Megerősítésre vár

Rozsdás szekrény

FRISSÍTÉS: 2024.12.06.

Magyar Telekom válasza:
„Nem Magyar Telekom tulajdon.”

-----

Tisztelt Illetékes!
A Gőzhajó utcában a képen látható közműszekrény talapzata elrozsdásodott, lyukas is.
Kérem lehetőségük szerint javítani!

Probléma helyszíne
Kecskemét Lunkányi János u. 6

Hozzászólások

  • Pál András visszajelzésére vár.

  • Pál András megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • MVM Démász Áramhálózati Kft. (Szeged) válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • MVM Démász Áramhálózati Kft. (Szeged) visszaigazolta az üzenet beérkezését.

    Kedves Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését. A kérések, kérdések feldolgozása a beérkezés sorrendjében történik. Az ügyintézés eredményéről újabb üzenetben értesítjük Önt, addig türelmét kérjük.

    Az MVM
    ...
  • Pál András elküldte az ügyet az illetékesnek: MVM Démász Áramhálózati Kft. (Kecskemét)

  • Pál András megváltoztatta a bejelentés illetékesét "2Connect (Kecskemét)"-ról "MVM Démász Áramhálózati Kft. (Kecskemét)"-ra.

  • Pál András megváltoztatta a bejelentés illetékesét "OPC Networks (Kecskemét)"-ról "2Connect (Kecskemét)"-ra.

  • Pál András megváltoztatta a bejelentés leírását "Tisztelt Illetékes! A Gőzhajó utcában a képen látható közműszekrény talapzata elrozsdásodott, lyukas is. Kérem lehetőségük szerint javítani!"-ról "FRISSÍTÉS: 2024.12.06. Magyar Telekom válasza: „Nem Magyar Telekom tulajdon.” ----- Tisztelt Illetékes! A Gőzhajó utcában a képen látható közműszekrény talapzat...

  • Pál András megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Magyar Telekom (Kecskemét)"-ról "OPC Networks (Kecskemét)"-ra.

  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem Magyar Telekom tulajdon.
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Kedves Bejelentő!
    Sajnáljuk, hogy problémát tapasztaltál szolgáltatásainkban, elnézésedet kérjük. Tájékoztatunk, hogy az általad tett bejelentésre vonatkozó információkat hibakezelő rends
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • A rendszer újra elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom (Kecskemét)

  • Magyar Telekom (Kecskemét) nem válaszolt 40 napon belül.

  • Pál András elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom (Kecskemét)

  • Pál András bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére