Megoldatlan

Megsüllyedt, töredezett fedlap

FRISSÍTÉS: 2024.12.01.

Bejelentő visszajelzése:
„Nincs változás”

-----

FRISSÍTÉS: 2024.05.04.
Volánbusz Zrt válasza:

"Köszönjük jelzését. A hiba javításáról intézkedtünk, a kivitelezésig szíves türelmét kérjük."

----------

FRISSÍTÉS: 2024.03.14.

Magyar Telekom válasza:
"Elnézést kérünk a késői visszajelzésért, kiderült, hogy mégsem Magyar Telekom tulajdon."
------------------------
FRISSÍTÉS: 2024.03.10.

Bejelentő visszajelzése:
"Nincs változás"
----------------
Tisztelt Illetékes!
Az autóbuszállomáson a képen látható fedlap megsüllyedt, és a kerete szétporladt.
Az állomás területén végig jó állapotú a járófelület, egyedül itt a fedlap miatt botlásveszélyes.

Probléma helyszíne
Kecskemét Kodály Zoltán tér 11

Hozzászólások

  • Pál András lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

  • Pál András hozzászólt a bejelentéshez.

    Megoldatlan
  • Pál András visszajelzésére vár.

  • Pál András megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Pál András hozzászólt a bejelentéshez.

    Áh értem, azt láttam is hogy javították, ám én csak ezt jeleztem az elmúlt években a buszállomáson.
  • Volánbusz (MÁV-csoport) válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Bejelentő!

    Köszönjük jelzését. A korábbi bejelentés után a 12-es és 13-as kocsiállás közötti balesetveszélyes, térkőből kiemelkedő aknafedelet javítottuk. A képen szereplő, elsősorban esztét
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Pál András elküldte az ügyet az illetékesnek: Volánbusz Zrt. / MÁV-csoport (Kecskemét)

  • Pál András megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS: 2024.12.01. Bejelentő visszajelzése: „Nincs változás” ----- FRISSÍTÉS: 2024.03.14. Magyar Telekom válasza: "Elnézést kérünk a késői visszajelzésért, kiderült, hogy mégsem Magyar Telekom tulajdon." ------------------------ FRISSÍTÉS: 2024.03.10. Bejelentő visszajelzése: "Nincs változás" ------------...

  • Pál András megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS: 2024.03.14. Magyar Telekom válasza: "Elnézést kérünk a késői visszajelzésért, kiderült, hogy mégsem Magyar Telekom tulajdon." ------------------------ FRISSÍTÉS: 2024.03.10. Bejelentő visszajelzése: "Nincs változás" ---------------- Tisztelt Illetékes! Az autóbuszállomáson a képen látható fedlap megsüll...

  • Pál András hozzászólt a bejelentéshez.

    Nincs változás
  • Pál András visszajelzésére vár.

  • Pál András megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Volánbusz (MÁV-csoport) válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Bejelentő!

    Köszönjük jelzését. A hiba javításáról intézkedtünk, a kivitelezésig szíves türelmét kérjük.

    Üdvözlettel,

    VOLÁNBUSZ Zrt.
    Kommunikációs Igazgatóság

    1091 Budapest, Üllői út 131.
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Pál András elküldte az ügyet az illetékesnek: Volánbusz Zrt. / MÁV-csoport (Kecskemét)

  • Pál András megváltoztatta a bejelentés illetékesét "MVM Démász Áramhálózati Kft. (Kecskemét)"-ról "Volánbusz Zrt. / MÁV-csoport (Kecskemét)"-ra.

  • Pál András hozzászólt a bejelentéshez.

    Lehet akár Volán is
  • MVM Égáz-Dégáz Földgázhálózati Zrt. (Kecskemét) válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Kedves Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését. A kérések, kérdések feldolgozása a beérkezés sorrendjében történik. Az ügyintézés eredményéről újabb üzenetben értesítjük Önt, addig türelmét kérjük.

    Az MVM
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Pál András elküldte az ügyet az illetékesnek: MVM Démász Áramhálózati Kft. (Kecskemét)

  • Pál András megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS: 2024.03.10. Bejelentő visszajelzése: "Nincs változás" ---------------- Tisztelt Illetékes! Az autóbuszállomáson a képen látható fedlap megsüllyedt, és a kerete szétporladt. Az állomás területén végig jó állapotú a járófelület, egyedül itt a fedlap miatt botlásveszélyes."-ról "FRISSÍTÉS: 2024.03.14....

  • Pál András megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Magyar Telekom (Kecskemét)"-ról "MVM Démász Áramhálózati Kft. (Kecskemét)"-ra.

  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Elnézést kérünk a késői visszajelzésért, kiderült, hogy mégsem Magyar Telekom tulajdon.
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Kedves Bejelentő!
    Sajnáljuk, hogy problémát tapasztaltál szolgáltatásainkban, elnézésedet kérjük. Tájékoztatunk, hogy az általad tett bejelentésre vonatkozó információkat hibakezelő rends
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Pál András elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom (Kecskemét)

  • Pál András megváltoztatta a bejelentés leírását "Tisztelt Illetékes! Az autóbuszállomáson a képen látható fedlap megsüllyedt, és a kerete szétporladt. Az állomás területén végig jó állapotú a járófelület, egyedül itt a fedlap miatt botlásveszélyes."-ról "FRISSÍTÉS: 2024.03.10. Bejelentő visszajelzése: "Nincs változás" ---------------- Tisztelt Illetékes! Az ...

  • Pál András hozzászólt a bejelentéshez.

    Nincs változás.
  • Pál András visszajelzésére vár.

  • Pál András megváltoztatta a bejelentés állapotát "Megoldott"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Pál András hozzászólt a bejelentéshez.

    Azóta sincs változás
  • Pál András lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

    Köszönjük a visszajelzést!
  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Javításra kiadva.
  • Pál András elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom (Kecskemét)

  • Pál András bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére