Megoldott

Hánytatott sorsú telefonfülke

Szegeden, a Csillag téren található (immáron Telekom tulajdonú) telefonfülke (telefonszám: 62/475513) állapota az utóbbi években rendkívül leromlott. Hiányzik egy ablaka, a világítást nem működik, valamint kívül-belül össze lett firkálva. A nemrégiben kihelyezett Telekom tájékoztatót valaki eltulajdonította, így újra az Inviteles látszódik, melyen egyrészt nem olvasható normálisan a telefonszám, másrészt teljesen össze van firkálva. Kérjük a tisztelt illetékest, hogy javítsák ki a fülke hibáit, valamint távolítsák el az előző szolgáltató felségjelzését is és helyezzék ki sajátjukat. Segítségüket előre is köszönjük!

Probléma helyszíne
Szeged Budapesti krt. 3

Hozzászólások

  • Bertalan Balázs lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • Invitel (Szeged) válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Kész.
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Bertalan Balázs elküldte az ügyet az illetékesnek: Invitel (Szeged)

  • Bertalan Balázs megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Magyar Telekom (Szeged)"-ról "Invitel (Szeged)"-ra.

  • Bertalan Balázs hozzászólt a bejelentéshez.

    :(
  • Bertalan Balázs megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Magyar Telekom válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    TISZTELT Bardócz Csaba,
    KEDVES ELŐFIZETŐNK!

    Kérésének megfelelően, csatolva küldjük válaszunkat a tárgyi iktatószámon rögzített megkeresésére.

    Üdvözlettel:
    Germuska Zsolt
    Panaszkezelési Csoport
    Magy...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Bertalan Balázs elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom (Szeged)

  • Bertalan Balázs bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére