Megoldott

Kátyú a csatornafedél mellett - Retek u. 5.

FRISSÍTÉS - 2023.03.09.

Kérjük a tisztelt vízmű munkatársait, nyilatkozzanak arról, hogy a hiba a csatornahálózat hibájából adódik-e, vagy sem. Ha nem Önökhöz tartozik a hiba, így tudjuk továbbítani másik illetékesek felé a bejelentést. Segítségüket előre is nagyon köszönjük!

----------

Kérem a vízművek szakembereit, hogy vizsgálják ki a süllyedés okát, és ha a csatornahálózat hibájából ered, akkor javítsák meg!
Köszönöm szépen!

Probléma helyszíne
Szeged Retek u. 5

Hozzászólások

  • T. László hozzászólt a bejelentéshez.

    Alakul :)
  • Bertalan Balázs lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • Bertalan Balázs megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • T. László hozzászólt a bejelentéshez.

    Úgy tűnik, a javítás hamarosan elkezdődik (a garázssor minden ajtajára tájékoztató papír lett kifüggesztve, hogy hamarosan burkolatjavítás kezdődik). Kicsit lassú az átfutási ideje, de meg fog valósulni.
  • Bertalan Balázs elküldte az ügyet az illetékesnek: SZKHT Szegedi Környezetgazdálkodási NKft.

  • Bertalan Balázs megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Szegedi Vízmű"-ról "SZKHT Szegedi Környezetgazdálkodási NKft."-ra.

  • T. László hozzászólt a bejelentéshez.

    Változatlan. Kb 2 éve nincs javulás. Esetleg az szkht tudna segíteni?
  • Szegedi Vízmű válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Cím!

    Köszönjük a bejelentést, rendszerünkben rögzítettük, a javítási besorolás (sorrend) szerint kerül majd sor a hibaelhárításra.

    Tájékoztatjuk, hogy jellemzően egyszerre, egy időben több,
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Bertalan Balázs elküldte az ügyet az illetékesnek: Szegedi Vízmű

  • Bertalan Balázs megváltoztatta a bejelentés leírását "Kérem a vízművek szakembereit, hogy vizsgálják ki a süllyedés okát, és ha a csatornahálózat hibájából ered, akkor javítsák meg! Köszönöm szépen!"-ról "FRISSÍTÉS - 2023.03.09. Kérjük a tisztelt vízmű munkatársait, nyilatkozzanak arról, hogy a hiba a csatornahálózat hibájából adódik-e, vagy sem. Ha nem Ö...

  • T. László hozzászólt a bejelentéshez.

    Változatlan.
  • T. László visszajelzésére vár.

  • T. László hozzászólt a bejelentéshez.

    Még változatlan.
  • Bertalan Balázs megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Szegedi Vízmű válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Cím!

    Köszönjük a bejelentést, rendszerünkben rögzítettük, a javítási besorolás (sorrend) szerint kerül majd sor a hibaelhárításra.

    Tájékoztatjuk, hogy jellemzően egyszerre, egy időben több,
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • Bertalan Balázs elküldte az ügyet az illetékesnek: Szegedi Vízmű

  • Bertalan Balázs megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Az illetékes"-ról "Szegedi Vízmű"-ra.

  • T. László bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére