Megoldott

Nyilvános telefonfülke

Anonim Járókelő

FRISSÍTÉS: 2025.10.14.

Bejelentő visszajelzése:
„Időközben kiütötték két ablakát is.”

-----

FRISSÍTÉS: 2025.09.22.

Bejelentő visszajelzése:
„Ismét elromlott a fülke világítása.”

-----

FRISSÍTÉS: 2025.07.23.

Bejelentő visszajelzése:
„A kijavított világítás május hónapban ismét elromlott és azóta se működik, az egyik fülkében pókháló található, továbbá engedély nélkül kiragasztott plakátok és plakátragasztó szalag maradványok láthatók.
Szeretném kérni a fülkének a megtisztítását a pókoktól, pókhálótól, plakátoktól és plakátragasztó maradványoktól.”

-----

FRISSÍTÉS: 2025.05.08.

Bejelentő visszajelzése:
„A 2025. május 06. 11:05 hozzászólásban említett világítási hiba továbbra is érvényben van.”

-----

FRISSÍTÉS: 2025.05.06.

Bejelentő visszajelzése:
„ismét meghibásodott a világítás”

-----

FRISSÍTÉS: 2025.04.28.

Bejelentő visszajelzése:
-világítás kijavítva
-az egyik fülke készüléke hiányzik
-újra tele ragasztották plakátokkal a fülkét, eltávolítás
szükséges

-----

A Csapó utca 106. és a Csapó utca 102. lépcsőházak közelében a Bercsényi utca elnevezésű buszmegállóhely mellett lévő dupla nyilvános telefonfülke világítása nem működik és hiányzik az ablaka.
A nyilvános telefonfülke hívószámai: 315-747, 314-542
Szeretném kérni a telefonfülke világításának a kijavítását és a hiányzó ablaknak a pótlását.
Előre is köszönöm szépen szíves intézkedésüket.

Probléma helyszíne
Debrecen Csapó u. 106

Hozzászólások

  • Murzsicz-Tar Julcsi lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Javítás megtörtént.
  • Magyar Telekom (Debrecen) visszaigazolta az üzenet beérkezését.

    Kedves Bejelentő!
    Sajnáljuk, hogy problémát tapasztaltál szolgáltatásainkban, elnézésedet kérjük. Tájékoztatunk, hogy az általad tett bejelentésre vonatkozó információkat hibakezelő rendsz
    ...
  • Magyar Telekom (Debrecen) visszaigazolta az üzenet beérkezését.

    Kedves Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresésedet, ügyfélszolgálatunk fogadta e-mail üzeneted.
    A levelében leírtakkal kapcsolatban hamarosan keresni fogunk, válaszunkig türelmedet kérjük.
    Kérjük, erre az e-
    ...
  • Black Dragon elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom (Debrecen)

  • Black Dragon megváltoztatta a bejelentés leírását.

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Időközben kiütötték két ablakát is.
  • Black Dragon megváltoztatta a bejelentés állapotát "Megoldásra vár"-ról "Válaszra vár"-ra.

  • Turiné Antal Csilla megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Magyar Telekom (Debrecen) visszaigazolta az üzenet beérkezését.

    Kedves Bejelentő!
    Sajnáljuk, hogy problémát tapasztaltál szolgáltatásainkban, elnézésedet kérjük. Tájékoztatunk, hogy az általad tett bejelentésre vonatkozó információkat hibakezelő rendsz
    ...
  • Magyar Telekom (Debrecen) visszaigazolta az üzenet beérkezését.

    Kedves Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresésedet, ügyfélszolgálatunk fogadta e-mail üzeneted.
    A levelében leírtakkal kapcsolatban hamarosan keresni fogunk, válaszunkig türelmedet kérjük.
    Kérjük, erre az e-
    ...
  • Black Dragon elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom (Debrecen)

  • Black Dragon megváltoztatta a bejelentés leírását.

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Ismét elromlott a fülke világítása.
  • Black Dragon lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Köszönöm szépen a javítást, probléma megoldódott.
  • Black Dragon megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megerősítésre vár"-ra.

  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Javítás megtörtént.
  • Magyar Telekom (Debrecen) visszaigazolta az üzenet beérkezését.

    Kedves Bejelentő!
    Sajnáljuk, hogy problémát tapasztaltál szolgáltatásainkban, elnézésedet kérjük. Tájékoztatunk, hogy az általad tett bejelentésre vonatkozó információkat hibakezelő rendsz
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Magyar Telekom (Debrecen) visszaigazolta az üzenet beérkezését.

    Kedves Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresésedet, ügyfélszolgálatunk fogadta e-mail üzeneted.
    A levelében leírtakkal kapcsolatban hamarosan keresni fogunk, válaszunkig türelmedet kérjük.
    Kérjük, erre az e-
    ...
  • Black Dragon elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom (Debrecen)

  • Black Dragon megváltoztatta a bejelentés leírását.

  • Black Dragon megváltoztatta a bejelentés tárgyát.

  • Black Dragon megváltoztatta a bejelentés leírását.

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    A kijavított világítás május hónapban ismét elromlott és azóta se működik, az egyik fülkében pókháló található, továbbá engedély nélkül kiragasztott plakátok és plakátragasztó szalag maradványok látha...
  • Magyar Telekom (Debrecen) visszaigazolta az üzenet beérkezését.

    Kedves Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresésedet, ügyfélszolgálatunk fogadta e-mail üzeneted.
    A levelében leírtakkal kapcsolatban hamarosan keresni fogunk, válaszunkig türelmedet kérjük.
    Kérjük, erre az e-
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Jónás Zoltán elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom (Debrecen)

  • Jónás Zoltán megváltoztatta a bejelentés leírását.

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    A 2025. május 06. 11:05 hozzászólásban említett világítási hiba továbbra is érvényben van.
  • Turiné Antal Csilla megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megerősítésre vár"-ra.

  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    A telefonfülke egyik oldaláról technológia váltás miatt a telefonkészüléket leszereltük.
    Az engedély nélkül kiragasztott hirdetéseket eltávolítjuk.
  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    ismét meghibásodott a világítás
  • Magyar Telekom (Debrecen) visszaigazolta az üzenet beérkezését.

    Kedves Bejelentő!
    Sajnáljuk, hogy problémát tapasztaltál szolgáltatásainkban, elnézésedet kérjük. Tájékoztatunk, hogy az általad tett bejelentésre vonatkozó információkat hibakezelő rendsz
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Turiné Antal Csilla elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom (Debrecen)

  • Turiné Antal Csilla megváltoztatta a bejelentés leírását.

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    -világítás kijavítva
    -az egyik fülke készüléke hiányzik
    -újra tele ragasztották plakátokkal a fülkét, eltávolítás
    szükséges
  • Jónás Zoltán megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megerősítésre vár"-ra.

  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Javítás megtörtént.
  • Magyar Telekom (Debrecen) visszaigazolta az üzenet beérkezését.

    Kedves Bejelentő!
    Sajnáljuk, hogy problémát tapasztaltál szolgáltatásainkban, elnézésedet kérjük. Tájékoztatunk, hogy az általad tett bejelentésre vonatkozó információkat hibakezelő rendsz
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Turiné Antal Csilla elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom (Debrecen)

  • Turiné Antal Csilla elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom (Debrecen)

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére