Megoldatlan

Megsüllyedt tetejű, nem megfelelő méretű, kopott fedlap, kátyú is érik körülötte

Kérem a vízművek szakembereit, hogy cseréljék ki ezt a fedlapot !
Munkájukat előre is köszönjük!

Probléma helyszíne
Szeged Tisza Lajos krt. 55

Hozzászólások

  • Bertalan Balázs lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

  • Bertalan Balázs hozzászólt a bejelentéshez.

    Megoldatlan :(
  • T. László visszajelzésére vár.

  • Bertalan Balázs megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Szegedi Vízmű válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Cím!

    Köszönjük a bejelentést, rendszerünkben rögzítettük, a javítási besorolás (sorrend) szerint kerül majd sor a hibaelhárításra.

    Tájékoztatjuk, hogy jellemzően egyszerre, egy időben több,
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Bertalan Balázs elküldte az ügyet az illetékesnek: Szegedi Vízmű

  • T. László hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem javult meg.
  • T. László visszajelzésére vár.

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Szegedi Vízmű válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Cím!

    Köszönjük a bejelentést, rendszerünkben rögzítettük, a javítási besorolás (sorrend) szerint kerül majd sor a hibaelhárításra.

    Tájékoztatjuk, hogy jellemzően egyszerre, egy időben több,
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: Szegedi Vízmű

  • T. László hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem javították még meg.
  • T. László hozzászólt a bejelentéshez.

    Még változatlan a helyzet.
  • Bertalan Balázs megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Szegedi Vízmű válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Cím!

    Köszönjük a bejelentést, rendszerünkben rögzítettük, a javítási besorolás (sorrend) szerint kerül majd sor a hibaelhárításra.

    Tájékoztatjuk, hogy jellemzően egyszerre, egy időben több,
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Bertalan Balázs elküldte az ügyet az illetékesnek: Szegedi Vízmű

  • T. László visszajelzésére vár.

  • T. László hozzászólt a bejelentéshez.

    Várjuk a javítást.
  • T. László hozzászólt a bejelentéshez.

    Még nem történt meg a javítás.
  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Szegedi Vízmű válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Cím!

    Köszönjük a bejelentést, rendszerünkben rögzítettük, a javítási besorolás (sorrend) szerint kerül majd sor a hibaelhárításra.

    Tájékoztatjuk, hogy jellemzően egyszerre, egy időben több,
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • Bertalan Balázs elküldte az ügyet az illetékesnek: Szegedi Vízmű

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére