Válaszra vár

Nyilvános telefonfülke

Anonim Járókelő

FRISSÍTÉS: 2025.10.18.

Bejelentő visszajelzése:
„Az egyik ablak kirúgva és engedély nélkül kiragasztott plakát látható.
A világítós oldalán és a hirdetési oldalán graffiti látható.”

-----

FRISSÍTÉS: 2025.09.28.

Bejelentő visszajelzése:
„2025.08.27-én jeleztem: "Ismét összefirkálták és az egyik ablakát kiütötték."
Azóta nem történt semmilyen szemmel látható intézkedés (továbbra is össze van firkálva az egyik üveg és a hirdetési felületes oldala a fülkének is össze van firkálva kívül és az üveg sem lett még pótolva).”

-----

FRISSÍTÉS: 2025.08.27.

Bejelentő visszajelzése:
„Ismét összefirkálták és az egyik ablakát kiütötték.”

-----

FRISSÍTÉS: 2025.05.11.

Bejelentő visszajelzése:
„továbbra sincs változás”

-----

FRISSÍTÉS: 2025.04.24.

Bejelentő visszajelzése:
„a dupla fülke egyik fülkéjében nincs világítás és hiányzik a készülék belőle”

-----

FRISSÍTÉS: 2025.04.11.

Bejelentő visszajelzése:
„-az ablak egyelőre még hiányzik
-a világítás csak az egyik fülkében működik”

-----

FRISSÍTÉS: 2025.04.01.

Bejelentő visszajelzése:
„A bejelentés óta sajnos az egyik ablak üvegét is kiszedték.
Szeretném kérni ennek is a javítását.”

-----

A Honvéd utca, Egyetem sugárút és a Bethlen utca kereszteződésében egy 61-es számozású oszlop és a kijelölt gyalogos átkelőhely közelében lévő nyilvános telefonfülke világítása nem működik.
Szeretném kérni a világítás kijavítását.
Előre is köszönöm szépen szíves intézkedésüket.

Probléma helyszíne
Debrecen Honvéd utca Bethlen utca és Egyetem sugárút kereszteződése

Hozzászólások

  • Magyar Telekom (Debrecen) visszaigazolta az üzenet beérkezését.

    Kedves Bejelentő!

    Sajnáljuk, hogy problémát tapasztaltál szolgáltatásainkban, elnézésedet kérjük. Tájékoztatunk, hogy az általad tett bejelentésre vonatkozó információkat hibakezelő rendszerünkben 13
    ...
  • Magyar Telekom (Debrecen) visszaigazolta az üzenet beérkezését.

    Kedves Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresésedet, ügyfélszolgálatunk fogadta e-mail üzeneted.
    A levelében leírtakkal kapcsolatban hamarosan keresni fogunk, válaszunkig türelmedet kérjük.
    Kérjük, erre az e-
    ...
  • A rendszer újra elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom (Debrecen)

  • Magyar Telekom (Debrecen) nem válaszolt 40 napon belül.

  • Magyar Telekom (Debrecen) visszaigazolta az üzenet beérkezését.

    Kedves Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresésedet, ügyfélszolgálatunk fogadta e-mail üzeneted.
    A levelében leírtakkal kapcsolatban hamarosan keresni fogunk, válaszunkig türelmedet kérjük.
    Kérjük, erre az e-
    ...
  • Black Dragon elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom (Debrecen)

  • Black Dragon megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS: 2025.09.28. Bejelentő visszajelzése: „2025.08.27-én jeleztem: "Ismét összefirkálták és az egyik ablakát kiütötték." Azóta nem történt semmilyen szemmel látható intézkedés (továbbra is össze van firkálva az egyik üveg és a hirdetési felületes oldala a fülkének is össze van firkálva kívül és az ...

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Az egyik ablak kirúgva, engedély nélkül kiragasztott plakát látható.
    A világítós oldalán és a hirdetési oldalán graffiti látható.
  • Black Dragon megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megerősítésre vár"-ra.

  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    A bejelentésben szereplő hibákat javítottuk.
  • Magyar Telekom (Debrecen) visszaigazolta az üzenet beérkezését.

    Kedves Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresésedet, ügyfélszolgálatunk fogadta e-mail üzeneted.
    A levelében leírtakkal kapcsolatban hamarosan keresni fogunk, válaszunkig türelmedet kérjük.
    Kérjük, erre az e-
    ...
  • Black Dragon elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom (Debrecen)

  • Black Dragon megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS: 2025.08.27. Bejelentő visszajelzése: „Ismét összefirkálták és az egyik ablakát kiütötték.” ----- FRISSÍTÉS: 2025.05.11. Bejelentő visszajelzése: „továbbra sincs változás” ----- FRISSÍTÉS: 2025.04.24. Bejelentő visszajelzése: „a dupla fülke egyik fülkéjében nincs világítás és hiányzi...

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    2025.08.27-én jeleztem: "Ismét összefirkálták és az egyik ablakát kiütötték."
    Azóta nem történt semmilyen szemmel látható intézkedés (továbbra is össze van firkálva az egyik üveg és a hirdetési felüle...
  • Black Dragon megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megerősítésre vár"-ra.

  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Javítás megtörtént.
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Kedves Bejelentő!
    Sajnáljuk, hogy problémát tapasztaltál szolgáltatásainkban, elnézésedet kérjük. Tájékoztatunk, hogy az általad tett bejelentésre vonatkozó információkat hibakezelő rends
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Magyar Telekom (Debrecen) visszaigazolta az üzenet beérkezését.

    Kedves Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresésedet, ügyfélszolgálatunk fogadta e-mail üzeneted.
    A levelében leírtakkal kapcsolatban hamarosan keresni fogunk, válaszunkig türelmedet kérjük.
    Kérjük, erre az e-
    ...
  • Black Dragon elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom (Debrecen)

  • Black Dragon megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS: 2025.05.11. Bejelentő visszajelzése: „továbbra sincs változás” ----- FRISSÍTÉS: 2025.04.24. Bejelentő visszajelzése: „a dupla fülke egyik fülkéjében nincs világítás és hiányzik a készülék belőle” ----- FRISSÍTÉS: 2025.04.11. Bejelentő visszajelzése: „-az ablak egyelőre még hiányzik -a...

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Ismét összefirkálták és az egyik ablakát kiütötték.
  • Black Dragon megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS: 2025.05.11. Bejelentői hozzászólás: továbbra sincs változás FRISSÍTÉS: 2025.04.24. Bejelentői hozzászólás:: „a dupla fülke egyik fülkéjében nincs világítás és hiányzik a készülék belőle” ----- FRISSÍTÉS 2025.04.11. Bejelentői hozzászólás: -az ablak egyelőre még hiányzik -a világítás...

  • Black Dragon megváltoztatta a bejelentés nevét "nyilvános telefonfülke világítása nem működik"-ról "Nyilvános telefonfülke"-ra.

  • Black Dragon lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    A leszerelt (üres) oldalon nem biztosítjuk a világítást.
  • Turiné Antal Csilla megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Kedves Bejelentő!
    Sajnáljuk, hogy problémát tapasztaltál szolgáltatásainkban, elnézésedet kérjük. Tájékoztatunk, hogy az általad tett bejelentésre vonatkozó információkat hibakezelő rends
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Kedves Bejelentő!
    Sajnáljuk, hogy problémát tapasztaltál szolgáltatásainkban, elnézésedet kérjük. Tájékoztatunk, hogy az általad tett bejelentésre vonatkozó információkat hibakezelő rends
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Turiné Antal Csilla elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom (Debrecen)

  • Turiné Antal Csilla megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS: 2025.04.24. Bejelentői hozzászólás:: „a dupla fülke egyik fülkéjében nincs világítás és hiányzik a készülék belőle” ----- FRISSÍTÉS 2025.04.11. Bejelentői hozzászólás: -az ablak egyelőre még hiányzik -a világítás csak az egyik fülkében működik FRISSÍTÉS 2025.04.01. Bejelentői h...

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    továbbra sincs változás
  • Turiné Antal Csilla lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Javítás megtörtént.
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Kedves Bejelentő!
    Sajnáljuk, hogy problémát tapasztaltál szolgáltatásainkban, elnézésedet kérjük. Tájékoztatunk, hogy az általad tett bejelentésre vonatkozó információkat hibakezelő rends
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Magyar Telekom válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Kedves Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresésedet, ügyfélszolgálatunk fogadta e-mail üzeneted.
    A levelében leírtakkal kapcsolatban hamarosan keresni fogunk, válaszunkig türelmedet kérjük.
    Kérjük, erre az e-
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Jónás Zoltán elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom (Debrecen)

  • Jónás Zoltán megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS 2025.04.11. Bejelentői hozzászólás: -az ablak egyelőre még hiányzik -a világítás csak az egyik fülkében működik FRISSÍTÉS 2025.04.01. Bejelentői hozzászólás: A bejelentés óta sajnos az egyik ablak üvegét is kiszedték. Szeretném kérni ennek is a javítását. Tisztelt Járókelő.hu! Az alábbi pr...

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    a dupla fülke egyik fülkéjében nincs világítás és hiányzik a készülék belőle
  • Jónás Zoltán megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megerősítésre vár"-ra.

  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Javítás megtörtént.
  • Magyar Telekom válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Kedves Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresésedet, ügyfélszolgálatunk fogadta e-mail üzeneted.
    A levelében leírtakkal kapcsolatban hamarosan keresni fogunk, válaszunkig türelmedet kérjük.
    Kérjük, erre az e-
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Turiné Antal Csilla elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom (Debrecen)

  • Turiné Antal Csilla megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS 2025.04.01. Bejelentői hozzászólás: A bejelentés óta sajnos az egyik ablak üvegét is kiszedték. Szeretném kérni ennek is a javítását. Tisztelt Járókelő.hu! Az alábbi problémát tapasztalom: A Honvéd utca, Egyetem sugárút és a Bethlen utca kereszteződésében egy 61-es számozású oszlop és a k...

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    -az ablak egyelőre még hiányzik
    -a világítás csak az egyik fülkében működik
    Szeretném kérni a tájékoztatását a szolgáltatónak erről.
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Kedves Bejelentő!
    Sajnáljuk, hogy problémát tapasztaltál szolgáltatásainkban, elnézésedet kérjük. Tájékoztatunk, hogy az általad tett bejelentésre vonatkozó információkat hibakezelő rends
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Turiné Antal Csilla elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom (Debrecen)

  • Turiné Antal Csilla megváltoztatta a bejelentés leírását "Tisztelt Járókelő.hu! Az alábbi problémát tapasztalom: A Honvéd utca, Egyetem sugárút és a Bethlen utca kereszteződésében egy 61-es számozású oszlop és a kijelölt gyalogos átkelőhely közelében lévő nyilvános telefonfülke világítása nem működik. Szeretném kérni a világítás kijavítását. Mellékel...

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    A bejelentés óta sajnos az egyik ablak üvegét is kiszedték.
    Szeretném kérni ennek is a javítását.
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Kedves Bejelentő!
    Sajnáljuk, hogy problémát tapasztaltál szolgáltatásainkban, elnézésedet kérjük. Tájékoztatunk, hogy az általad tett bejelentésre vonatkozó információkat hibakezelő rends
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • Turiné Antal Csilla elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom (Debrecen)

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    1
    Válaszra vár
    1

    Hibás világítás

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: MÁV Zrt. - Pályavasút (Debrecen)
    Külsővásártér 22
  • Megoldott
    1
    Megoldott
    1

    Hibás lámpafejek

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: Auchan (Debrecen)
    Auchan Áruház
  Vissza az oldal tetejére