Megoldatlan

Ismételt bejelentés_Sérült fedél

Még mindig aktuális a javítása!
Töredezett az dupla fedlap pár egyik fele a Klub Kávézó előtt. Rajta Magyar Posta felirat.

Probléma helyszíne
Veszprém Óvári Ferenc út 5

Hozzászólások

  • Rusznyák Lilla Krisztina lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Nem érkezett válasz az illetékestől.

    A panaszokról és közérdekű bejelentésekről szóló 2013. évi CVXV. törvény által meghatározott 30 napos válaszadási határidőt a címzett 60 nappal túllépte, így a bejelentést Megoldatlan státusszal zártu...
  • Rusznyák Lilla Krisztina megváltoztatta a bejelentés állapotát "Megoldatlan"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    De érkezett elég információ. Nem jól zártad le!
  • Rusznyák Lilla Krisztina lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Nem érkezett elég információ a bejelentőtől.

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Megoldatlan.
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Kedves Ügyfelünk!

    Köszönjük, hogy a DIGI Kft. ügyfélszolgálatához fordult, elektronikus levele megérkezett hozzánk, melyet [4323575] azonosítószámon regisztráltunk!
    Szeretnénk tájékoztatni, hogy a ha
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Kovács Lilla elküldte az ügyet az illetékesnek: Invitel (Veszprém)

  • Kovács Lilla megváltoztatta a bejelentés leírását "Töredezett az dupla fedlap pár egyik fele a Klub Kávézó előtt. Rajta Magyar Posta felirat."-ról "Még mindig aktuális a javítása! Töredezett az dupla fedlap pár egyik fele a Klub Kávézó előtt. Rajta Magyar Posta felirat."-ra.

  • Kovács Lilla megváltoztatta a bejelentés nevét "Sérült fedél"-ról "Ismételt bejelentés_Sérült fedél"-ra.

  • Makrai Péter hozzászólt a bejelentéshez.

    Ahogy látom lejárt a 30 nap, gondolom semmi nem történt ezekkel az alépítmény szekrényfedlapokkal.
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönettel vettük az Invitel Zrt. Lakossági és Kisüzleti Ügyfélszolgálatához intézett megkeresését.

    Az Ön megkeresésének azonosító kódja: "4252291"

    Kérjük, hogy a fenti azonosí
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Lukács Máté elküldte az ügyet az illetékesnek: Invitel (Veszprém)

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Kérem újra küldeni!
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönettel vettük az Invitel Zrt. Lakossági és Kisüzleti Ügyfélszolgálatához intézett megkeresését.

    Az Ön megkeresésének azonosító kódja: "4108214"

    Kérjük, hogy a fenti azonosí
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • Szász László elküldte az ügyet az illetékesnek: Invitel (Veszprém)

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére