Szeged-Mórahalom kerékpárút az M5 felett
Megszakad az 55-ös főúttal párhuzamos új kerékpárút Szeged és Domaszék között, az M5-ös felüljárójának két oldalán. Nem sikerült megegyezni a sztráda üzemeltetőjével?
55-ös főút melletti, majd 100 km-es Baja-Szeged bicikliút váratlanul véget ér, alig 100 méterre az M5-ös felüljárója előtt. Egy aszfaltcsíkon továbbhaladva pedig csak a kerítéssel elzárt M5-ösig jutunk: ez az út az autópálya-építés miatt vezet a semmibe.
A delmagyar.hu rákérdezett egy évvel ezelőtt:
Megkérdeztük az 55-ös főút beruházóját, a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő (NIF) Zrt.-t, miért nem ér össze a Szeged és Domaszék közötti kerékpárút. Loppert Dániel kommunikációs igazgató ezt válaszolta: „Az AKA Zrt.-vel megakadtak az üzemeltetői tárgyalások, így a kerékpárút megépítése ellehetetlenült." Ismert: az M5-ös üzemeltetője az AKA Zrt., így a felüljáró is hozzá tartozik.
Akkor ennyi? Törődjünk bele és maradjon örökre így? Egy nagyon szépen kivitelezett projekt gyakorlatilag használhatatlanul? Mórahalom és Szeged között 99% élvezet és 1% életveszély kerékpáron?
Csak a Járókelő.hu segíthet :)
Hozzászólások
2017.január 20-i bejelentésükre az M5 autópálya felett, az 55 sz főúttal párhuzamosan tervezett kerékpáros átvezetéssel kapcsolatban a Magyar Közút NZrt. Csongrád Megyei Igazgató...