Megoldott

Kopott tábla

FRISSÍTÉS 2022.01.29.:

A bejelentő válasza:
"Mai nap megnézve semmi változás nem volt. Ugyanolyan olvashatatlan."

-----

FRISSÍTÉS 2021.11.18.:

A Volánbusz válasza:
"Köszönettel vettük a Kecskemét, Noszlopy Gáspár park autóbusz-állomáson a 14-es kocsiállásnál található, kijelölt dohányzási helyet jelző tábla állapotára vonatkozó észrevételt. Az ellenőrzés során a tapasztalt eltérés miatt a táblát cseréltük."

-----

Tisztelt Volánbusz Zrt.!
A buszállomáson a 14-es kocsiállásnál található, kijelölt dohányzási helyt jelző tábla annyira kopott hogy 3 év alatt most vettem észre hogy mi van oda írva.
Hiába mondja be a hangosbemondó hogy csak ott lehet dohányozni ha az ember nem tudja hol keresse.
Kérem cserélni a táblát, valami figyelemfelkeltőbbre.
Köszönöm!

Probléma helyszíne
Kecskemét Kodály Zoltán tér 9

Hozzászólások

  • Pál András hozzászólt a bejelentéshez.

    Képes. Hát végülis megoldódott. Az más hogy igazán szimbólumként van fent, hisz senki nem fogja elolvasni a táblát ilyen kicsiként.
  • Ügykezelő Kecskemét lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • Pál András hozzászólt a bejelentéshez.

    Hát oké. Szerintem legyen megoldott, és ha a felsőt még mindig nem cserélték akkor külön beküldö.
  • Volánbusz Zrt. (Szentendre) válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Bardócz Csaba! ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Lukács Máté elküldte az ügyet az illetékesnek: Volánbusz Zrt. (Kecskemét)

  • Lukács Máté megváltoztatta a bejelentés leírását "Tisztelt Volánbusz Zrt.! A buszállomáson a 14-es kocsiállásnál található, kijelölt dohányzási helyt jelző tábla annyira kopott hogy 3 év alatt most vettem észre hogy mi van oda írva. Hiába mondja be a hangosbemondó hogy csak ott lehet dohányozni ha az ember nem tudja hol keresse. Kérem cserélni a táblát, valami figyel...

  • Lukács Máté megváltoztatta a bejelentés kategóriáját "Egyéb"-ról "Közösségi közlekedés"-ra.

  • Volánbusz Zrt. (Szentendre) válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Bardócz Csaba! ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Ügykezelő Kecskemét elküldte az ügyet az illetékesnek: Volánbusz Zrt. (Kecskemét)

  • Ügykezelő Kecskemét megváltoztatta a bejelentés állapotát "Megoldott"-ról "Válaszra vár"-ra.

  • Pál András hozzászólt a bejelentéshez.

    Mai nap megnézve semmi változás nem volt. Ugyanolyan olvashatatlan.
  • Ügykezelő Kecskemét lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • Pál András hozzászólt a bejelentéshez.

    Megoldottra állítható ez is. Azt írták cserélték.
  • Volánbusz Zrt. (Szentendre) válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Járókelő - Kecskemét! ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Volánbusz Zrt. (Szentendre) válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.



    Tisztelt Utasunk! 
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Ügykezelő Kecskemét elküldte az ügyet az illetékesnek: Volánbusz Zrt. (Kecskemét)

  • Ügykezelő Kecskemét megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Az illetékes"-ról "Volánbusz Zrt. (Kecskemét)"-ra.

  • Pál András bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Megoldásra vár
    2
    Megoldásra vár
    2

    Alig olvasható kijelző

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Pál András
    Illetékes: Volánbusz Zrt. (Kecskemét)
    Kecskemét, autóbusz-állomás
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Régi tábla

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Pál András
    Illetékes: Volánbusz Zrt. (Kecskemét)
    Kecskemét, Rávágy tér
  Vissza az oldal tetejére