Oximoron 2.0
FRISSÍTÉS: 2022.11.02.
Nem történt változás továbbra sem.
-------
FRISSÍTÉS 2022.06.03.
Bejelentő hozzászólása:
"Tisztelt BKK!
2020. december 03. van folyamatban ez a kis „logikai játék”. Egyszer már sikerült elismerniük, hogy a hiba úgy, ahogy én mondom jelen van. Nem tudom, hogy hány alkalommal kell ugyanazt a fényképet elkészítenem, ugyanazt elmondanom, hogy sikerüljön „A társaság munkatársai”-nak ugyanazt látniuk, amit mindenki más lát rajtuk kívül?! A mai nap is pontosan ugyanúgy né ki minden, mint eddig. Ha esetleg nehézséget okozna a „A társaság munkatársai”-nak a hiba értelmezése, akkor sokadszorra megpróbálom leegyszerűsítve elmondani azt, ami a mai napig is létező probléma:
1. Az utas szemben áll a Népliget metró állomáson az „Újpest-központ” felvonóhoz irányító tábla előtt.
2. Ennek megfelelően beszáll a nevezett felvonóba.
3. A felvonó kijelzőjén a következő szerepel az alsó sorban: „Peron / Platform | Kőbánya-Kispest -2”.
A „társaság munkatársai” szerint az érintett feliratok megfelelnek a felvonók közlekedési rendjének? Legyenek kedvesek akkor ezen esetben bemutatni, hogy az Újpest-központ felé közlekedő metróval, amelynek peronjára kerülünk a nevezett felvonóval, hogyan lehet eljutni Kőbánya-Kispest állomásra! Amennyiben ez nem sikerül, akkor legyenek kedvesek így másfél év elteltével kijavítani a hibát!"
---
Frissítés 2022.05.07.
A bejelentő válasza:
"Nincsen változás."
-----
Tisztelt illetékes!
Emlékeztetőül áttekinthető az ügy korábbi részletezése alább. A 3. pontot nem sikerült még az elmúlt 1 évben megoldani, előre is köszönöm az intézkedést!
„3. Az Újpest-központ felé közélekedő metró peronjára vezető másik liftben a -2 emeletre az van írva a kijelzőn, hogy "Peron / Platform - Kőbánya-Kispest". Ezt értelem szerűen átkellene programozni.”
++++++++++++++
[Oximoron | https://jarokelo.hu/bejelentesek/budapest/74781/oximoron ]
FRISSÍTÉS 2021.05.24.:
Tisztelt Illetékes!
1. "A felüljáró alatti lift környezetében az infrastruktúra kiépítése - pl. gyalogátkelőhelyek létesítése - a későbbiekben valósul meg, az utasok biztonsága érdekében korlátozták a jelzett lift működését." – Ez így, most leírva korrekt és jól értelmezhető, azonban a helyszínen értelemszerűen senki nem tudja értelmezni a helyzetet. Szerintem segítene, ha akár a MÁSIK felvonóhoz (is) kiírnák, hogy ha le szeretne jutni a Kőbánya-Kispest fele járó metró peronjára, akkor menjen le „ezen” a felvonón az aluljáró szintre és onnan használja a másik felvonót.
2. Az "Ez a lift csak az aluljárószintig közlekedik, Kérjük, használja a másik liftet, ha a felszínre szeretne jutni." információs táblának nincs értelmezési tartománya a felszínen, mert a felszínről vélelmezhetően nem szeretne senki a felszínre jutni. Ezt cserélni kellene, értelem szerint átfogalmazva. Ha ez megtörténik, akkor a jelen helyzetre vonatkoztatva értelmezhető lesz, hogy miért áll ott az ember és nyomogatja feleslegesen a gombot. – jelenleg is ez a „tábla áll ott”, így sajnos nem tudom értelmezni, hogy az alábbi mit jelent: „elnézést kérnek, már cserélték.”
3. Az Újpest-központ felé közélekedő metró peronjára vezető másik liftben a -2 emeletre az van írva a kijelzőn, hogy "Peron / Platform - Kőbánya-Kispest". Ezt értelem szerűen át kellene programozni.
Tisztelettel:
Szelényi Dániel
-----
FRISSÍTÉS 2020.12.21.:
A BKK válasza:
"Tisztelt Ügyfelünk!
Köszönjük megkeresését, melyet eljuttattunk a probléma megoldásában illetékes BKV Zrt.-nek. A társaság azt válaszolta, hogy az M3 Népliget állomásáról van szó, a rossz szövegű tábláért elnézést kérnek, már cserélték. A felüljáró alatti lift környezetében az infrastruktúra kiépítése - pl. gyalogátkelőhelyek létesítése - a későbbiekben valósul meg, az utasok biztonsága érdekében korlátozták a jelzett lift működését. Az ugyanis a felszínről lefelé az aluljáró- és a peronszintre közlekedik, de lentről csak a peron- és az aluljárószint érhető el vele, a felszín nem. A felszínre átszállással érkezhetnek az utasok, mivel a másik lift már a funkciójának megfelelően üzemel.
Köszönjük az észrevételt."
-----
Tisztelt Illetékes!
1. Oximoron (a képen pirossal jelölve)
2. Pontosan hogyan gondolják a Népliget metró állomáson a FELSZÍNen a Kőbánya-Kispest – peron megközelítését?
a. Gondolja magát a gyalogos kerékpárnak és így a kerékpárúton közelítse meg a felvonót?
b. Aki használni szeretné a felvonót, annál mindig legyen egy kerékpár, hogy a felvonó megközelítéséhez használhassa a kerékpárutat?
c. Teleportálás?
d. Helikopter?
e. Szaladgáljon az autók között a 2 × 2 sávos úton?
f. Várja meg, amíg kiépítenek egy gyalogátkelőt?
g. Gondolatátvitellel sejtse meg, hogy amúgy sem működik a felvonó, mert ha megnyomjuk a hívógombot, nem történik semmi, tehát úgy is felesleges megközelíteni a felvonót?
h. Egyéb
3. Amikor üzemképes (ha van ilyen állapot, végül is a felújított szakasz átadása után nyilván naivitás elvárni, hogy a teljesen újonnan kiépített felvonó, amelyen semmilyen arra utaló jelzés nincs, hogy ne lenne üzemben, működjön), akkor pontosan hogyan gondolják a FELSZÍN-ről a PERON elérését? Itt lehet majd bliccelni azoknak, akik nem rendelkeznek előre váltottal jeggyel / érvényes bérlettel / érvényes utazási igazolvánnyal?
Kérem a hiba elhárításáról intézkedni szíveskedjenek!
Tisztelettel:
Szelényi Dániel
++++++++++++++
Tisztelettel:
Szelényi Dániel
Hozzászólások
Tárgy: tájékoztatás
JAROKELO-BUDAPEST-00092619
Tisztelt Ügyfelünk!
Nagyon köszönjük a megkeresését, amellyel kapcsolatban a BKV Zrt. hivatalos állásfoglalásában...
Tárgy: tájékoztatás
JAROKELO-BUDAPEST-00092619
Tisztelt Ügyfelünk!
Nagyon köszönjük a megkeresését, amellyel kapcsolatban a BKV Zrt. hivatalos állásfoglalásában...
Tisztelt BKK!
2020. december 03. van folyamatb...
Tárgy: tájékoztatás
JAROKELO-BUDAPEST-00092619
Tisztelt Ügyfelünk!
Köszönjük megkeresését, melyet továbbítottunk a BKV Zrt.-nek. A társaság munkatársai a bejelen...
Nem látom jó útnak, hogy az ügy le lett zárva. Nagyon jó, hogy szép és bíztató levél jött az illetékestől, de az ügy lényege, a „célirány átírás” még egyelőre csak egy szép ígéret, lá...
Tárgy: tájékoztatás
JAROKELO-BUDAPEST-00092619
Tisztelt Ügyfelünk!
Köszönjük megkeresését, melyet továbbítottunk a BKV Zrt.-nek. A társaság azt válaszolta, hogy...