Kosár és gallyak
FRISSÍTÉS 2022.03.01.:
A bejelentő válasza:
"Szíveskedjenek időben válaszolni azzal kapcsolatban, hogy milyen intézkedéseket tesznek az üggyel kapcsolatban. Akkor nem fogják duplán meg triplán megkapni."
-----
FRISSÍTÉS 2022.03.01.:
A MÁV válasza:
"Hivatkozással a Társaságunk részére küldött 93731 sz. megkeresésben foglaltakra, az ott található észrevételt megtekintettük, mely alapján megállapítottuk, hogy az 2021. december 14-én részünkre már megküldésre került. A zöldhulladékkal és bevásárlókocsival kapcsolatos észrevételt 2021. december 14-én a MÁV Zrt. illetékes szervezeti egysége részére a szükséges intézkedések megtétele érdekében megküldtük. Bár az észrevételből az ismételt küldés oka sajnálatosan nem derül ki, mindazonáltal az illetékes szervezeti egység részére ismételten továbbítottuk.
Kérjük, hogy egy bejelentés esetleges újbóli megküldése során a jövőben annak okáról tájékoztatást adni szíveskedjenek."
-----
FRISSÍTÉS 2022.12.14.:
A MÁV válasza:
"Köszönjük a tárgyi bejelentést, amelyet továbbítottunk az érintett szervezeti egység részére, a szükséges intézkedések megtétele céljából.
Bízunk abban, hogy az illetékes munkatársaink, mielőbb elvégzik a szükséges munkálatokat."
-----
Egy bevásárló kocsi és zöldhulladék van az aluljáró mellett a bokrok között.
Hozzászólások
Hivatkozással a 93731 sz. átiratukra, a felvetés kiegészítését köszönjük. Annak kapcsán tájékoztatjuk Önöket, hogy a vasúti infrastruktúrát kezelő MÁV Zrt. tájékoztatása szerint, a...
Segítenél nekünk? Történt fejlemény az elmúlt időszakban? Megoldódott a probléma?
Köszönjük a segítséged és a visszajelzésed!
A Járókelő csapatának nevében:
Máté
Tisztelt Járókelő!
Hivatkozással a Társaságunk részére küldött 93731 sz. megkeresésben foglaltakra, az ott található észrevételt megtekintettük, mely alapján megállapítottuk, hogy...
Köszönjük a tárgyi bejelentést, amelyet továbbítottunk az érintett szervezeti egység részére, a szükséges intézkedések megtétele céljából.
Bízunk abban, hogy az illetékes munkatár...