Megerősítésre vár

Keréktörő kerékpárút

Szentendrén a 11-es út/Ipar utca kereszteződéstől délre, a Dera-patak gáton a Duna felé induló kerékpárút elvásott. Valaha javítgatták, na de azt is a jó öreg betaposós módszerrel, amikor odamegy a jómunkásember és betapos a kátyúba egy kis aszfaltot. Ennek így semmi értelme. Rosszabb lett az út, mint volt. Végighajtanám egy országúti bringával százszor, aki csinálta, meg aki a munkáról teljesítésigazolást adott ki, azt is. Rájönne hamar, hogy mi nem stimmel. Meg azóta újabb göröngyök, púpok, huplik, hurkák nőttek rá. Egész a 11-es úttól a Duna parti részig, azon is a honvédség déli sarkáig. Néhol ezek súlyosan balesetveszélyes méretűre híztak. Apropó, 11-es út. Tessék már megnézni, milyen a kerékpárút vége, továbbvezetése. Egy kátyús földút. Merthogy a kerékpárút a 11-es Dera híd alatt folytatódna, lépcsővel. Na de addig már nem sikerült továbbvinni az aszfaltot, vagy észak felé sem, jó kis bucka van, ha lehajt az ember. Igazi hungarikum megoldások. A szennyvíztisztító vonalában, a Duna parton pedig egy csónaklejáró teszi izgalmassá a dolgot, képtelen volt a kerékpárút építője megoldani, hogy döccenő nélkül ezen át lehessen hajtani. Pedig itt elvileg 30 km/h-val lehet hajtani, na annyival már veszélyes. A sok göröngy is. És nem egy világvégi kerékpárútról beszélünk, hanem az Eurovelo részéről, illetve a Budapest - északi agglomeráció kerékpáros főtengelyről. Ahol aztán piszok sokan járnak. Meg még többen járnának, ha jó lenne az út. De nem jó, mert a környezetkímélő kerékpár a XXI. században, az éghajlatmegbolondulás idején üldözendő, annak ellenére, hogy társadalmi hasznai egyértelműek (150 mrd Eur az unióban évente), így inkább a szennyező motorizált közlekdést választják a közlekedők (800 mrd Eur károkozás az unióban évente). Politikusaink is megbolondultak, nem csak az éghajlat, ha a károkozó közlekedési módot támogatják a haszonhozó helyett. Ezen túlmenően elkészült a 11-es út mentén a kerékpáros nyom. Arról nagyon jó lenne egy lehajtó ehhez a kerékpárúthoz, a Dera híd előtt, ha délről északra tart az ember. Ott az út rézsűjén kikoptattak a bringások egy ösvényt, na de ezt legálissá és biztonságossá kellene tenni, előjelzéssel, lekanyarodással, aszfalttal és minden egyéb kellékkel. Néhány méter, ami a közlekedéstervező mérnökök eszébe nem jutna. Persze, mert egy másik bolygón diplomáztak. Tehát lécci: Kátyútlanítást, sima aszfaltfelületekkel, a peremeknél átmenet nélkül. Ne zötyögjön. Csónaklejáró döccenőtlenítés! Kerékpárút vég korrekt csatlakoztatása az aluljáróhoz és a 11-es út kerékpáros nyomhoz. Ha ez sikerül, Szentendre kezd fenntarthatóvá válni!

Probléma helyszíne
Szentendre Szentendre

Hozzászólások

  • Lenkei Péter hozzászólt a bejelentéshez.

    Pár helyen ad-hoc javították, ócska, fusi, kontár minőségben, de a forgalmához és frekventáltságához képest ez kettes alá! A javított rész, kátyúzás szegélye döccen (az e-UT 03.04.13:2019 szabvány 1.2...
  • Tóth Sándor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megerősítésre vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Címzett!

    Tájékoztatjuk, hogy fenti számú bejelentését a szakterület a mai nappal
    készre jelentette.
    Köszönjük türelmét.

    Üdvözlettel,
    Kolos Erika

    [image: photo]

    *Szentendrei Közös Önkormán...
  • Lukács Máté elküldte az ügyet az illetékesnek: Szentendre Önkormányzata

  • Lenkei Péter hozzászólt a bejelentéshez.

    Mivel ebben az ügyben nem történik semmi érdemleges, és az Állami Számvevőszék jelentése (https://www.asz.hu/storage/files/files/%C3%96sszes%20jelent%C3%A9s/2013/13006j000.pdf?download=true) szerint "...
  • Lukács Máté elküldte az ügyet az illetékesnek: Szentendre Önkormányzata

  • Lenkei Péter bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    1
    Válaszra vár
    1

    Kitört oszlop

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: Szentendre Önkormányzata
    Unnamed Road
  Vissza az oldal tetejére