Megoldatlan

Oximoron

FRISSÍTÉS 2021.05.24.:

Tisztelt Illetékes!

1. "A felüljáró alatti lift környezetében az infrastruktúra kiépítése - pl. gyalogátkelőhelyek létesítése - a későbbiekben valósul meg, az utasok biztonsága érdekében korlátozták a jelzett lift működését." – Ez így, most leírva korrekt és jól értelmezhető, azonban a helyszínen értelemszerűen senki nem tudja értelmezni a helyzetet. Szerintem segítene, ha akár a MÁSIK felvonóhoz (is) kiírnák, hogy ha le szeretne jutni a Kőbánya-Kispest fele járó metró peronjára, akkor menjen le „ezen” a felvonón az aluljáró szintre és onnan használja a másik felvonót.

2. Az "Ez a lift csak az aluljárószintig közlekedik, Kérjük, használja a másik liftet, ha a felszínre szeretne jutni." információs táblának nincs értelmezési tartománya a felszínen, mert a felszínről vélelmezhetően nem szeretne senki a felszínre jutni. Ezt cserélni kellene, értelem szerint átfogalmazva. Ha ez megtörténik, akkor a jelen helyzetre vonatkoztatva értelmezhető lesz, hogy miért áll ott az ember és nyomogatja feleslegesen a gombot. – jelenleg is ez a „tábla áll ott”, így sajnos nem tudom értelmezni, hogy az alábbi mit jelent: „elnézést kérnek, már cserélték.”

3. Az Újpest-központ felé közélekedő metró meronjára vezető meásik liftben a -2 emeletre az van írva a kijelzőn, hogy "Peron / Platform - Kőbánya-Kispest". Ezt értelem szerűen át kellene programozni.

Tisztelettel:
Szelényi Dániel

-----

FRISSÍTÉS 2020.12.21.:

A BKK válasza:
"Tisztelt Ügyfelünk!

Köszönjük megkeresését, melyet eljuttattunk a probléma megoldásában illetékes BKV Zrt.-nek. A társaság azt válaszolta, hogy az M3 Népliget állomásáról van szó, a rossz szövegű tábláért elnézést kérnek, már cserélték. A felüljáró alatti lift környezetében az infrastruktúra kiépítése - pl. gyalogátkelőhelyek létesítése - a későbbiekben valósul meg, az utasok biztonsága érdekében korlátozták a jelzett lift működését. Az ugyanis a felszínről lefelé az aluljáró- és a peronszintre közlekedik, de lentről csak a peron- és az aluljárószint érhető el vele, a felszín nem. A felszínre átszállással érkezhetnek az utasok, mivel a másik lift már a funkciójának megfelelően üzemel.

Köszönjük az észrevételt."

-----

Tisztelt Illetékes!

1. Oximoron (a képen pirossal jelölve)

2. Pontosan hogyan gondolják a Népliget metró állomáson a FELSZÍNen a Kőbánya-Kispest – peron megközelítését?
a. Gondolja magát a gyalogos kerékpárnak és így a kerékpárúton közelítse meg a felvonót?
b. Aki használni szeretné a felvonót, annál mindig legyen egy kerékpár, hogy a felvonó megközelítéséhez használhassa a kerékpárutat?
c. Teleportálás?
d. Helikopter?
e. Szaladgáljon az autók között a 2 × 2 sávos úton?
f. Várja meg, amíg kiépítenek egy gyalogátkelőt?
g. Gondolatátvitellel sejtse meg, hogy amúgy sem működik a felvonó, mert ha megnyomjuk a hívógombot, nem történik semmi, tehát úgy is felesleges megközelíteni a felvonót?
h. Egyéb

3. Amikor üzemképes (ha van ilyen állapot, végül is a felújított szakasz átadása után nyilván naivitás elvárni, hogy a teljesen újonnan kiépített felvonó, amelyen semmilyen arra utaló jelzés nincs, hogy ne lenne üzemben, működjön), akkor pontosan hogyan gondolják a FELSZÍN-ről a PERON elérését? Itt lehet majd bliccelni azoknak, akik nem rendelkeznek előre váltottal jeggyel / érvényes bérlettel / érvényes utazási igazolvánnyal?

Kérem a hiba elhárításáról intézkedni szíveskedjenek!

Tisztelettel:
Szelényi Dániel

Probléma helyszíne
Budapest X. kerület, Kőbánya, alluljáró

Hozzászólások

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0030643-005/2020/0038
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00074781

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyet továbbítottunk a BKV Zrt.-nek. A társaság azt válaszolta, hogy
    ...
  • Az adminisztrátor lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Nem érkezett válasz az illetékestől.

  • Járókelő Ügykezelő elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Járókelő Ügykezelő megváltoztatta a bejelentés kategóriáját "Közösségi közlekedés"-ról "Akadálymentesítés"-ra.

  • Járókelő Ügykezelő megváltoztatta a bejelentés leírását "Tisztelt Illetékes! 1. Oximoron (a képen pirossal jelölve) 2. Pontosan hogyan gondolják a Népliget metró állomáson a FELSZÍNen a Kőbánya-Kispest – peron megközelítését? a. Gondolja magát a gyalogos kerékpárnak és így a kerékpárúton közelítse meg a felvonót? b. Aki használni szeretné a felvonót, ann...

  • Szelényi Dániel hozzászólt a bejelentéshez.

    Kedves Adminok! Szerintem az még nem elegendő ok az ügy lezárásásra, hogy nem válaszoltak időben. Amúgy az ügyet már részlegesen megoldották, tehát válaszolnak, foglalkoznak vele, csak ezta "2. részt"...
  • Az adminisztrátor lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Nem érkezett válasz az illetékestől.

  • Garami Marika elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Szelényi Dániel hozzászólt a bejelentéshez.

    Tisztelt Illetékes!

    3. Az Újpest-központ felé közélekedő metró meronjára vezető meásik liftben a -2 emeletre az van írva a kijelzőn, hogy "Peron / Platform - Kőbánya-Kispest". Ezt értelem szerűen át...
  • Szelényi Dániel hozzászólt a bejelentéshez.

    Tisztelt Illetékes!

    1. "A felüljáró alatti lift környezetében az infrastruktúra kiépítése - pl. gyalogátkelőhelyek létesítése - a későbbiekben valósul meg, az utasok biztonsága érdekében korlátozták
    ...
  • Szelényi Dániel visszajelzésére vár.

  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0030643-001/2020
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00074781

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyet eljuttattunk a probléma megoldásában illetékes BKV Zrt.-nek. A társa
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • gusztos györgyi hozzászólt a bejelentéshez.

    Kedves @Szelényi Dániel! Mivel A SÁRGA kiírás vélhetően nem az ADOTT liftre vonatkozik, valószínűleg rossz helyre ragasztották. És akkor is, ha _valóban_ Kőbánya-Kispest állomáson vagyunk. A jó sz...
  • Szalai Krisztina elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Rövid peron

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Jászberényi út / Maglódi út (X. kerület, Kőbánya)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Nem látszik jól a kijelző

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Bodnár Gábor
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Budapest, Boráros tér, aluljáró (IX. kerület, Ferencváros)
  Vissza az oldal tetejére