veszélyes iparvágány évek óta szedi kerékpáros áldozatait Debrecenben
FRISSÍTÉS 2020.01.10.
Talán az lehetett a bejelentés problémája, hogy a bejelentő által javasolt konkrét megoldási módszer nem célravezető, így visszautasíthatóvá vált.
Ezúton kérnénk szépen a Gyógyszergyárat, a MÁV-ot, esetleg a Városüzemeltetést, hogy tanulmányozza át az eredeti bejelentést, és mint hozzáértők és/vagy érintettek, tudásukat összetéve találjanak ki valami kreatív megoldást.
A közlekedés ilyen neuralgikus pontja (tompaszögű sínkereszteződés rendszeres balesetekkel), hiába van szabályosan elkészítve, akkor is lehet veszélyes. Egy gondoskodóbb, védelmezőbb megoldás a a mai, fejlett Magyarországon is beleférhet!
(A Városüzemeltetés most tett róla bizonyságot, milyen szakszerű és gyors megoldási módokat tud találni a Pallagi úti problémákra, ezúton is köszönjük!)
Köszönjük az ügyben tett fáradozásukat!
Debrecenben, a Pallagi úton, a Teva Gyógyszergyár iparvágányának veszélyes kialakítása hosszú évek óta szedi kerékpáros áldozatait. Jelenleg is egy kollégám csuklótörésből lábadozik. Az ok egyszerű: a vasúti vágány a Pallagi úttal párhuzamosan fut, majd azt éles szögben keresztezi. A helyzet még a gyakorlott bicikliseknek is feladja a leckét, az éles szög miatt az első kerék könnyen a sínek közötti résbe csúszik és az eredmény egy hatalmas bukás.
Találtam egy másik hasonló helyzetleírást a Járőkelő.hu-n, ami hónapok óta megoldásra vár (sínek felszedése): https://jarokelo.hu/bejelentesek/budapest/43699/hasznalaton-kivuli-balesetveszelyes-vasuti-sin
Esetünkben a sínek felszedése nem opció, hiszen a vágányt használják - heti néhány alkalommal. Viszont akkor jelzőőrök biztosítják a szerelvény áthaladását, ill. biztonsági őrök nyitják-csukják a gyógyszergyár telephelyének kapuját. Javaslatom, hogy helyezzenek a sínek közé kemény gumiból, vagy más alkalmas anyagból készült "térkitöltő" elemet, amit az említett személyzet a vonat érkezése előtt kézi erővel eltávolíthat, majd a vonat elhaladása után visszahelyezhet.
Hozzászólások
Egy jó hír: Az ügy mégis megoldódott, - a Járókelőtől függetlenül - ugyanis a veszélyes szakaszon megépült a kerékpárút. De az örömbe egy kis üröm is vegyül, mert a Pallagi út / Móricz Z...
Nagyon köszönöm az információit. Érdekes, hogy LÉTEZIK egy hasonló megoldás ahhoz, amit eredetileg javasoltam. Csak ezt el sem kell távolítani a vonat érkezésekor.
Eddig i...
JK Cila, admin
:(
JK Cila
A debreceni pályavasúti területi igazgatóság részére 2020.01.10-én küldött bejelentést köszönettel megkaptuk.
2019.07.25-én küldött válaszunkban tájékoztattuk a Járókelő Egyesültet, hog...
JK Cila, admin
Ezúton kérnénk szépen a Gyógyszergyárat, a MÁV-o...
Megtenné, hogy leírja az illetékes válaszához kapcsolódó véleményét, gondolatát? Esetleg történt valami javulás?
Visszajelzését köszönettel fogadjuk!
JK Cila, admin
A Pályavasúti területi igazgatóság részére 2019.07.17-én küldött bejelentést köszönettel megkaptuk, mellyel kapcsolatban az alábbiakról tájékoztatjuk:
A jelzett útátjáró (Debrecen, Pall...
Az Ön által 2019.07.17 21:28-kor feladott, ""TEVA iparvágány útátjáró."" tárgyú e-mailt
2019.07.17 21:28-kor átvettük és a/az PV TERÜLETI IGAZGATÓSÁG DB szervezeti egységünknél
a/a...