Megoldatlan

Tönkrement fedél

Tönkrement a matáv fedlap a járdán a patak felett.

Probléma helyszíne
Veszprém Eszterházy Antal u. 2

Hozzászólások

  • Rusznyák Lilla Krisztina lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Nem érkezett válasz az illetékestől.

    A panaszokról és közérdekű bejelentésekről szóló 2013. évi CVXV. törvény által meghatározott 30 napos válaszadási határidőt a címzett 60 nappal túllépte, így a bejelentést Megoldatlan státusszal zártu...
  • Rusznyák Lilla Krisztina megváltoztatta a bejelentés állapotát "Megoldatlan"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Kedves Lilla Krisztina,
    Milyen információ nem érkezett meg a bejelentőtől??
  • Rusznyák Lilla Krisztina lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Nem érkezett elég információ a bejelentőtől.

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Megoldatlan.
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönettel vettük az Invitel Zrt. Lakossági és Kisüzleti Ügyfélszolgálatához intézett megkeresését.

    Az Ön megkeresésének azonosító kódja: "4252287"

    Kérjük, hogy a fenti azonosí
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Lukács Máté elküldte az ügyet az illetékesnek: Invitel (Veszprém)

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Kérem újra küldeni!
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönettel vettük az Invitel Zrt. Lakossági és Kisüzleti Ügyfélszolgálatához intézett megkeresését.

    Az Ön megkeresésének azonosító kódja: "4114503"

    Kérjük, hogy a fenti azonosí
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Szász László elküldte az ügyet az illetékesnek: Invitel (Veszprém)

  • Szász László megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Magyar Telekom (Veszprém)"-ról "Invitel (Veszprém)"-ra.

  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Az alépítményt még korábban a MATÁV építette, de koncessziós szerződéssel az Invitelhez került.
  • Lukács Máté megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Egyéb szervezet (Veszprém)"-ról "Magyar Telekom (Veszprém)"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Kedves Bejelentő!
    Sajnáljuk, hogy problémát tapasztaltál szolgáltatásainkban, elnézésedet kérjük. Tájékoztatunk, hogy az általad tett bejelentésre vonatkozó információkat hibakezelő rends
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • Szász László elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére