Megoldott

Porladó fedlap

FRISSÍTÉS 2021.11.26:
"Az alábbi megkereséssel kapcsolatban ajánljuk az üzemeltetésben illetékes BKK vagy BKV Zrt. illetékes szakterületét felkeresni szíveskedjenek."

FRISSÍTÉS 2021.11.16.:
Nem TraffiCOM.

----
FRISSÍTÉS 2021.11.15.:

A Magyar Telekom válasza:
"Nem Magyar Telekom tulajdonú fedlap."

-----

FRISSÍTÉS 2021.11.11.:

A Budapest Közút válasza:
"A VIII. kerület Népszínház utca 10. számú ingatlan előtti sérült, porladt fedlap problémával kapcsolatban a Magyar Telekom Nyrt. illetékes."

-----

A 99-es busz Blaha Lujza téri megállójában erősen porladt az egyik fedlap.

Probléma helyszíne
Budapest VIII. kerület, Józsefváros, Blaha Lujza tér M (Népszínház utca)

Hozzászólások

  • Járókelő Adminisztrátor lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • Németh Zs. hozzászólt a bejelentéshez.

    Megoldódott!
  • Németh Zs. visszajelzésére vár.

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Megerősítésre vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Németh Zs. hozzászólt a bejelentéshez.

    Semmi változás.
  • Németh Zs. visszajelzésére vár.

  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0034193-001/2021/0038
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00091230
    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyet továbbítottunk a BKV Zrt.-nek. A társaság azt válaszolta, hogy a
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS 2021.11.16.: Nem TraffiCOM. ---- FRISSÍTÉS 2021.11.15.: A Magyar Telekom válasza: "Nem Magyar Telekom tulajdonú fedlap." ----- FRISSÍTÉS 2021.11.11.: A Budapest Közút válasza: "A VIII. kerület Népszínház utca 10. számú ingatlan előtti sérült, porladt fedlap problémával kapcsolatban a Magya...

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés illetékesét "E.ON"-ról "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Ügyiratszáma: 6301700/DSOHCSOMU/701081/2021/H

    Ügyfélkapcsolat száma: 100049422505

    Társaságunkhoz érkezett bejelentésüket köszönettel vettük és az alábbi tájékoztatást adjuk:

    A
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • R eni elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON

  • R eni megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS 2021.11.15.: A Magyar Telekom válasza: "Nem Magyar Telekom tulajdonú fedlap." ----- FRISSÍTÉS 2021.11.11.: A Budapest Közút válasza: "A VIII. kerület Népszínház utca 10. számú ingatlan előtti sérült, porladt fedlap problémával kapcsolatban a Magyar Telekom Nyrt. illetékes." ----- A 99-es busz Blaha Lujza téri ...

  • R eni megváltoztatta a bejelentés illetékesét "TraffiCOM"-ról "E.ON"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Tájékoztatjuk arról, hogy az Ön által bejelentett szolgáltatást megvizsgáltuk és a TraffiCOM Kft. illetékességi körébe tartozó hibát azon nem találtunk.
    JAROKELO-BUDAPEST-00091230
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Lukács Máté elküldte az ügyet az illetékesnek: TraffiCOM

  • Lukács Máté megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Magyar Telekom"-ról "TraffiCOM"-ra.

  • Lukács Máté megváltoztatta a bejelentés leírását "A 99-es busz Blaha Lujza téri megállójában erősen porladt az egyik fedlap."-ról "FRISSÍTÉS 2021.11.15.: A Magyar Telekom válasza: "Nem Magyar Telekom tulajdonú fedlap." ----- FRISSÍTÉS 2021.11.11.: A Budapest Közút válasza: "A VIII. kerület Népszínház utca 10. számú ingatlan előtti sérült, porladt fedlap probl...

  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem Magyar Telekom tulajdonú fedlap.
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Kedves Bejelentő!
    Sajnáljuk, hogy problémát tapasztaltál szolgáltatásainkban, elnézésedet kérjük. Tájékoztatunk, hogy az általad tett bejelentésre vonatkozó információkat hibakezelő rends
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Budapest Közút"-ról "Magyar Telekom"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Üdvözlettel:

    Budapest Közút Zrt.
    Útüzemeltetési osztály
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • S Dominik elküldte az ügyet az illetékesnek: Budapest Közút

  • Németh Zs. bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Oszlopcsonkok

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Gubacsi út (IX. kerület, Ferencváros)
  • Válaszra vár
    5
    Válaszra vár
    5

    Kopott fedlap

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Pál András
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Bem rakpart (I. kerület, Várkerület)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Sérült fedlap

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Pál András
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Óbuda, Bogdáni út (III. kerület, Óbuda-Békásmegyer)
  Vissza az oldal tetejére