Megoldott

összefirkált szekrény

FRISSÍTÉS: 2020.02.03
A DIGI Kft. válasza: "Nem hozzánk tartozik."

-----

FRISSÍTÉS: 2019.12.28
Az E.ON Ügyfélszolgálati Kft. válasza: "A bejelentésben jelzett összefirkált szekrény nem a mi tulajdonunkban és üzemeltetésünkben lévő közcélú villamos hálózat része. Kérjük bejelentésével forduljon a gyengeáramú távközlési szolgáltatóhoz."

-----

A Tavasz utca mellett lévő szekrény csúnyán összefirkált, graffitis.
Kérem az eltávolításukat.

Probléma helyszíne
Dunaújváros Tavasz u. 2

Hozzászólások

  • . Tibor lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

    Köszönjük a visszajelzést!
  • towns man hozzászólt a bejelentéshez.

    Szépen lefestették.
    Köszönöm.
  • . Tibor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Iktatószám: CC-447155/2-2020
    Ügyintéző: Becze Hunor
    2020.02.07.

    Tisztelt Járókelő Egyesület!

    2020.02.04-én érkezett megkeresése alapján az alábbiakról tájékoztatjuk.

    A tárgyban megjelölt bejelentés
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Járókelő Adminverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    A bejelentést beküldtük a UPC hibabejelentő felületén keresztül.
  • Bardócz Csaba megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Invitel (Dunaújváros)"-ról "Vodafone (Dunaújváros)"-ra.

  • . Tibor megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS: 2019.12.28 Az E.ON Ügyfélszolgálati Kft. válasza: "A bejelentésben jelzett összefirkált szekrény nem a mi tulajdonunkban és üzemeltetésünkben lévő közcélú villamos hálózat része. Kérjük bejelentésével forduljon a gyengeáramú távközlési szolgáltatóhoz." ----- A Tavasz utca mellett lévő szekrény csún...

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Bardócz Csaba!

    Az Ön megkeresésére reagálva az alábbi információval szolgálhatok:

    JAROKELO-DUNAÚJVÁROS-00055232 Dunaújváros, Tavasz u. 2, 2400 Magyarország: Nem hozzánk tartozik.

    Köszö...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönettel vettük az Invitel Zrt. Lakossági és Kisüzleti Ügyfélszolgálatához intézett megkeresését.

    Az Ön megkeresésének azonosító kódja: "3921136"

    Kérjük, hogy a fenti azonosí
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • . Tibor elküldte az ügyet az illetékesnek: Invitel (Dunaújváros)

  • . Tibor megváltoztatta a bejelentés leírását "A Tavasz utca mellett lévő szekrény csúnyán összefirkált, graffitis. Kérem az eltávolításukat."-ról "FRISSÍTÉS: 2019.12.28 Az E.ON Ügyfélszolgálati Kft. válasza: "A bejelentésben jelzett összefirkált szekrény nem a mi tulajdonunkban és üzemeltetésünkben lévő közcélú villamos hálózat része. Kérjük bejelentéséve...

  • . Tibor megváltoztatta a bejelentés illetékesét "E.ON Ügyfélszolgálati Kft. (Dunaújváros)"-ról "Invitel (Dunaújváros)"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Címzett!

    Ügyfélszolgálatunkon rögzített megkeresésére csatoltan küldjük 1/02398893-00/2019/1 iktatószámú válaszunkat.
    Amennyiben további kérdése lenne, kérjük jelen levélre válaszoljon a "Vá
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Címzett!

    2019.11.23. napján küldött megkeresésére csatoltan küldjük 1/02201877-01/2019/1 iktatószámú válaszunkat.

    Amennyiben további kérdése lenne, kérjük jelen levélre válaszoljon a "Válas
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • . Tibor elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON Ügyfélszolgálati Kft. (Dunaújváros)

  • . Tibor megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Az illetékes"-ról "E.ON Ügyfélszolgálati Kft. (Dunaújváros)"-ra.

  • towns man bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére