Megoldott

rossz állapotú csatornafedő

Anonim Járókelő

FRISSÍTÉS 2022.03.11.
Budapest Közút válasza: "az akna és annak fedlapja a Vodafone Magyarország Zrt. tulajdonában van.Tudomásunk szerint a jelzett hibáról már tudtak, amelynek elhárítása folyamatban van."
----------

FRISSÍTÉS (2022.02.23):
Nem Magyar Telekom tulajdonú
---------------------------------

rossz állapotú csatornafedő

Probléma helyszíne
Budapest VI. kerület, Terézváros, WestEnd

Hozzászólások

  • Pál András lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Kész.
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Budapest Közút"-ról "Vodafone"-ra.

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS (2022.02.23): Nem Magyar Telekom tulajdonú --------------------------------- rossz állapotú csatornafedő"-ról "FRISSÍTÉS 2022.03.11. Budapest Közút válasza: "az akna és annak fedlapja a Vodafone Magyarország Zrt. tulajdonában van.Tudomásunk szerint a jelzett hibáról már tudtak, amelynek elhárít...

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Üdvözlettel:

    [Leírás: Budapest közút]
    Útfenntartási Főosztály
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: Budapest Közút

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés leírását "rossz állapotú csatornafedő"-ról "FRISSÍTÉS (2022.02.23): Nem Magyar Telekom tulajdonú --------------------------------- rossz állapotú csatornafedő"-ra.

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Magyar Telekom"-ról "Budapest Közút"-ra.

  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem Magyar Telekom tulajdonú fedlap.
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Kedves Bejelentő!
    Sajnáljuk, hogy problémát tapasztaltál szolgáltatásainkban, elnézésedet kérjük. Tájékoztatunk, hogy az általad tett bejelentésre vonatkozó információkat hibakezelő rends
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • Csanádi György elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Megoldásra vár
    2
    Megoldásra vár
    2

    Sérült fedlap

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Pál András
    Illetékes: Vodafone
    Tigris utca (I. kerület, Várkerület)
  • Megoldásra vár
    1
    Megoldásra vár
    1

    Sérült keret

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: Vodafone
    Kende utca (XI. kerület, Újbuda)
  Vissza az oldal tetejére