Megoldott

Szétrohadt szekrény

Anonim Járókelő

FRISSÍTÉS 2022.04.10.
E.ON válasza:

"A jelzett berendezés nem az elektromos elosztóhálózat része, nem Társaságunk tulajdona."

---

FRISSÍTÉS: 2022.04.04.
BDK válasza:
"Köszönjük a bejelentését. Tájékoztatjuk, hogy a jelzett címen a hiba nem a BDK Kft. illetékességébe tartozik."

---

FRISSÍTÉS 2022.03.22.
Nem Magyar Telekom tulajdonú hálózati elem.

---

Teljesen szétrohadt a telekomos szekrény, kérem cseréljék.

Probléma helyszíne
Budapest IV. kerület, Újpest, Nádor u. 9

Hozzászólások

  • M. V. Klára lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

    A Bejelentő jelzése alapján. Köszönjük!
  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    kicserélve
  • Anonim Járókelő visszajelzésére vár.

  • M. V. Klára megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    2022. április 20.
    Ügyintéző: Horváth-Kossuth Csilla
    Ügyfélszám: -5484798
    Iktatószám: CC2-2999023/2-2022

    Kedves Bejelentő!

    2022.04.10-én érkezett megkeresése alapján az alábbiakról tájékoztatjuk.

    A...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Csanádi György elküldte az ügyet az illetékesnek: Vodafone

  • Csanádi György megváltoztatta a bejelentés illetékesét "E.ON"-ról "Vodafone"-ra.

  • Csanádi György megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS: 2022.04.04. BDK válasza: "Köszönjük a bejelentését. Tájékoztatjuk, hogy a jelzett címen a hiba nem a BDK Kft. illetékességébe tartozik." FRISSÍTÉS 2022.03.22. Nem Magyar Telekom tulajdonú hálózati elem. --- Teljesen szétrohadt a telekomos szekrény, kérem cseréljék."-ról "FRISSÍTÉS 2022.04.10. E.ON ...

  • Csanádi György megváltoztatta a bejelentés nevét "Szétrohadt Szekrény"-ról "Szétrohadt szekrény"-ra.

  • E.ON válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Ügyiratszáma: 6301700/DSOHCSOMU/163524/2022/H

    Ügyfélkapcsolat száma: 100052276838

    Társaságunkhoz érkezett bejelentésére az alábbi tájékoztatást adjuk:

    A jelzett berendezés nem
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Ezúton értesítjük, hogy a info@aram.eon.hu címre küldött elektronikus levele sikeresen megérkezett.
    Tájékoztatjuk, hogy az írásbeli megkeresések feldolgozása folyamatos. Mindent m...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Garami Marika elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON

  • Garami Marika megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS 2022.03.22. Nem Magyar Telekom tulajdonú hálózati elem. --- Teljesen szétrohadt a telekomos szekrény, kérem cseréljék."-ról "FRISSÍTÉS: 2022.04.04. BDK válasza: "Köszönjük a bejelentését. Tájékoztatjuk, hogy a jelzett címen a hiba nem a BDK Kft. illetékességébe tartozik." FRISSÍTÉS 2022.03.22. Nem Magya...

  • Garami Marika megváltoztatta a bejelentés illetékesét "BDK Budapesti Dísz-és Közvilágítási Kft."-ról "E.ON"-ra.

  • Garami Marika megváltoztatta a bejelentés nevét "Szétrohadt Telekom Szekrény"-ról "Szétrohadt Szekrény"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Bejelentő!

    Köszönjük a bejelentését. Tájékoztatjuk, hogy a jelzett címen a hiba nem a BDK Kft. illetékességébe tartozik.
    Engedje meg, hogy tájékoztassuk arról, hogy közvetlenül is van mód hi
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • R eni elküldte az ügyet az illetékesnek: BDK Budapesti Dísz-és Közvilágítási Kft.

  • R eni megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Magyar Telekom"-ról "BDK Budapesti Dísz-és Közvilágítási Kft."-ra.

  • R eni megváltoztatta a bejelentés leírását "Teljesen szétrohadt a telekomos szekrény, kérem cseréljék."-ról "FRISSÍTÉS 2022.03.22. Nem Magyar Telekom tulajdonú hálózati elem. --- Teljesen szétrohadt a telekomos szekrény, kérem cseréljék."-ra.

  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem Magyar Telekom tulajdonú hálózati elem.
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Kedves Bejelentő!
    Sajnáljuk, hogy problémát tapasztaltál szolgáltatásainkban, elnézésedet kérjük. Tájékoztatunk, hogy az általad tett bejelentésre vonatkozó információkat hibakezelő rends
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • S Dominik elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére