Szétrohadt szekrény
FRISSÍTÉS 2022.04.10.
E.ON válasza:
"A jelzett berendezés nem az elektromos elosztóhálózat része, nem Társaságunk tulajdona."
---
FRISSÍTÉS: 2022.04.04.
BDK válasza:
"Köszönjük a bejelentését. Tájékoztatjuk, hogy a jelzett címen a hiba nem a BDK Kft. illetékességébe tartozik."
---
FRISSÍTÉS 2022.03.22.
Nem Magyar Telekom tulajdonú hálózati elem.
---
Teljesen szétrohadt a telekomos szekrény, kérem cseréljék.
Probléma helyszíne
Budapest IV. kerület, Újpest, Nádor u. 9
Hozzászólások
Ügyintéző: Horváth-Kossuth Csilla
Ügyfélszám: -5484798
Iktatószám: CC2-2999023/2-2022
Kedves Bejelentő!
2022.04.10-én érkezett megkeresése alapján az alábbiakról tájékoztatjuk.
A...
Ügyiratszáma: 6301700/DSOHCSOMU/163524/2022/H
Ügyfélkapcsolat száma: 100052276838
Társaságunkhoz érkezett bejelentésére az alábbi tájékoztatást adjuk:
A jelzett berendezés nem...
Ezúton értesítjük, hogy a info@aram.eon.hu címre küldött elektronikus levele sikeresen megérkezett.
Tájékoztatjuk, hogy az írásbeli megkeresések feldolgozása folyamatos. Mindent m...
Köszönjük a bejelentését. Tájékoztatjuk, hogy a jelzett címen a hiba nem a BDK Kft. illetékességébe tartozik.
Engedje meg, hogy tájékoztassuk arról, hogy közvetlenül is van mód hi...
Sajnáljuk, hogy problémát tapasztaltál szolgáltatásainkban, elnézésedet kérjük. Tájékoztatunk, hogy az általad tett bejelentésre vonatkozó információkat hibakezelő rends...