Megoldott

Elégtelen tájékoztatás

Anonim Járókelő

Tisztelt Kaposvári Közlekedési Zrt

A mai nap megdöbbenve tapasztaltam, hogy korántsem sikerült olyan jól tájékoztatni az utazóközönséget a forgalmi rend változásról mint az az elmúlt évben történt.

Ahogy utánanéztem a társaság weboldalán semmiféle tájékoztatás nem olvasható, a járművekben nem került elhelyezésre statikus tájékoztató térkép/tájékoztató stb ami ezelött sikeresen működött.

A megállókban sem történt tájékoztató elhelyezve vagy ha igen nem megfelelő méretű és színű amit egy odaérkező utazni szándékozó észre is venne.
A Fő utcán az Anna utcai körforgalomnál ideigelenesen létrehozott megállónál nem került kihelyezésre a társaság menetrendi tájékoztatója sem, erre a megálló áthelyezésre sehol nem tájékoztatták az utazóközönséget, valamint valamilyen módon biztosítani kellene, hogy ebbe a megállóba be is tudjon állni a jármű.
Az ideiglenesen megszűnt megállókban a buszmegálló tábla nem került takarásra.
A normális tájékoztatás ott kezdődik, hogy egy A3 mas méretű színes vagy figyelem felkeltő plakátot kellene kihelyezni az érintett megállókba.

Aki szemfüles volt az a helyi webes médiában illetve az utinform Kaposváron találhatott tájékoztatót. Ez azonban korántsem kielégítő tájékoztatás.

Mi a francnak lett beszerezve évekkel ezelőtt több millió forintból az utastájékoztató rendszer gondolok itt a dinamikus utastájékoztatóra, a pályaudvaron a hangosbemondóra, a járművekben a megállókat bemondó OBU rendszerre?
Simán meg lehetett volna oldani már egy héttel a forgalmi rend változás előtt de minimum előző hét csütörtök óta, hogy az érintett jártokon 3-4 megállónként egy rövid tájékoztató szöveget bemondjon a rendszer.

pl. "Tájékoztatjuk a tisztelt utazóközönséget, hogy aszfaltozási munkálatok miatt a járat útvonala XY naptól megváltozik a részletekről tájékozódjanak a kihelyezett tájékoztatókon vagy a társaságunk weboldalán. "

Az az érzésem, hogy a mai és elkövetkezendő nap rengeteg panaszt fognak kapni ebben az ügyben.

Kérem, hogy a jövőben fordítsanak sokkal több figyelmet a megfelelő tájékoztatásra, ugyanis rendkívüli módon rombolja az ilyen hanyag munka a társaság imázsát. Ezen kívül az utazóközönségnek is rendkívül nagy bosszúságot okoz, ami a munkatársaikon, elsősorban a járművezetőkön csapódik le.

(Kép:https://tavitv.hu/wp-content/uploads/2018/09/forgalmirend.jpg)

Probléma helyszíne
Kaposvár Áchim András u.

Hozzászólások

  • Bardócz Csaba lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Elfogadom a választ, kérem megoldottként zárni.
  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Járókelő!
    Tisztelt Le Marietta!

    A 2019. július 25.-én, 00049288 azonosító számon érkezett bejelentésére az alábbi tájékoztatást adjuk.:
    Folyamatosan fejlődő városunkban a korábbi évekhez has
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: Kaposvári Közlekedési Zrt.

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Az illetékes"-ról "Kaposvári Közlekedési Zrt."-ra.

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére