Felesleges oszlop III.
FRISSÍTÉS 2022.03.09.:
Az EON válasza:
"Társaságunk fogyasztásmérőhely ellátásához nem létesített segédoszlopot, ez mindig az adott fogyasztási helyhez kapcsolódott. Kérjük az illetékessel felvenni a kapcsolatot."
-----
FRISSÍTÉS 2022.01.28.:
A Magyar Telekom válasza:
"Nem Magyar Telekom tulajdon. Korábban itt lévő ( már elbontott ) nyilvános állomás áramellátására szolgált. Vélhetően ELMŰ tulajdon."
-----
Tisztelt Telekom!
Az Elek utcában a Villányi út felőli végén, található egy közmű oszlop, mely a Google felvételei alapján egy 2011-ben még ott lévő telefonfülkét látott el. A telefonfülke 2011-2014 között megszűnt, az oszlop viszont maradt.
Kérem lehetőségükhöz mérten távolítsák el, meghagyva a teret az élő fáknak, és szép utcaképnek.
Köszönöm
Hozzászólások
Hivatkozással a lenti linken elérhető megkeresésre a következőkről tájékoztatjuk.
A kifogásolt oszlop tulajdonosát nem sikerült megállapítanunk. Az oszlop a kerületi tulajdonú E...
Tisztelt Járókelő !
Ezúton tájékoztatom, hogy levelét érkeztettük az FPH_KOZP- 87008 /2022-es érkeztetőszámon és továbbítottuk a Főpolgármesteri Hivatal Városüzemeltetési Főosztálya részére.
Tiszt...
Feladó: admins@smart11.ujbuda.hu
Elküldve: 2022. augusztus 15., hétfő 13:20
Címzett: KozlekedesiO
Tárgy: Message from Varosuz5
Gondolom ez is ugyanolyan lesz mint a többi 3 ilyen, hogy a fővárosra vagy kerületre marad.
Ezúton értesítjük, hogy a info@aram.eon.hu címre küldött elektronikus levele sikeresen megérkezett.
Tájékoztatjuk, hogy az írásbeli megkeresések feldolgozása folyamatos. Mindent m...
Társaságunk fogyasztásmérőhely ellátásához nem létesített segédoszlopot, ez mindig az adott fogyasztási helyhez kapcsolódótt. Kérjük az illetékessel felvenni a kapcsolatot.
[eo...
Ezúton értesítjük, hogy a info@aram.eon.hu címre küldött elektronikus levele sikeresen megérkezett.
Tájékoztatjuk, hogy az írásbeli megkeresések feldolgozása folyamatos. Mindent m...
TISZTELT Járókelő.hu,
https://jarokelo.hu/bejelentesek/budapest/95523/felesleges-oszlop-iii/hivatal
Tájékoztatni szeretném, hogy fenti bejelentésüket fogadtuk. Igyekszünk lehetőleg minél hamarabb me...
Sajnáljuk, hogy problémát tapasztaltál szolgáltatásainkban, elnézésedet kérjük. Tájékoztatunk, hogy az általad tett bejelentésre vonatkozó információkat hibakezelő rends...