Megoldatlan

elmaradt helyreállítás

FRISSÍTÉS: 2021.10.05 (hivatkozási szám: 110065621)
A bejelentő hozzászólása: "A helyzet változatlan."
Az E.ON Ügyfélszolgálati Kft. 1/01085364-02/2021/1, 1/00280963-01/2021/1 iktatószámú válaszai ellenére 120 napon belül nem történt változás.

-----

FRISSÍTÉS: 2021.05.23 (hivatkozási szám: 110065621)
A bejelentő hozzászólása: "A helyzet változatlan.
Még nincs eléggé tavasz?"
Az E.ON Ügyfélszolgálati Kft. 1/00280963-01/2021/1iktatószámú válasza ellenére nem történt változás.

-----

FRISSÍTÉS: 2021.02.08 (hivatkozási szám: 110065621)
A bejelentő hozzászólása: "A törmelék elszállítása megtörtént.
Köszönöm.
Továbbra is kérem a járdák, zöldterületek eredeti állapottal egyenértékű helyreállítását."

-----

Biztosan fontos volt, hogy központosított, lakásonkénti egyedi mérést alakítottak ki. A kivitelezés már régen befejeződött. De miért maradt el a sitt elszállítása és a tisztességes helyreállítás?
Kérem a kivitelezés során keletkezett törmelék elszállítását és a járdák, zöldterületek eredeti állapottal egyenértékű helyreállítását.

Probléma helyszíne
Dunaújváros Akácfa u. 2

Hozzászólások

  • Dr Kardos Angelika lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

  • towns man visszajelzésére vár.

  • E.ON Ügyfélszolgálati Kft. (Dunaújváros) válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Címzett!

    Köszönjük, hogy kérésével hozzánk fordult.
    - válasz iktatószáma: 1/02115173-02/2021/1
    Válaszunkat mellékelten küldjük.

    További információért forduljon hozzánk bizalommal a "Válasz"...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • B-F. Tamara megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Címzett!

    Köszönjük, hogy kérésével hozzánk fordult.
    - válasz iktatószáma: 1/02115173-01/2021/1
    Válaszunkat mellékelten küldjük.

    További információért forduljon hozzánk bizalommal a "Válasz"...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • . Tibor elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON Ügyfélszolgálati Kft. (Dunaújváros)

  • . Tibor megváltoztatta a bejelentés leírását ""FRISSÍTÉS: 2021.05.23 (hivatkozási szám: 110065621) A bejelentő hozzászólása: "A helyzet változatlan. Még nincs eléggé tavasz?" Az E.ON Ügyfélszolgálati Kft. 1/00280963-01/2021/1iktatószámú válasza ellenére nem történt változás. ----- FRISSÍTÉS: 2021.02.08 (hivatkozási szám: 110065621) A bejelentő hozzászólása: "...

  • towns man hozzászólt a bejelentéshez.

    A helyzet változatlan.
  • towns man visszajelzésére vár.

  • . Tibor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Megerősítésre vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • towns man hozzászólt a bejelentéshez.

    Helyzetjelentés.
  • towns man visszajelzésére vár.

  • E.ON Ügyfélszolgálati Kft. (Dunaújváros) válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Címzett!

    Köszönjük, hogy kérésével hozzánk fordult.
    - válasz iktatószáma: 1/01085364-02/2021/1
    Válaszunkat mellékelten küldjük.

    További információért forduljon hozzánk bizalommal a "Válasz"...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • . Tibor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Címzett!

    Köszönjük, hogy kérésével hozzánk fordult.
    - válasz iktatószáma: 1/01085364-01/2021/1
    Válaszunkat mellékelten küldjük.

    További információért forduljon hozzánk bizalommal a "Válasz"...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • . Tibor elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON Ügyfélszolgálati Kft. (Dunaújváros)

  • . Tibor megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS: 2021.02.08 (hivatkozási szám: 110065621) A bejelentő hozzászólása: "A törmelék elszállítása megtörtént. Köszönöm. Továbbra is kérem a járdák, zöldterületek eredeti állapottal egyenértékű helyreállítását." ----- Biztosan fontos volt, hogy központosított, lakásonkénti egyedi mérést alakítottak ki. ...

  • towns man hozzászólt a bejelentéshez.

    A helyzet változatlan.
    Még nincs eléggé tavasz?
  • towns man visszajelzésére vár.

  • . Tibor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Címzett!

    Köszönjük, hogy kérésével hozzánk fordult.
    - válasz iktatószáma: 1/00280963-01/2021/1
    Válaszunkat mellékelten küldjük.

    További információért forduljon hozzánk bizalommal a "Válasz"...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • . Tibor elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON Ügyfélszolgálati Kft. (Dunaújváros)

  • . Tibor megváltoztatta a bejelentés leírását "Biztosan fontos volt, hogy központosított, lakásonkénti egyedi mérést alakítottak ki. A kivitelezés már régen befejeződött. De miért maradt el a sitt elszállítása és a tisztességes helyreállítás? Kérem a kivitelezés során keletkezett törmelék elszállítását és a járdák, zöldterületek eredeti állapottal egyenért...

  • towns man hozzászólt a bejelentéshez.

    A törmelék elszállítása megtörtént.
    Köszönöm.
    Továbbra is kérem a járdák, zöldterületek eredeti állapottal egyenértékű helyreállítását.
  • E.ON Ügyfélszolgálati Kft. (Dunaújváros) válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Címzett!

    Köszönjük, hogy kérésével hozzánk fordult.
    - válasz iktatószáma: 1/00075362-00/2021/1
    Válaszunkat mellékelten küldjük.

    További információért forduljon hozzánk bizalommal a "Válasz"...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • . Tibor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • . Tibor megváltoztatta a bejelentés kategóriáját "Egyéb"-ról "Közművek"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Címzett!

    Köszönjük, hogy kérésével hozzánk fordult.
    - válasz iktatószáma: 1/02530985-01/2020/1
    Válaszunkat mellékelten küldjük.

    További információért forduljon hozzánk bizalommal a "Válasz"...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • . Tibor elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON Ügyfélszolgálati Kft. (Dunaújváros)

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Graffitis szekrény

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Pál András
    Illetékes: Vodafone
    Beregszász út (XI. kerület, Újbuda)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Megsüllyedt fedlap

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Pál András
    Illetékes: Magyar Telekom
    Törökbálinti út (XI. kerület, Újbuda)
  Vissza az oldal tetejére