Megoldott

Zörgő, süllyedt fedlap

Tisztelt Illetékes!
A Kodály Zoltán téren, a buszmegálló elején található fém fedlappár minden egyes busz alatt zörög, illetve mintha mélyebben lenne, mert a busz is zökken rajta, pedig látszólag jó állapotú.
Kérem vizsgálatát, és szükség esetén javítását.

Probléma helyszíne
Kecskemét Vasútállomás

Hozzászólások

  • Ügykezelő Kecskemét lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Javítás megtörtént.
  • Pál András hozzászólt a bejelentéshez.

    Lemaradt a kép, de igazán ugyanolyan mint az előzőnél, csak jobb minőség.
  • Ügykezelő Kecskemét elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom (Kecskemét)

  • Pál András hozzászólt a bejelentéshez.

    Hát szerintem semmi nem változott. Ugyanolyan szétrepedt körülötte az út, és a buszok bár lassan jönnek, nagyon zakkannak rajta, és szerintem a fedlap adja a hangot nem a busz. De részemről lehet mego...
  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Javítás megtörtént.
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Kedves Bejelentő!
    Sajnáljuk, hogy problémát tapasztaltál szolgáltatásainkban, elnézésedet kérjük. Tájékoztatunk, hogy az általad tett bejelentésre vonatkozó információkat hibakezelő rends
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Ügykezelő Kecskemét elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom (Kecskemét)

  • Pál András hozzászólt a bejelentéshez.

    Tegnap megnéztem, hát csattogni valóban nem, de jó hanggal zökken rajta a busz, egyértelműen meg van süllyedve.
  • Pál András megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megerősítésre vár"-ra.

  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    A jelzett problémát kollégáink a helyszínen nem tapasztalták.
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Kedves Bejelentő!
    Sajnáljuk, hogy problémát tapasztaltál szolgáltatásainkban, elnézésedet kérjük. Tájékoztatunk, hogy az általad tett bejelentésre vonatkozó információkat hibakezelő rends
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • Pál András elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom (Kecskemét)

  • Pál András bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére