Megoldott

kilyukadt aknafedlap

FRISSÍTÉS: 2020.03.09
Az E.ON Ügyfélszolgálati Kft. válasza: "A bejelentésben jelzett beton aknafedél nem a mi tulajdonunkban és üzemeltetésünkben lévő közcélú villamos hálózat része".

-----

FRISSÍTÉS: 2020.01.30 (azonosító: 29463026)
A bejelentő hozzászólása: "A helyzet változatlan."
Az E.ON Ügyfélszolgálati Kft. nem válaszolt 30 napon belül.

-----

Az Október 23. téren kilyukadt az akna fedlapja. Ez így balesetveszélyes.
Kérem a cseréjét.

Probléma helyszíne
Dunaújváros Október 23. tér 7

Hozzászólások

  • . Tibor lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

    Köszönjük a visszajelzést!
  • towns man hozzászólt a bejelentéshez.

    Új aknafedélre cserélték.
    Köszönöm.
  • . Tibor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megerősítésre vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Jarokelo.hu!

    A kérdéses aknafedél cseréje a tegnapi napon megtörtént.

    Köszönjük megkeresését.

    Tisztelettel:

    ---------------------------
    */Krumesz Dávid/*
    Ügyfélkapcsolati ügyintéző
    DIGI Kft.
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • . Tibor elküldte az ügyet az illetékesnek: DIGI (Dunaújváros)

  • . Tibor megváltoztatta a bejelentés illetékesét "E.ON Ügyfélszolgálati Kft. (Dunaújváros)"-ról "DIGI (Dunaújváros)"-ra.

  • . Tibor megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS: 2020.01.30 (azonosító: 29463026) A bejelentő hozzászólása: "A helyzet változatlan." Az E.ON Ügyfélszolgálati Kft. nem válaszolt 30 napon belül. ----- Az Október 23. téren kilyukadt az akna fedlapja. Ez így balesetveszélyes. Kérem a cseréjét."-ról "FRISSÍTÉS: 2020.03.09 Az E.ON Ügyfélszolgálati Kft. válasza:...

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Címzett!

    Mellékelten küldjük tájékoztatásunkat.

    iktatószám: 1/00450902-00/2020/1
    További információért forduljon hozzánk bizalommal a Válasz gomb megnyomásával, így könnyebben azonosítjuk Ö...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • . Tibor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük, hogy kérésével hozzánk fordult.
    - válasz iktatószáma: 1/00196775-01/2020/1
    Válaszunkat mellékelten küldjük.

    További információért forduljon hozzánk bizalommal a "Válas...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • . Tibor elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON Ügyfélszolgálati Kft. (Dunaújváros)

  • . Tibor megváltoztatta a bejelentés leírását "Az Október 23. téren kilyukadt az akna fedlapja. Ez így balesetveszélyes. Kérem a cseréjét."-ról "FRISSÍTÉS: 2020.01.30 (azonosító: 29463026) A bejelentő hozzászólása: "A helyzet változatlan." Az E.ON Ügyfélszolgálati Kft. nem válaszolt 30 napon belül. ----- Az Október 23. téren kilyukadt az akna fedlapja. Ez így baleset...

  • towns man hozzászólt a bejelentéshez.

    A helyzet változatlan.
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Az ugyfelszolgalat@eon.hu címre küldött levele sikeresen beérkezett.
    Levelének azonosítója: 29463026

    Ha nálunk regisztrált e-mail címr...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • . Tibor elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON Ügyfélszolgálati Kft. (Dunaújváros)

  • . Tibor megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Az illetékes"-ról "E.ON Ügyfélszolgálati Kft. (Dunaújváros)"-ra.

  • towns man bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére