Megoldatlan

Szemét és kosz a villamosmegállóban

FRISSÍTÉS 2022.05.25.
Tisztelt BKK, BKV! Korábbi levelükben ezt írták: "Továbbá arról is tájékoztattak, hogy a hulladékgyűjtő bedobónyílását a vizsgálat időpontjában nyitva volt, azaz használható állapotban találták." Ez érdekes, mivel 2022.05.17-én pontosan ugyanígy volt befalazva a kuka. (Lásd a képet kommentben.) Kérem, szíveskedjenek használhatóvá tenni a szemetest, és a mellé dobált hulladékot is szedjék össze. Köszönöm!

-----------

Tisztelt BKK, BKV!

Az 1-es villamos Kőbányai út / Könyves Kálmán krt. megállójában a kuka "be van falazva", ezért egy dobozban gyűlik mellette a szemét. Maga a szemetes és a környéke is rendkívül mocskos, a kövezet fekete a kosztól.

Kérem, szíveskedjenek a kukát használhatóvá tenni, a szemétkupacot elszállítani, a megállót pedig magasnyomású mosóval megtisztítani!

Munkájukat köszönöm!

Tisztelettel:
Fónai Kende

Probléma helyszíne
Budapest VIII. kerület, Józsefváros, Kőbányai út / Könyves Kálmán körút

Hozzászólások

  • Dr Kardos Angelika lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

  • Fónai Kende visszajelzésére vár.

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0031297-004/2022/0038
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-0092001

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Nagyon köszönjük az észrevételét, amellyel kapcsolatban a BKV Zrt. hivatalos állásfoglalásában
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Fónai Kende hozzászólt a bejelentéshez.

    Bár mint az az előző válaszból kiderült, nyilván nincs összefüggés a befalazott kuka és az elé dobált szemét között :)))
  • Fónai Kende elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Fónai Kende megváltoztatta a bejelentés leírását "Tisztelt BKK, BKV! Az 1-es villamos Kőbányai út / Könyves Kálmán krt. megállójában a kuka "be van falazva", ezért egy dobozban gyűlik mellette a szemét. Maga a szemetes és a környéke is rendkívül mocskos, a kövezet fekete a kosztól. Kérem, szíveskedjenek a kukát használhatóvá tenni, a szemétkupacot elszállítani, ...

  • Fónai Kende hozzászólt a bejelentéshez.

    Tisztelt BKK, BKV! Korábbi levelükben ezt írták: "Továbbá arról is tájékoztattak, hogy a hulladékgyűjtő bedobónyílását a vizsgálat időpontjában nyitva volt, azaz használható állapotban találták." Ez é...
  • Fónai Kende lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • Fónai Kende hozzászólt a bejelentéshez.

    Ha nincs befalazva a szemetes, akkor részemről lehet megoldott.
  • R eni megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megerősítésre vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0031297-001/2021/0038
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00092001
    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyet továbbítottunk a BKV Zrt.-nek. A probléma megoldásában illetékes
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Fónai Kende elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Fónai Kende megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Az illetékes"-ról "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ra.

  • Fónai Kende bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Alapvető higiéniai problémák

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Széll Kálmán tér M (II. kerület)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Takarítás hiánya

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Lukács Máté
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Széll Kálmán tér (II. kerület)
  Vissza az oldal tetejére