Megoldott

Beton fedlap beszakadva

Anonim Járókelő

FRISSÍTÉS 2023.09.14.:
Az E.ON válasza:
"Az aknatető nem társaságunk tulajdona."

---

Be van szakadva a beton fedlap, illetve mind a kettő meg van süllyedve.

Probléma helyszíne
Veszprém Szent István u. 2

Hozzászólások

  • Kovács Lilla lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Javítás megtörtént.
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Kedves Bejelentő!
    Sajnáljuk, hogy problémát tapasztaltál szolgáltatásainkban, elnézésedet kérjük. Tájékoztatunk, hogy az általad tett bejelentésre vonatkozó információkat hibakezelő rends
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Kovács Lilla elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom (Veszprém)

  • Kovács Lilla megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Magyar Posta (Veszprém)"-ról "Magyar Telekom (Veszprém)"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Tisztelt
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Elektronikus üzenetét megkaptuk, melynek feldolgozását hamarosan megkezdjük. Amennyiben küldeménye felől érdeklődik, kérjük használja a https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomko
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Kovács Lilla elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Posta (Veszprém)

  • Kovács Lilla megváltoztatta a bejelentés illetékesét "DIGI (Veszprém)"-ról "Magyar Posta (Veszprém)"-ra.

  • Pál András hozzászólt a bejelentéshez.

    A Magyar Posta az a Telekomé
  • Rusznyák Lilla Krisztina megváltoztatta a bejelentés leírását "Be van szakadva a beton fedlap, illetve mind a kettő meg van süllyedve."-ról "FRISSÍTÉS 2023.09.14.: Az E.ON válasza: "Az aknatető nem társaságunk tulajdona." --- Be van szakadva a beton fedlap, illetve mind a kettő meg van süllyedve."-ra.

  • Rusznyák Lilla Krisztina megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Invitel (Veszprém)"-ról "DIGI (Veszprém)"-ra.

  • Rusznyák Lilla Krisztina elküldte az ügyet az illetékesnek: Invitel (Veszprém)

  • Rusznyák Lilla Krisztina megváltoztatta a bejelentés illetékesét "E.ON Ügyfélszolgálati Kft. (Veszprém)"-ról "Invitel (Veszprém)"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Címzett!

    Köszönjük, hogy kérésével hozzánk fordult.

    - válasz iktatószáma: 1/02189782-02/2023/1

    Válaszunkat mellékelten küldjük.

    További információért forduljon hozzánk bizalommal a Válasz
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • Rusznyák Lilla Krisztina elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON Ügyfélszolgálati Kft. (Veszprém)

  • Rusznyák Lilla Krisztina megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Veszprémi Önkormányzat"-ról "E.ON Ügyfélszolgálati Kft. (Veszprém)"-ra.

  • Rusznyák Lilla Krisztina megváltoztatta a bejelentés kategóriáját "Járda"-ról "Közművek"-ra.

  • Rusznyák Lilla Krisztina megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Az illetékes"-ról "Veszprémi Önkormányzat"-ra.

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    itt
  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

  • Járókelő Ügykezelőverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Szia!
    Kérjük, kommentben vagy emailben a kerdes@jarokelo.hu címre küldött üzenetben csatolj olyan kép(ek)et, amin a probléma környezete is könnyen beazonosítható, hogy ezzel is segítsük az illetékes...
  • Rusznyák Lilla Krisztina megváltoztatta a bejelentés állapotát "Új"-ról "Kiegészítésre vár"-ra.

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére