Megoldatlan

Kosár és gallyak

FRISSÍTÉS 2022.03.01.:

A bejelentő válasza:
"Szíveskedjenek időben válaszolni azzal kapcsolatban, hogy milyen intézkedéseket tesznek az üggyel kapcsolatban. Akkor nem fogják duplán meg triplán megkapni."

-----

FRISSÍTÉS 2022.03.01.:

A MÁV válasza:
"Hivatkozással a Társaságunk részére küldött 93731 sz. megkeresésben foglaltakra, az ott található észrevételt megtekintettük, mely alapján megállapítottuk, hogy az 2021. december 14-én részünkre már megküldésre került. A zöldhulladékkal és bevásárlókocsival kapcsolatos észrevételt 2021. december 14-én a MÁV Zrt. illetékes szervezeti egysége részére a szükséges intézkedések megtétele érdekében megküldtük. Bár az észrevételből az ismételt küldés oka sajnálatosan nem derül ki, mindazonáltal az illetékes szervezeti egység részére ismételten továbbítottuk.

Kérjük, hogy egy bejelentés esetleges újbóli megküldése során a jövőben annak okáról tájékoztatást adni szíveskedjenek."

-----

FRISSÍTÉS 2022.12.14.:

A MÁV válasza:
"Köszönjük a tárgyi bejelentést, amelyet továbbítottunk az érintett szervezeti egység részére, a szükséges intézkedések megtétele céljából.

Bízunk abban, hogy az illetékes munkatársaink, mielőbb elvégzik a szükséges munkálatokat."

-----

Egy bevásárló kocsi és zöldhulladék van az aluljáró mellett a bokrok között.

Probléma helyszíne
Budapest X. kerület, Kőbánya, Aluljáró (Rézvirág utca)

Hozzászólások

  • Gál Miklós lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Megoldatlan.
  • Anonim Járókelő visszajelzésére vár.

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • MÁV Zrt. válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Járókelő!

    Hivatkozással a 93731 sz. átiratukra, a felvetés kiegészítését köszönjük. Annak kapcsán tájékoztatjuk Önöket, hogy a vasúti infrastruktúrát kezelő MÁV Zrt. tájékoztatása szerint, a
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Lukács Máté elküldte az ügyet az illetékesnek: MÁV Zrt.

  • Lukács Máté megváltoztatta a bejelentés leírását "Egy bevásárló kocsi és zöldhulladék van az aluljáró mellett a bokrok között."-ról "FRISSÍTÉS 2022.03.01.: A bejelentő válasza: "Szíveskedjenek időben válaszolni azzal kapcsolatban, hogy milyen intézkedéseket tesznek az üggyel kapcsolatban. Akkor nem fogják duplán meg triplán megkapni." ----- FRISSÍTÉS 2022.03.0...

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Biztos, hogy nem. Még normális válasz sem érkezett.
  • Járókelő Ügykezelőverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Szia Anita!
    Segítenél nekünk? Történt fejlemény az elmúlt időszakban? Megoldódott a probléma?
    Köszönjük a segítséged és a visszajelzésed!
    A Járókelő csapatának nevében:
    Máté
  • Lukács Máté megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megerősítésre vár"-ra.

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Szíveskedjenek időben válaszolni azzal kapcsolatban, hogy milyen intézkedéseket tesznek az üggyel kapcsolatban. Akkor nem fogják duplán meg triplán megkapni.
  • MÁV Zrt. válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Címzett: Járókelő

    Tisztelt Járókelő!

    Hivatkozással a Társaságunk részére küldött 93731 sz. megkeresésben foglaltakra, az ott található észrevételt megtekintettük, mely alapján megállapítottuk, hogy
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Gál Miklós elküldte az ügyet az illetékesnek: MÁV Zrt.

  • MÁV Zrt. válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Járókelő!

    Köszönjük a tárgyi bejelentést, amelyet továbbítottunk az érintett szervezeti egység részére, a szükséges intézkedések megtétele céljából.

    Bízunk abban, hogy az illetékes munkatár
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: MÁV Zrt.

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére