Elégtelen tájékoztatás
Tisztelt Kaposvári Közlekedési Zrt
A mai nap megdöbbenve tapasztaltam, hogy korántsem sikerült olyan jól tájékoztatni az utazóközönséget a forgalmi rend változásról mint az az elmúlt évben történt.
Ahogy utánanéztem a társaság weboldalán semmiféle tájékoztatás nem olvasható, a járművekben nem került elhelyezésre statikus tájékoztató térkép/tájékoztató stb ami ezelött sikeresen működött.
A megállókban sem történt tájékoztató elhelyezve vagy ha igen nem megfelelő méretű és színű amit egy odaérkező utazni szándékozó észre is venne.
A Fő utcán az Anna utcai körforgalomnál ideigelenesen létrehozott megállónál nem került kihelyezésre a társaság menetrendi tájékoztatója sem, erre a megálló áthelyezésre sehol nem tájékoztatták az utazóközönséget, valamint valamilyen módon biztosítani kellene, hogy ebbe a megállóba be is tudjon állni a jármű.
Az ideiglenesen megszűnt megállókban a buszmegálló tábla nem került takarásra.
A normális tájékoztatás ott kezdődik, hogy egy A3 mas méretű színes vagy figyelem felkeltő plakátot kellene kihelyezni az érintett megállókba.
Aki szemfüles volt az a helyi webes médiában illetve az utinform Kaposváron találhatott tájékoztatót. Ez azonban korántsem kielégítő tájékoztatás.
Mi a francnak lett beszerezve évekkel ezelőtt több millió forintból az utastájékoztató rendszer gondolok itt a dinamikus utastájékoztatóra, a pályaudvaron a hangosbemondóra, a járművekben a megállókat bemondó OBU rendszerre?
Simán meg lehetett volna oldani már egy héttel a forgalmi rend változás előtt de minimum előző hét csütörtök óta, hogy az érintett jártokon 3-4 megállónként egy rövid tájékoztató szöveget bemondjon a rendszer.
pl. "Tájékoztatjuk a tisztelt utazóközönséget, hogy aszfaltozási munkálatok miatt a járat útvonala XY naptól megváltozik a részletekről tájékozódjanak a kihelyezett tájékoztatókon vagy a társaságunk weboldalán. "
Az az érzésem, hogy a mai és elkövetkezendő nap rengeteg panaszt fognak kapni ebben az ügyben.
Kérem, hogy a jövőben fordítsanak sokkal több figyelmet a megfelelő tájékoztatásra, ugyanis rendkívüli módon rombolja az ilyen hanyag munka a társaság imázsát. Ezen kívül az utazóközönségnek is rendkívül nagy bosszúságot okoz, ami a munkatársaikon, elsősorban a járművezetőkön csapódik le.
(Kép:https://tavitv.hu/wp-content/uploads/2018/09/forgalmirend.jpg)
Hozzászólások
Tisztelt Le Marietta!
A 2019. július 25.-én, 00049288 azonosító számon érkezett bejelentésére az alábbi tájékoztatást adjuk.:
Folyamatosan fejlődő városunkban a korábbi évekhez has...