Megoldatlan

Oximoron 2.0

FRISSÍTÉS: 2022.11.02.

Nem történt változás továbbra sem.

-------

FRISSÍTÉS 2022.06.03.

Bejelentő hozzászólása:
"Tisztelt BKK!

2020. december 03. van folyamatban ez a kis „logikai játék”. Egyszer már sikerült elismerniük, hogy a hiba úgy, ahogy én mondom jelen van. Nem tudom, hogy hány alkalommal kell ugyanazt a fényképet elkészítenem, ugyanazt elmondanom, hogy sikerüljön „A társaság munkatársai”-nak ugyanazt látniuk, amit mindenki más lát rajtuk kívül?! A mai nap is pontosan ugyanúgy né ki minden, mint eddig. Ha esetleg nehézséget okozna a „A társaság munkatársai”-nak a hiba értelmezése, akkor sokadszorra megpróbálom leegyszerűsítve elmondani azt, ami a mai napig is létező probléma:

1. Az utas szemben áll a Népliget metró állomáson az „Újpest-központ” felvonóhoz irányító tábla előtt.
2. Ennek megfelelően beszáll a nevezett felvonóba.
3. A felvonó kijelzőjén a következő szerepel az alsó sorban: „Peron / Platform | Kőbánya-Kispest -2”.

A „társaság munkatársai” szerint az érintett feliratok megfelelnek a felvonók közlekedési rendjének? Legyenek kedvesek akkor ezen esetben bemutatni, hogy az Újpest-központ felé közlekedő metróval, amelynek peronjára kerülünk a nevezett felvonóval, hogyan lehet eljutni Kőbánya-Kispest állomásra! Amennyiben ez nem sikerül, akkor legyenek kedvesek így másfél év elteltével kijavítani a hibát!"

---

Frissítés 2022.05.07.

A bejelentő válasza:
"Nincsen változás."

-----

Tisztelt illetékes!

Emlékeztetőül áttekinthető az ügy korábbi részletezése alább. A 3. pontot nem sikerült még az elmúlt 1 évben megoldani, előre is köszönöm az intézkedést!

„3. Az Újpest-központ felé közélekedő metró peronjára vezető másik liftben a -2 emeletre az van írva a kijelzőn, hogy "Peron / Platform - Kőbánya-Kispest". Ezt értelem szerűen átkellene programozni.”

++++++++++++++
[Oximoron | https://jarokelo.hu/bejelentesek/budapest/74781/oximoron ]
FRISSÍTÉS 2021.05.24.:

Tisztelt Illetékes!

1. "A felüljáró alatti lift környezetében az infrastruktúra kiépítése - pl. gyalogátkelőhelyek létesítése - a későbbiekben valósul meg, az utasok biztonsága érdekében korlátozták a jelzett lift működését." – Ez így, most leírva korrekt és jól értelmezhető, azonban a helyszínen értelemszerűen senki nem tudja értelmezni a helyzetet. Szerintem segítene, ha akár a MÁSIK felvonóhoz (is) kiírnák, hogy ha le szeretne jutni a Kőbánya-Kispest fele járó metró peronjára, akkor menjen le „ezen” a felvonón az aluljáró szintre és onnan használja a másik felvonót.

2. Az "Ez a lift csak az aluljárószintig közlekedik, Kérjük, használja a másik liftet, ha a felszínre szeretne jutni." információs táblának nincs értelmezési tartománya a felszínen, mert a felszínről vélelmezhetően nem szeretne senki a felszínre jutni. Ezt cserélni kellene, értelem szerint átfogalmazva. Ha ez megtörténik, akkor a jelen helyzetre vonatkoztatva értelmezhető lesz, hogy miért áll ott az ember és nyomogatja feleslegesen a gombot. – jelenleg is ez a „tábla áll ott”, így sajnos nem tudom értelmezni, hogy az alábbi mit jelent: „elnézést kérnek, már cserélték.”

3. Az Újpest-központ felé közélekedő metró peronjára vezető másik liftben a -2 emeletre az van írva a kijelzőn, hogy "Peron / Platform - Kőbánya-Kispest". Ezt értelem szerűen át kellene programozni.

Tisztelettel:
Szelényi Dániel

-----

FRISSÍTÉS 2020.12.21.:

A BKK válasza:
"Tisztelt Ügyfelünk!

Köszönjük megkeresését, melyet eljuttattunk a probléma megoldásában illetékes BKV Zrt.-nek. A társaság azt válaszolta, hogy az M3 Népliget állomásáról van szó, a rossz szövegű tábláért elnézést kérnek, már cserélték. A felüljáró alatti lift környezetében az infrastruktúra kiépítése - pl. gyalogátkelőhelyek létesítése - a későbbiekben valósul meg, az utasok biztonsága érdekében korlátozták a jelzett lift működését. Az ugyanis a felszínről lefelé az aluljáró- és a peronszintre közlekedik, de lentről csak a peron- és az aluljárószint érhető el vele, a felszín nem. A felszínre átszállással érkezhetnek az utasok, mivel a másik lift már a funkciójának megfelelően üzemel.

Köszönjük az észrevételt."

-----

Tisztelt Illetékes!

1. Oximoron (a képen pirossal jelölve)

2. Pontosan hogyan gondolják a Népliget metró állomáson a FELSZÍNen a Kőbánya-Kispest – peron megközelítését?
a. Gondolja magát a gyalogos kerékpárnak és így a kerékpárúton közelítse meg a felvonót?
b. Aki használni szeretné a felvonót, annál mindig legyen egy kerékpár, hogy a felvonó megközelítéséhez használhassa a kerékpárutat?
c. Teleportálás?
d. Helikopter?
e. Szaladgáljon az autók között a 2 × 2 sávos úton?
f. Várja meg, amíg kiépítenek egy gyalogátkelőt?
g. Gondolatátvitellel sejtse meg, hogy amúgy sem működik a felvonó, mert ha megnyomjuk a hívógombot, nem történik semmi, tehát úgy is felesleges megközelíteni a felvonót?
h. Egyéb

3. Amikor üzemképes (ha van ilyen állapot, végül is a felújított szakasz átadása után nyilván naivitás elvárni, hogy a teljesen újonnan kiépített felvonó, amelyen semmilyen arra utaló jelzés nincs, hogy ne lenne üzemben, működjön), akkor pontosan hogyan gondolják a FELSZÍN-ről a PERON elérését? Itt lehet majd bliccelni azoknak, akik nem rendelkeznek előre váltottal jeggyel / érvényes bérlettel / érvényes utazási igazolvánnyal?

Kérem a hiba elhárításáról intézkedni szíveskedjenek!

Tisztelettel:
Szelényi Dániel
++++++++++++++

Tisztelettel:
Szelényi Dániel

Probléma helyszíne
Budapest IX. kerület, Ferencváros, Népliget

Hozzászólások

  • Szelényi Dániel hozzászólt a bejelentéshez.

    Tudom, hogy a lezárt bejelentést átállítani nem lehet más státuszra, pedig megoldott lett, de jelzem, hogy megtörtént a csoda! Mintegy 2,5 év elteltével sikerült megérteni a feladatot és megoldani ezt...
  • Dr Kardos Angelika lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

    A bejelentéstől számított 1 év alatt nem oldódott meg a probléma.
  • Szelényi Dániel hozzászólt a bejelentéshez.

    Pusztán érdekesség képpen megjegyzem, hogy az ezen válaszban foglaltakra (Ügyszám: 0038/0033010-013/2021/0038) vonatkozóan tett megjegyzés: „a BKV Zrt. hivatalos állásfoglalásában arról tájékoztatja,...
  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0033010-013/2021/0038
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00092619

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Nagyon köszönjük a megkeresését, amellyel kapcsolatban a BKV Zrt. hivatalos állásfoglalásában
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • I. Adrián elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • I. Adrián megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS 2022.06.03. Bejelentő hozzászólása: "Tisztelt BKK! 2020. december 03. van folyamatban ez a kis „logikai játék”. Egyszer már sikerült elismerniük, hogy a hiba úgy, ahogy én mondom jelen van. Nem tudom, hogy hány alkalommal kell ugyanazt a fényképet elkészítenem, ugyanazt elmondanom, hogy sikerüljön „A társa...

  • Szelényi Dániel hozzászólt a bejelentéshez.

    Megszámlálhatatlanadszorra készítettem el ma ugyanazt a képet... Természetesen nem változott semmi.
  • Szelényi Dániel visszajelzésére vár.

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Megerősítésre vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Szelényi Dániel hozzászólt a bejelentéshez.

    "Természetesen" nem változott semmi. Nyilván a metró felújításra összesereglett szakemberek számára nem volt elegendő az eltelt majdnem 2 év (!!!) hogy megoldják ezt a 2 perces programozási feladatot.
  • Szelényi Dániel visszajelzésére vár.

  • Szelényi Dániel hozzászólt a bejelentéshez.

    Kedves Adminok! Kérném szépen érdeklődni az illetékesnél, hogy mire jutottak az elmúlt 2 hónapban. Azóta túl vagyunk ismét egy teljes üzemi terület lezáráson, de még jelenleg is minden nap 21h-tól alk...
  • R eni megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0033010-009/2021/0038
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00092619

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Nagyon köszönjük a megkeresését, amellyel kapcsolatban a BKV Zrt. hivatalos állásfoglalásában
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • g g elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • g g megváltoztatta a bejelentés leírását "Frissítés 2022.05.07. A bejelentő válasza: "Nincsen változás." ----- Tisztelt illetékes! Emlékeztetőül áttekinthető az ügy korábbi részletezése alább. A 3. pontot nem sikerült még az elmúlt 1 évben megoldani, előre is köszönöm az intézkedést! „3. Az Újpest-központ felé közélekedő metró peronjára vezető mási...

  • Szelényi Dániel hozzászólt a bejelentéshez.

    Kedves Adminok! Kérem válaszomat továbbítani a BBK-nak. És visszaállítani az ügy státuszát megoldásra vár-ra, mivel annak még nem járt le a határideje.

    Tisztelt BKK!

    2020. december 03. van folyamatb
    ...
  • Járókelő Adminisztrátor lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0033010-006/2021/0038
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00092619

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyet továbbítottunk a BKV Zrt.-nek. A társaság munkatársai a bejelen...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Lukács Máté megváltoztatta a bejelentés leírását "Frissítés 2022.05.07. Nincsen változás —————————— Tisztelt illetékes! Emlékeztetőül áttekinthető az ügy korábbi részletezése alább. A 3. pontot nem sikerült még az elmúlt 1 évben megoldani, előre is köszönöm az intézkedést! „3. Az Újpest-központ felé közélekedő metró peronjára vez...

  • Lukács Máté megváltoztatta a bejelentés állapotát "Megoldatlan"-ról "Válaszra vár"-ra.

  • Szelényi Dániel hozzászólt a bejelentéshez.

    Kedves Adminok! Érkezett válasz, csak nyilván az illetékes kicsit máshogy gondolkodik a „rövid időn belül” fogalmáról. Ezért kérem visszanyitni a jegyet, köszönöm!
  • Az adminisztrátor lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Nem érkezett válasz az illetékestől.

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés leírását "Tisztelt illetékes! Emlékeztetőül áttekinthető az ügy korábbi részletezése alább. A 3. pontot nem sikerült még az elmúlt 1 évben megoldani, előre is köszönöm az intézkedést! „3. Az Újpest-központ felé közélekedő metró peronjára vezető másik liftben a -2 emeletre az van írva a kijelzőn, hogy...

  • Szelényi Dániel hozzászólt a bejelentéshez.

    semmi nem változott, ugyanúgy Kőbánya-Kispestet mutat az Újpest-központ metróállomás felé menő metró peronjára vivő felvonó kijelzője.
  • Szelényi Dániel visszajelzésére vár.

  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés állapotát "Megoldott"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Szelényi Dániel hozzászólt a bejelentéshez.

    Kedves Adminok!

    Nem látom jó útnak, hogy az ügy le lett zárva. Nagyon jó, hogy szép és bíztató levél jött az illetékestől, de az ügy lényege, a „célirány átírás” még egyelőre csak egy szép ígéret, lá...
  • Tar Julcsi lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0033010-001/2021/0038
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00092619

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyet továbbítottunk a BKV Zrt.-nek. A társaság azt válaszolta, hogy
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Pál András elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • S Dominik elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Szelényi Dániel bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Nem látszik jól a kijelző

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Bodnár Gábor
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Budapest, Boráros tér, aluljáró (IX. kerület, Ferencváros)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Kiégett fénycsövek

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Németh Zs.
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Közvágóhíd H (IX. kerület, Ferencváros)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Hőségriadó

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Németh Zs.
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Zsil utca (IX. kerület, Ferencváros)
  Vissza az oldal tetejére