Megoldott

Eldugult víznyelő - József A. Sgt. 1. Pékség előtt

FRISSÍTÉS - 2021.08.13.

Meg nem tisztították ki, ugyanúgy el van dugulva sajnos, és ez a hatalmas pocsolya miatt már engem is csaptak le az autók a járdán itt.. :/

----------

Eldugult a csatorna lefolyó, ezért kérem a vízművek szakembereit, hogy tisztítsák ki a lefolyót! Munkájukat előre is köszönöm!

Probléma helyszíne
Szeged József Attila sgrt. 1

Hozzászólások

  • Járókelő Adminisztrátor lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • T. László hozzászólt a bejelentéshez.

    Kitisztították,
    Köszönjük!
    :--)
  • Bertalan Balázs megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Szegedi Vízmű válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Cím!

    Köszönjük a bejelentést, rendszerünkben rögzítettük, a javítási besorolás (sorrend) szerint kerül majd sor a hibaelhárításra.

    Tájékoztatjuk, hogy jellemzően egyszerre, egy időben több,
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Bertalan Balázs elküldte az ügyet az illetékesnek: Szegedi Vízmű

  • A rendszer lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Nem érkezett válasz az illetékestől.

  • Bertalan Balázs elküldte az ügyet az illetékesnek: Szegedi Vízmű

  • Bertalan Balázs megváltoztatta a bejelentés leírását "Eldugult a csatorna lefolyó, ezért kérem a vízművek szakembereit, hogy tisztítsák ki a lefolyót! Munkájukat előre is köszönöm!"-ról "FRISSÍTÉS - 2021.08.13. Meg nem tisztították ki, ugyanúgy el van dugulva sajnos, és ez a hatalmas pocsolya miatt már engem is csaptak le az autók a járdán itt.. :/ ---------- Eldug...

  • T. László hozzászólt a bejelentéshez.

    Meg nem tisztították ki, ugyanúgy el van dugulva sajnos, és ez a hatalmas pocsolya miatt már engem is csaptak le az autók a járdán itt.. :/
  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Szegedi Vízmű válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Cím!

    Köszönjük a bejelentést, rendszerünkben rögzítettük, a javítási besorolás (sorrend) szerint kerül majd sor a hibaelhárításra.

    Tájékoztatjuk, hogy jellemzően egyszerre, egy időben több,
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • Bertalan Balázs elküldte az ügyet az illetékesnek: Szegedi Vízmű

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére