Megoldatlan

Rossz állapotú állomás

Tisztelt MVM Földgáz!
A Deák Ferenc téren a szép parkban található Nyomásszabályzó állomás állapota erősen leromlott.
A festék lepergett, a szekrény elhajlott több helyen, és graffitis.
Ugyanígy a födém is erősen kopott.
Kérem lehetőségük szerint javítani az állomás állapotát, ezzel is rendezve az amúgy szép tér/parkot.
Köszönöm!

Probléma helyszíne
Kecskemét Deák Ferenc tér 1

Hozzászólások

  • Pál András lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Nem érkezett válasz az illetékestől.

    A panaszokról, a közérdekű bejelentésekről, valamint a visszaélések bejelentésével összefüggő szabályokról szóló 2023. évi XXV. törvény által meghatározott 30 napos válaszadási határidőt a címzett 60...
  • Pál András hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem megy ez a válaszadás....
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Az MVM Égáz-Dégáz Földgázhálózati Zrt. fogadta megkeresését.

    Tájékoztatjuk, hogy a megkeresések feldolgozása munkanapokon, ügyfélszolgálati időben a beérkezésük sorrendjében tört
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Pál András elküldte az ügyet az illetékesnek: MVM Égáz-Dégáz Földgázhálózati Zrt. (Kecskemét)

  • Pál András hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem megy ez a válaszadás valahogy
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Az MVM Égáz-Dégáz Földgázhálózati Zrt. fogadta megkeresését.

    Tájékoztatjuk, hogy a megkeresések feldolgozása munkanapokon, ügyfélszolgálati időben a beérkezésük sorrendjében tört
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Pál András elküldte az ügyet az illetékesnek: MVM Égáz-Dégáz Földgázhálózati Zrt. (Kecskemét)

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Az MVM Égáz-Dégáz Földgázhálózati Zrt. fogadta megkeresését.

    Tájékoztatjuk, hogy a megkeresések feldolgozása munkanapokon, ügyfélszolgálati időben a beérkezésük sorrendjében tört
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Pál András elküldte az ügyet az illetékesnek: MVM Égáz-Dégáz Földgázhálózati Zrt. (Kecskemét)

  • Pál András hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem jött válasz
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Az MVM Égáz-Dégáz Földgázhálózati Zrt. fogadta megkeresését.

    Tájékoztatjuk, hogy a megkeresések feldolgozása munkanapokon, ügyfélszolgálati időben a beérkezésük sorrendjében tört
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • MVM Égáz-Dégáz Földgázhálózati Zrt. (Kecskemét) válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Kedves Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését. A kérések, kérdések feldolgozása a beérkezés sorrendjében történik. Az ügyintézés eredményéről újabb üzenetben értesítjük Önt, addig türelmét kérjük.

    Az MVM
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • MVM Égáz-Dégáz Földgázhálózati Zrt. (Kecskemét) nem válaszolt 40 napon belül.

  • Pál András elküldte az ügyet az illetékesnek: MVM Égáz-Dégáz Földgázhálózati Zrt. (Kecskemét)

  • Pál András bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére