Megoldatlan

Hosszú idő óta nem működik az utastájékoztató kivetítő

Anonim Járókelő

Frissítés: 2019.10.03

Továbbra is ezt mutatja az utastéri kivetítő. Semmi nem változott május óta.

------------------------------

Tisztelt Közlekedési vállalat!

Az NHP-411 forgalmi rendszámú járműben található utastájékoztató kivetítő körülbelül fél éve nem működik, legalábbis nem azt vetíti ki az utazóközönség számára mint amire a berendezés hivatott volna.

Mi a hiba kijavításának a gátja? Ha esetleg az, hogy nem értesültek a munkatársaiktól a problémáról, ez a bejelentés hivatott ezt kiküszöbölni.
Egyébként nem csak ebben a járműben nem üzemel a kivetítő, több csuklós járműben is sötét egy-egy kivetítő.

Kérem járják be az összes járművet és ellenőrizzék, hogy mindegyik utastájékoztató berendezés működik e, amelyik pedig üzemképtelen azt javíttassák meg.

Probléma helyszíne
Kaposvár Áchim András u.

Hozzászólások

  • Járókelő Adminisztrátor lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

    Belátható időn belül nem várható megoldás.
  • Anonim Járókelő visszajelzésére vár.

  • Bardócz Csaba megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Járókelő!
    Kedves Le Marietta!

    A 2019.10.03.-án érkezett bejelentésükre az alábbi tájékoztatást adjuk:
    Mint már előző válaszleveleinkben is tájékoztattuk a kedves bejelentőt társaságunknál üz
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: Kaposvári Közlekedési Zrt.

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés leírását "Tisztelt Közlekedési vállalat! Az NHP-411 forgalmi rendszámú járműben található utastájékoztató kivetítő körülbelül fél éve nem működik, legalábbis nem azt vetíti ki az utazóközönség számára mint amire a berendezés hivatott volna. Mi a hiba kijavításának a gátja? Ha esetleg az, hogy nem érte...

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Továbbra is ezt mutatja az utastéri kivetítő. Semmi nem változott május óta.
  • Anonim Járókelő visszajelzésére vár.

  • Bardócz Csaba megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Kaposvári Közlekedési Zrt. válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Címzett!

    2019. május 10.-én e-mailben érkezett bejelentésüket köszönjük, arra az alábbi tájékoztatást adjuk:

    Az autóbuszainkat szervizelő cég felé jeleztük a hibát, az alkatrészek cseréjét
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: Kaposvári Közlekedési Zrt.

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Az illetékes"-ról "Kaposvári Közlekedési Zrt."-ra.

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    1
    Válaszra vár
    1

    Arany János

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: Kaposvári Közlekedési Zrt.
    Arany János tér
  • Megoldott
    4
    Megoldott
    4

    Hiányos menetrend

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: Kaposvári Közlekedési Zrt.
    Kaposvár, laktanya
  • Megoldásra vár
    6
    Megoldásra vár
    6

    Korhadt ajtó, kopott figyelmeztetés

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: Volánbusz Zrt. (Kaposvár)
    48-as Ifjúság útja
  Vissza az oldal tetejére