Megerősítésre vár

Nyilvános telefonfülke

Anonim Járókelő

FRISSÍTÉS: 2025.07.23.

Bejelentő visszajelzése:
„nincs változás”

-----

FRISSÍTÉS: 2025.05.16.

Bejelentő visszajelzése:
„Nincs változás”

-----

FRISSÍTÉS: 2025.04.01.

Bejelentő fényképes visszajelzése:
„Graffitivel összefirkálták”

-----

A Csapó utca 73. szám alatti 412-875 hívószámú nyilvános telefonfülke világítása nem működik.
Szeretném kérni a telefonfülke világításának a kijavítását.
Előre is köszönöm szépen szíves intézkedésüket.

Probléma helyszíne
Debrecen Csapó u. 73

Hozzászólások

  • Anonim Járókelő visszajelzésére vár.

  • Jónás Zoltán megváltoztatta a bejelentés állapotát "Megoldatlan"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Áramszolgáltatói hiba, szolgáltatónál hibára bejelentve.
  • A rendszer lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Nem érkezett válasz az illetékestől.

    A panaszokról, a közérdekű bejelentésekről, valamint a visszaélések bejelentésével összefüggő szabályokról szóló 2023. évi XXV. törvény által meghatározott 30 napos válaszadási határidőt a címzett 60...
  • Magyar Telekom (Debrecen) visszaigazolta az üzenet beérkezését.

    Kedves Bejelentő!
    Sajnáljuk, hogy problémát tapasztaltál szolgáltatásainkban, elnézésedet kérjük. Tájékoztatunk, hogy az általad tett bejelentésre vonatkozó információkat hibakezelő rendsz
    ...
  • Magyar Telekom (Debrecen) visszaigazolta az üzenet beérkezését.

    Kedves Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresésedet, ügyfélszolgálatunk fogadta e-mail üzeneted.
    A levelében leírtakkal kapcsolatban hamarosan keresni fogunk, válaszunkig türelmedet kérjük.
    Kérjük, erre az e-
    ...
  • A rendszer újra elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom (Debrecen)

  • Magyar Telekom (Debrecen) nem válaszolt 40 napon belül.

  • Magyar Telekom (Debrecen) visszaigazolta az üzenet beérkezését.

    Kedves Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresésedet, ügyfélszolgálatunk fogadta e-mail üzeneted.
    A levelében leírtakkal kapcsolatban hamarosan keresni fogunk, válaszunkig türelmedet kérjük.
    Kérjük, erre az e-
    ...
  • A rendszer újra elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom (Debrecen)

  • Magyar Telekom (Debrecen) nem válaszolt 40 napon belül.

  • Magyar Telekom (Debrecen) visszaigazolta az üzenet beérkezését.

    Kedves Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresésedet, ügyfélszolgálatunk fogadta e-mail üzeneted.
    A levelében leírtakkal kapcsolatban hamarosan keresni fogunk, válaszunkig türelmedet kérjük.
    Kérjük, erre az e-
    ...
  • Black Dragon elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom (Debrecen)

  • Black Dragon megváltoztatta a bejelentés leírását.

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    nincs változás
  • Black Dragon megváltoztatta a bejelentés leírását.

  • Black Dragon megváltoztatta a bejelentés leírását.

  • Black Dragon megváltoztatta a bejelentés leírását.

  • Black Dragon megváltoztatta a bejelentés leírását.

  • Black Dragon megváltoztatta a bejelentés tárgyát.

  • Anonim Járókelő visszajelzésére vár.

  • Jónás Zoltán megváltoztatta a bejelentés állapotát "Megerősítésre vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Jónás Zoltán megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megerősítésre vár"-ra.

  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Áramszolgáltatói hiba, bejelentve.
  • Magyar Telekom (Debrecen) visszaigazolta az üzenet beérkezését.

    Kedves Bejelentő!
    Sajnáljuk, hogy problémát tapasztaltál szolgáltatásainkban, elnézésedet kérjük. Tájékoztatunk, hogy az általad tett bejelentésre vonatkozó információkat hibakezelő rendsz
    ...
  • Murzsicz-Tar Julcsi elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom (Debrecen)

  • Murzsicz-Tar Julcsi megváltoztatta a bejelentés leírását.

  • Murzsicz-Tar Julcsi megváltoztatta a bejelentés tárgyát.

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    nincs változás
  • Anonim Járókelő visszajelzésére vár.

  • Jónás Zoltán megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Áramszolgáltatói hiba, a hiba bejelentése megtörtént.
  • Magyar Telekom (Debrecen) visszaigazolta az üzenet beérkezését.

    Kedves Bejelentő!
    Sajnáljuk, hogy problémát tapasztaltál szolgáltatásainkban, elnézésedet kérjük. Tájékoztatunk, hogy az általad tett bejelentésre vonatkozó információkat hibakezelő rendsz
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • Turiné Antal Csilla elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom (Debrecen)

  • Turiné Antal Csilla megváltoztatta a bejelentés leírását.

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Graffitivel összefirkálták
  • Turiné Antal Csilla elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom (Debrecen)

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére