Megoldatlan

Fedlap mellett rossz burkolat

FRISSÍTÉS 2022.12.30.

Bejelentő hozzászólása:
"Nincs változás.
Kérem újraküldeni.
Továbbra is érdemi választ várok a DIGI-től."

---

FRISSÍTÉS: 2022.10.11 Járókelő jelzése:
"Most sincs változás. Kaphatnánk érdemi választ is, kedves DIGI?"
---------
Kérem a burkolat kijavítását.

Köszönöm.

Probléma helyszíne
Budapest XXI. kerület, Csepel, Ady Endre út 66

Hozzászólások

  • Járókelő László lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Nem érkezett válasz az illetékestől.

    A panaszokról és közérdekű bejelentésekről szóló 2013. évi CVXV. törvény által meghatározott 30 napos válaszadási határidőt a címzett 60 nappal túllépte, így a bejelentést Megoldatlan státusszal zártu...
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Kedves Ügyfelünk!

    Köszönjük, hogy az DIGI Kft. ügyfélszolgálatához fordult. "Új bejelentés - JAROKELO-BUDAPEST-00097674" tárgyú elektronikus levele megérkezett hozzánk, melyet [4360467] azonosítószám...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Jakab Imola elküldte az ügyet az illetékesnek: DIGI

  • Sz. V. hozzászólt a bejelentéshez.

    Ez most is ugyanilyen. Még csak nem is válaszolt a Digi. Az áremelés jobban megy nekik.
    Megoldatlan.
  • DIGI válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Kedves Ügyfelünk!

    Köszönjük, hogy az DIGI Kft. ügyfélszolgálatához fordult. "Új bejelentés - JAROKELO-BUDAPEST-00097674" tárgyú elektronikus levele megérkezett hozzánk, melyet [4220033] azonosítószám...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • g g elküldte az ügyet az illetékesnek: DIGI

  • g g megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS: 2022.10.11 Járókelő jelzése: "Most sincs változás. Kaphatnánk érdemi választ is, kedves DIGI?" --------- Kérem a burkolat kijavítását. Köszönöm."-ról "FRISSÍTÉS 2022.12.30. Bejelentő hozzászólása: "Nincs változás. Kérem újraküldeni. Továbbra is érdemi választ várok a DIGI-től." --- FRISSÍTÉS: 2022.10...

  • Sz. V. hozzászólt a bejelentéshez.

    Nincs változás.
    Kérem újraküldeni.
    Továbbra is érdemi választ várok a DIGI-től.
  • DIGI válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Kedves Ügyfelünk!

    Köszönjük, hogy az DIGI Kft. ügyfélszolgálatához fordult. "Új bejelentés - JAROKELO-BUDAPEST-00097674" tárgyú elektronikus levele megérkezett hozzánk, melyet [4159135] azonosítószám...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • H. Annamária elküldte az ügyet az illetékesnek: DIGI

  • H. Annamária megváltoztatta a bejelentés leírását "Kérem a burkolat kijavítását. Köszönöm."-ról "FRISSÍTÉS: 2022.10.11 Járókelő jelzése: "Most sincs változás. Kaphatnánk érdemi választ is, kedves DIGI?" --------- Kérem a burkolat kijavítását. Köszönöm."-ra.

  • Sz. V. hozzászólt a bejelentéshez.

    Most sincs változás. Kaphatnánk érdemi választ is, kedves DIGI?
  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés nevét "Fedlap mellet rossz burkolat"-ról "Fedlap mellett rossz burkolat"-ra.

  • DIGI válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Kedves Ügyfelünk!

    Köszönjük, hogy az DIGI Kft. ügyfélszolgálatához fordult. "Új bejelentés - JAROKELO-BUDAPEST-00097674" tárgyú elektronikus levele megérkezett hozzánk, melyet [4093909] azonosítószám...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • R eni elküldte az ügyet az illetékesnek: DIGI

  • R eni megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Invitech"-ról "DIGI"-ra.

  • Sz. V. hozzászólt a bejelentéshez.

    Most vettem észre, hogy van mellette kettő másik fedlap is Digi felirattal. Akkor valószínű, hogy ezek is a Digié. Tudom, hogy 30 napja van válaszolni az Invitechnek, de ők nem nagyon szoktak válaszol...
  • Pál András elküldte az ügyet az illetékesnek: Invitech

  • Pál András megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Magyar Telekom"-ról "Invitech"-ra.

  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Pantel felségjelzés van a fedlapon a 3. kép szerint. Nem Magyar Telekom tulajdonú fedlap.
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Kedves Bejelentő!
    Sajnáljuk, hogy problémát tapasztaltál szolgáltatásainkban, elnézésedet kérjük. Tájékoztatunk, hogy az általad tett bejelentésre vonatkozó információkat hibakezelő rends
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • S Dominik elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom

  • Sz. V. bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    1
    Válaszra vár
    1

    Botlásveszély

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Sándor Bárki
    Illetékes: DIGI
    Móricz Zsigmond körtér (XI. kerület, Újbuda)
  • Válaszra vár
    1
    Válaszra vár
    1

    Tönkrement EMKTV fedlapok

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: DIGI
    Bajcsy-Zsilinszky út (VI. kerület, Terézváros)
  Vissza az oldal tetejére