Megoldatlan

ferde, tákolt, firkás szekrény

FRISSÍTÉS: 2020.07.10 (hivatkozási szám: 29560420)
A bejelentő hozzászólása: "A helyzet változatlan. Nem érkezett válasz."
A 30387073 azonosítójú bejelentésre nem érkezett válasz.
Az E.ON Ügyfélszolgálati Kft. 1/00000629-01/2020/1 iktatószámú válasza szerinti kivizsgálás 180 napon belül nem fejeződött be.

-----

FRISSÍTÉS: 2020.04.28 (iktatószám: 29560420)
A bejelentő hozzászólása: "A helyzet változatlan.
A kivizsgálás január 3-án már megkezdődött. Miért nincs még mindig eredménye?"
Az E.ON Ügyfélszolgálati Kft. 1/00000629-01/2020/1 iktatószámú válasza szerinti kivizsgálás 90 napon belül nem fejeződött be.

-----

A Vasmű úton lévő K12 26-2 szekrény felújításra szorul. Tudom, hogy üzemzavar elhárítás, balesetmegelőzés miatt szükség van ehhez hasonló ideiglenes megoldásokra, de ez már nem a múlt héten lett ilyen.
Kérem a szekrény felújítását.

Probléma helyszíne
Dunaújváros Vasmű út 55

Hozzászólások

  • . Tibor lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

  • towns man hozzászólt a bejelentéshez.

    A helyzet változatlan.
  • towns man visszajelzésére vár.

  • . Tibor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Megerősítésre vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • towns man hozzászólt a bejelentéshez.

    Még nem cserélték ki.
  • towns man visszajelzésére vár.

  • towns man hozzászólt a bejelentéshez.

    Helyzetjelentés.
  • . Tibor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Címzett!

    Köszönjük, hogy kérésével hozzánk fordult.
    - válasz iktatószáma: 1/01338576-01/2020/1
    Válaszunkat mellékelten küldjük.

    További információért forduljon hozzánk bizalommal a "Válasz"...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Az ugyfelszolgalat@eon.hu címre küldött levele sikeresen beérkezett.
    Levelének azonosítója: 30962654

    Ez egy automatikus levél, kérjük,...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • . Tibor elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON Ügyfélszolgálati Kft. (Dunaújváros)

  • . Tibor megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS: 2020.04.28 (iktatószám: 29560420) A bejelentő hozzászólása: "A helyzet változatlan. A kivizsgálás január 3-án már megkezdődött. Miért nincs még mindig eredménye?" Az E.ON Ügyfélszolgálati Kft. 1/00000629-01/2020/1 iktatószámú válasza szerinti kivizsgálás 90 napon belül nem fejeződött be. ----- A Vasmű ...

  • towns man hozzászólt a bejelentéshez.

    A helyzet változatlan. Nem érkezett válasz.
  • Járókelő Ügykezelőverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Szia!
    Segítenél nekünk? Történt fejlemény az elmúlt időszakban? Megoldódott a probléma?
    Köszönjük a segítséged és a visszajelzésed!
    A Járókelő csapatának nevében: Tibor
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Az ugyfelszolgalat@eon.hu címre küldött levele sikeresen beérkezett.
    Levelének azonosítója: 30387073

    Ez egy automatikus levél, kérjük,...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • . Tibor elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON Ügyfélszolgálati Kft. (Dunaújváros)

  • . Tibor megváltoztatta a bejelentés leírását "A Vasmű úton lévő K12 26-2 szekrény felújításra szorul. Tudom, hogy üzemzavar elhárítás, balesetmegelőzés miatt szükség van ehhez hasonló ideiglenes megoldásokra, de ez már nem a múlt héten lett ilyen. Kérem a szekrény felújítását."-ról "FRISSÍTÉS: 2020.04.28 (iktatószám: 29560420) A bejelentő hozzászólása: "A h...

  • towns man hozzászólt a bejelentéshez.

    A helyzet változatlan.
    A kivizsgálás január 3-án már megkezdődött. Miért nincs még mindig eredménye?
  • towns man visszajelzésére vár.

  • . Tibor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Megerősítésre vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • towns man hozzászólt a bejelentéshez.

    Helyzetjelentés.
  • towns man visszajelzésére vár.

  • . Tibor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Megerősítésre vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • towns man visszajelzésére vár.

  • . Tibor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Címzett!

    2019.12.31. napján küldött, 1002815203 partnerszára vonatkozó megkeresésére csatoltan küldjük 1/00000629-01/2020/1 iktatószámú válaszunkat.
    Amennyiben további kérdése lenne, kérjük
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • . Tibor elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON Ügyfélszolgálati Kft. (Dunaújváros)

  • . Tibor megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Az illetékes"-ról "E.ON Ügyfélszolgálati Kft. (Dunaújváros)"-ra.

  • towns man bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére