Megoldatlan

összefirkált szekrény

FRISSÍTÉS: 2020.07.10 (hivatkozási szám: 103976722)
A bejelentő hozzászólása: "A helyzet változatlan."
Az E.ON Ügyfélszolgálati Kft. 1/00000629-02/2020/1 103976722 iktatószámú válasza ellenére 150 napon belül nem sikerült ütemezni a helyreállítást.

-----

FRISSÍTÉS: 2019.12.31 (hivatkozási szám: 103976722)
A bejelentő hozzászólása: "Tisztelt Szolgáltató!
Válaszukat köszönöm, melyben sok mindenre kitértek, kivéve az alábbi kérdéseket:
- Milyen lépéseket kívánnak tenni a probléma megoldása érdekében?
- Mennyi időn belül várható a megvalósítás?
- Amennyiben a probléma nem megoldható, akkor miért nem?
Várom érdemi válaszukat."

-----

A Vasmű úton lévő K13 26-1 szekrény csúnyán összefirkált, graffitis.
Kérem az eltávolításukat.

Probléma helyszíne
Dunaújváros Vasmű út 57

Hozzászólások

  • . Tibor lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

  • towns man hozzászólt a bejelentéshez.

    Tisztelt Szolgáltató!

    Tudom, hogy a legfontosabb a hibaelhárítás, a baleset-megelőzés, az üzembiztonság, stb. és csak később jutunk el odáig, hogy esztétika, kulturált városi környezet, városképvédel...
  • . Tibor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megerősítésre vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Címzett!

    Köszönjük, hogy kérésével hozzánk fordult.
    - válasz iktatószáma: 1/01328260-01/2020/1
    Válaszunkat mellékelten küldjük.

    További információért forduljon hozzánk bizalommal a "Válasz"...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • . Tibor elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON Ügyfélszolgálati Kft. (Dunaújváros)

  • . Tibor megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS: 2019.12.31 (hivatkozási szám: 103976722) A bejelentő hozzászólása: "Tisztelt Szolgáltató! Válaszukat köszönöm, melyben sok mindenre kitértek, kivéve az alábbi kérdéseket: - Milyen lépéseket kívánnak tenni a probléma megoldása érdekében? - Mennyi időn belül várható a megvalósítás? - Amennyiben a problém...

  • towns man hozzászólt a bejelentéshez.

    A helyzet változatlan.
  • Járókelő Ügykezelőverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Szia!
    Segítenél nekünk? Történt fejlemény az elmúlt időszakban? Megoldódott a probléma?
    Köszönjük a segítséged és a visszajelzésed!
    A Járókelő csapatának nevében: Tibor
  • towns man visszajelzésére vár.

  • . Tibor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük, hogy kérésével hozzánk fordult.
    - válasz iktatószáma: 1/00000629-02/2020/1
    Válaszunkat mellékelten küldjük.

    További információért forduljon hozzánk bizalommal a "Válas...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • . Tibor elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON Ügyfélszolgálati Kft. (Dunaújváros)

  • . Tibor megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS: 2019.12.31 A bejelentő hozzászólása: "Tisztelt Szolgáltató! Válaszukat köszönöm, melyben sok mindenre kitértek, kivéve az alábbi kérdéseket: - Milyen lépéseket kívánnak tenni a probléma megoldása érdekében? - Mennyi időn belül várható a megvalósítás? - Amennyiben a probléma nem megoldható, akkor miért ...

  • . Tibor megváltoztatta a bejelentés leírását "A Vasmű úton lévő K13 26-1 szekrény csúnyán összefirkált, graffitis. Kérem az eltávolításukat."-ról "FRISSÍTÉS: 2019.12.31 A bejelentő hozzászólása: "Tisztelt Szolgáltató! Válaszukat köszönöm, melyben sok mindenre kitértek, kivéve az alábbi kérdéseket: - Milyen lépéseket kívánnak tenni a probléma megoldása érd...

  • towns man hozzászólt a bejelentéshez.

    Tisztelt Szolgáltató!
    Válaszukat köszönöm, melyben sok mindenre kitértek, kivéve az alábbi kérdéseket:
    - Milyen lépéseket kívánnak tenni a probléma megoldása érdekében?
    - Mennyi időn belül várható a m...
  • E.ON Ügyfélszolgálati Kft. (Dunaújváros) válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Címzett!

    Ügyfélszolgálatunkon rögzített megkeresésére csatoltan küldjük 1/02399165-00/2019/1 iktatószámú válaszunkat.
    Amennyiben további kérdése lenne, kérjük jelen levélre válaszoljon a "Vá
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Címzett!

    2019.11.26. napján küldött megkeresésére csatoltan küldjük 1/02218817-01/2019/1 iktatószámú válaszunkat.
    Amennyiben további kérdése lenne, kérjük jelen levélre válaszoljon a "Válasz
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • . Tibor elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON Ügyfélszolgálati Kft. (Dunaújváros)

  • . Tibor megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Az illetékes"-ról "E.ON Ügyfélszolgálati Kft. (Dunaújváros)"-ra.

  • towns man bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    1
    Válaszra vár
    1

    Antisemita Graffiti

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKM Budapesti Közművek FKF
    Széchenyi Lánchíd
  • Válaszra vár
    1
    Válaszra vár
    1

    Graffiti és matrica, Ferenciek tere

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKM Budapesti Közművek FKF
    Ferenciek tere (V. kerület, Belváros-Lipótváros)
  • Válaszra vár
    1
    Válaszra vár
    1

    Graffiti és matrica

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKM Budapesti Közművek FKF
    Deák Ferenc tér (V. kerület, Belváros-Lipótváros)
  Vissza az oldal tetejére