, a bokrok alatt, az aszfalt stb.) takarítása nem feladatuk.

__________________________________________________

A Szent János Kórház villamosmegálló és környezete borzasztóan néz ki.
Kérem hozzák rendbe. Köszönöm.

Probléma helyszíne
Budapest II. kerület, Szilágyi Erzsébet fasor 61

Hozzászólások

  • Gál Miklós lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS:2022.05.16. BKK válasza: "Köszönjük megkeresését, melyet továbbítottunk a BKV Zrt.-nek. A társaság azt válaszolta, hogy az utasvárót rendszeresen takaríttatják, a firkálásokat és a plakátokat folyamatosan eltávolítják. A megálló "környezetének" (mellette, mögötte, a bokrok alatt, az aszfalt stb.) takar...

  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés illetékesét "BKM Budapesti Közművek FKF"-ról "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Ügyszám: 0038/0014765/2022

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00100086

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Nagyon köszönjük a megkeresését, melyet továbbítottunk az illetékes szolgáltató, a BKV Zrt. részére.
    ...
  • M. V. Klára megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Bejelentő!
    Köszönjük megkeresését.
    Tájékoztatjuk, hogy a villamosmegállók takarítása, graffitimentesítése nem tartozik Társaságunk feladatkörébe. A probléma megoldása érdekében felvettük a ka...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Kövér Blanka elküldte az ügyet az illetékesnek: BKM Budapesti Közművek FKF

  • Varga Dóra hozzászólt a bejelentéshez.

    Mai állapot. Szerintem érdemes lenne újra kilátogatni a karbantartóknak.
  • Anonim Járókelő visszajelzésére vár.

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Bejelentő!
    Köszönjük megkeresését.
    Tájékoztatjuk, hogy a zöldterületek takarítását munkatársaink elvégzik, azonban a villamosmegállók takarítása nem tartozik Társaságunk illetékességébe.

    Tis...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Garami Marika megváltoztatta a bejelentés leírását "A Szent János Kórház villamosmegálló és környezete borzasztóan néz ki. Kérem hozzák rendbe. Köszönöm."-ról "FRISSÍTÉS:2022.05.16. BKK válasza: "Köszönjük megkeresését, melyet továbbítottunk a BKV Zrt.-nek. A társaság azt válaszolta, hogy az utasvárót rendszeresen takaríttatják, a firkálásokat és a plakátok...

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0014765/2022
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00100086

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyet továbbítottunk a BKV Zrt.-nek. A társaság azt válaszolta, hogy az utasv
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Pál András elküldte az ügyet az illetékesnek: BKM Budapesti Közművek FKF

  • Pál András megváltoztatta a bejelentés illetékesét "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ról "BKM Budapesti Közművek FKF"-ra.

  • Pál András elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Összefirkált automata

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Németh Zs.
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Kós Károly tér (Pannónia út) (XIX. kerület, Kispest)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Összefirkált tábla

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Németh Zs.
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Kós Károly tér (Pannónia út) (XIX. kerület, Kispest)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Firkás esőbeálló

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Németh Zs.
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Kőbányai út / Könyves Kálmán körút (VIII. kerület, Józsefváros)
  Vissza az oldal tetejére