Behorpadt aknafedél
FRISSÍTÉS: 2025.09.05.
E.ON (Pomáz) válasza:
„A megadott aknafedél nem az ELMŰ Hálózati Kft. tulajdona.”
-----
FRISSÍTÉS: 2025.07.21.
Magyar Telekom válasza:
„Nem Magyar Telekom tulajdon.”
-----
Kérem az illetékest, hogy a képen látható aknafedelet legyenek szívesek kicserélni!
Probléma helyszíne
Pomáz Pomáz H
Hozzászólások
Ügyszám: 0038/0045412/2025
Tárgy: tájékoztatás
JAROKELO-POMAZ-00172600
Tisztelt Ügyfelünk!
Köszönjük megkeresését, mellyel kapcsolatban az üzemeltető MÁV Személyszállítási Zrt. HÉV közszolgáltat...
...
...
...
Sajnáljuk, hogy problémát tapasztaltál szolgáltatásainkban, elnézésedet kérjük. Tájékoztatunk, hogy az általad tett bejelentésre vonatkozó információkat hibakezelő rends...
Mi újság, jártál esetleg a környéken?
A bejelentést lassan érdemes volna kiküldeni, ha 30 napon belül nem érkezik visszajelzés tőled, sajnos töröljük az ügyet.
Köszönjük a segítséged és me...
Segítenél nekünk? Van esetleg olyan fotód, ahol jobban látszik a hiba?
A kép alapján nehéz megítélni, mi a konkrét probléma - nem tűnik horpadtnak az aknafedél.
Köszönjük a segítséged é...