Megoldatlan

Kikopott fedlappár

Tisztelt Illetékes!
A Rákóczi téren, a DM mellett, a képen látható fedlappár teljesen kikopott.
Kérem cserélni, javítva az amúgy rendezett járdán, és tér összképén.
Köszönöm

Probléma helyszíne
Esztergom Rákóczi tér 3

Hozzászólások

  • Fizel Zoltán lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Nem érkezett válasz az illetékestől.

    A panaszokról és közérdekű bejelentésekről szóló 2013. évi CVXV. törvény által meghatározott 30 napos válaszadási határidőt a címzett 60 nappal túllépte, így a bejelentést Megoldatlan státusszal zártu...
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Kedves Ügyfelünk!

    Köszönjük, hogy az DIGI Kft. ügyfélszolgálatához fordult. "Új bejelentés - JAROKELO-ESZTERGOM-00099741" tárgyú elektronikus levele megérkezett hozzánk, melyet [4385298] azonosítószá...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Fizel Zoltán elküldte az ügyet az illetékesnek: DIGI (Esztergom)

  • Pál András hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem jött válasz. Kérlek küldjük újra a Diginek. Ha nem ők akkor talán Invitech.
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Kedves Ügyfelünk!

    Köszönjük, hogy az DIGI Kft. ügyfélszolgálatához fordult. "Új bejelentés - JAROKELO-ESZTERGOM-00099741" tárgyú elektronikus levele megérkezett hozzánk, melyet [4325661] azonosítószá...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Fizel Zoltán elküldte az ügyet az illetékesnek: DIGI (Esztergom)

  • Fizel Zoltán megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Invitel (Esztergom)"-ról "DIGI (Esztergom)"-ra.

  • Pál András hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem jött válasz. Kérem küldjük el a Diginek.
  • Fizel Zoltán elküldte az ügyet az illetékesnek: Invitel (Esztergom)

  • Fizel Zoltán megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Magyar Telekom (Esztergom)"-ról "Invitel (Esztergom)"-ra.

  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem Magyar Telekom tulajdonú fedlap. Esztergom jellemzően Invitel/DIGI.
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Kedves Bejelentő!
    Sajnáljuk, hogy problémát tapasztaltál szolgáltatásainkban, elnézésedet kérjük. Tájékoztatunk, hogy az általad tett bejelentésre vonatkozó információkat hibakezelő rends
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Fizel Zoltán elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom (Esztergom)

  • Fizel Zoltán megváltoztatta a bejelentés illetékesét "ÉDV Zrt."-ról "Magyar Telekom (Esztergom)"-ra.

  • Pál András hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem lett továbbítva. Talán Telekom vagy Vodafone.
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Cím!

    Jelen levelem mellékleteként csatolom a tárgyi azonosítóval érkezett megkeresésükre adott válaszlevelet.

    Üdvözlettel:
    Sádli Gyula
    Esztergomi Közös Önkormányzati Hivatal
    sadli.gyula@esz
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Fizel Zoltán elküldte az ügyet az illetékesnek: ÉDV Zrt.

  • Pál András bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Megoldásra vár
    2
    Megoldásra vár
    2

    Villanyoszlopon lévő vezeték sérült

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: E.ON Észak-dunántúli Áramhálózati Zrt. (Esztergom)
    Eötvös József utca
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Graffitis szekrény

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Pál András
    Illetékes: Vodafone
    Beregszász út (XI. kerület, Újbuda)
  Vissza az oldal tetejére