Megoldott

Feltörött elektronikai doboz

FRISSÍTÉS 2022.04.28.

A BDK válasza:
"Tájékoztatjuk, hogy a jelzett címen a hiba nem a BDK Kft. illetékességébe tartozik."

-------

FRISSÍTÉS: 2022.04.25.

A Budapest Közút válasza:
,,A bejelentésben szereplő sérült elektromos szekrényt nem a Budapest Közút Zrt. üzemelteti."

---

FRISSÍTÉS: 2022.04.21.

A Magyar Telekom válasza:
,,Nem Magyar Telekom tulajdonú hálózati elem."

---

Az Astoria környékén található egy elektronikai doboz, amit feltörtök, vagy betörtek.

Probléma helyszíne
Budapest VII. kerület, Erzsébetváros, Károly krt. 1

Hozzászólások

  • Tar Julcsi megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS 2022.04.28. A BDK válasza: "Tájékoztatjuk, hogy a jelzett címen a hiba nem a BDK Kft. illetékességébe tartozik." ------- FRISSÍTÉS: 2022.04.25. A Budapest Közút válasza: ,,A bejelentésben szereplő sérült elektromos szekrényt nem a Budapest Közút Zrt. üzemelteti." --- FRISSÍTÉS: 2022.04.21. A Magyar Telekom...

  • Jakab Imola lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • Pál András hozzászólt a bejelentéshez.

    Ha jól láttam lezárták így megoldottra állítható.
  • Budapest Főváros Önkormányzata válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Bardócz Csaba!

    Ezúton tájékoztatom, hogy levelét érkeztettük az FPH_KOZP-48124/2022-es érkeztetőszámon és továbbítottuk a Főpolgármesteri Hivatal Városüzemeltetési Főosztálya részére.

    Tisz
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Lukács Máté elküldte az ügyet az illetékesnek: Budapest Főváros Önkormányzata

  • Lukács Máté megváltoztatta a bejelentés illetékesét "BDK Budapesti Dísz-és Közvilágítási Kft."-ról "Budapest Főváros Önkormányzata"-ra.

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS: 2022.04.25. A Budapest Közút válasza: ,,A bejelentésben szereplő sérült elektromos szekrényt nem a Budapest Közút Zrt. üzemelteti." --- FRISSÍTÉS: 2022.04.21. A Magyar Telekom válasza: ,,Nem Magyar Telekom tulajdonú hálózati elem." --- Az Astoria környékén található egy elektronikai dobo...

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Bejelentő!

    Köszönjük a bejelentését. Tájékoztatjuk, hogy a jelzett címen a hiba nem a BDK Kft. illetékességébe tartozik.
    Engedje meg, hogy tájékoztassuk arról, hogy közvetlenül is van mód hi
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Tar Julcsi megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS: 2022.04.21. A Magyar Telekom válasza: ,,Nem Magyar Telekom tulajdonú hálózati elem." --- Az Astoria környékén található egy elektronikai doboz, amit feltörtök, vagy betörtek."-ról "FRISSÍTÉS: 2022.04.25. A Budapest Közút válasza: ,,A bejelentésben szereplő sérült elektromos szekrényt nem a Budapest Közú...

  • Tar Julcsi megváltoztatta a bejelentés leírását "Az Astoria környékén található egy elektronikai doboz, amit feltörtök, vagy betörtek."-ról "FRISSÍTÉS: 2022.04.21. A Magyar Telekom válasza: ,,Nem Magyar Telekom tulajdonú hálózati elem." --- Az Astoria környékén található egy elektronikai doboz, amit feltörtök, vagy betörtek."-ra.

  • Tar Julcsi elküldte az ügyet az illetékesnek: BDK Budapesti Dísz-és Közvilágítási Kft.

  • Tar Julcsi megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Budapest Közút"-ról "BDK Budapesti Dísz-és Közvilágítási Kft."-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Bejelentő!

    A bejelentésben szereplő sérült elektromos szekrényt nem a Budapest Közút Zrt. üzemelteti.

    Tisztelettel,

    BUDAPEST KÖZÚT Zrt.
    Forgalomtechnikai Igazgatóság

    e-mail: budapestkozut...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Járókelő Zsófi elküldte az ügyet az illetékesnek: Budapest Közút

  • Járókelő Zsófi megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Magyar Telekom"-ról "Budapest Közút"-ra.

  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem Magyar Telekom tulajdonú hálózati elem.
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Kedves Bejelentő!
    Sajnáljuk, hogy problémát tapasztaltál szolgáltatásainkban, elnézésedet kérjük. Tájékoztatunk, hogy az általad tett bejelentésre vonatkozó információkat hibakezelő rends
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • S Dominik elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom

  • H. Márk bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére