Megoldatlan

Koszos metró állomás

FRISSÍTÉS: 2022.06.05.
Bejelentő jelzése + új képek csatolva:
"06.03-ai képek, tiszta mocsok"
---------------------
FRISSÍTÉS 2022. 03. 17.

Nem történt változás.

----------------------

FRISSÍTÉS 2021. 11. 08.

Budapesti Közlekedési Központ válasza:

Köszönjük megkeresését, melyet továbbítottunk a BKV Zrt.-nek. A probléma megoldásában illetékes társaság azt válaszolta, hogy a metróállomási felületeket ütemezetten takarítják (a jelzett állomásét novemberben).

----------------------

Tiszta mocsok a 4-es metró összes állomása (főként a Kálvin téri, ami a képen látható). Alpinista technikával már meg lehet oldani a problémát, mégis ugyanaz a mocsok.

Probléma helyszíne
Budapest IX. kerület, Ferencváros, Kálvin tér

Hozzászólások

  • Dr Kardos Angelika lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

  • Fernandez Turucz Lopez Benjamin visszajelzésére vár.

  • Fernandez Turucz Lopez Benjamin hozzászólt a bejelentéshez.

    Ez nem normális hogy a képünkbe hazudik a cég
  • Németh Gábor hozzászólt a bejelentéshez.

    Koszos csempék, koszos falak
  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Ügyszám: 0038/0028529/2021
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-0090914

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Nagyon köszönjük az észrevételét, amellyel kapcsolatban a BKV Zrt. hivatalos állásfoglalásában arról t...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Garami Marika elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Garami Marika megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS 2022. 03. 17. Nem történt változás. ---------------------- FRISSÍTÉS 2021. 11. 08. Budapesti Közlekedési Központ válasza: Köszönjük megkeresését, melyet továbbítottunk a BKV Zrt.-nek. A probléma megoldásában illetékes társaság azt válaszolta, hogy a metróállomási felületeket ütemezetten takarítj...

  • Németh Gábor hozzászólt a bejelentéshez.

    06.03-ai képek, tiszta mocsok
  • I. Adrián elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Németh Gábor hozzászólt a bejelentéshez.

    Az én bejelentésem megoldottként le lett zárva: https://jarokelo.hu/86308
    A most csatolt képek tegnap készültek. A peronok fölötti részeken már látszik, hogy valaha fehérek voltak, de még van mit taka...
  • Fernandez Turucz Lopez Benjamin hozzászólt a bejelentéshez.

    Hazudik a BKV
  • Németh Gábor hozzászólt a bejelentéshez.

    Undorító mocskos még mindig.
  • R eni megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0028529-004/2021/0038
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00090914

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyet továbbítottunk a probléma megoldásában illetékes BKV Zrt.-nek.
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Németh Gábor hozzászólt a bejelentéshez.

    Koszos.
  • Gál Miklós elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés leírását "Tiszta mocsok a 4-es metró összes állomása(de főként a kálvin téri ami a képen látható). Alpinista technikával már meg lehet oldani a problémát, mégis ugyanaz a mocsok"-ról "FRISSÍTÉS 2022. 03. 17. Nem történt változás. ---------------------- FRISSÍTÉS 2021. 11. 08. Budapesti Közlekedési Központ válasza: Kös...

  • Tóth Roland hozzászólt a bejelentéshez.

    Érdemes lenne újra rákérdezni akár az illetékes Fővárosnál is /BKV egy fővárosi cég/

    Koszos állomásokkal stb nehéz az embereket a tömegközlekedés irányába terelni...
  • g g megváltoztatta a bejelentés állapotát "Megerősítésre vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Fernandez Turucz Lopez Benjamin hozzászólt a bejelentéshez.

    Megoldatlan
  • Németh Gábor hozzászólt a bejelentéshez.

    Tegnapi fotók. Júliusban már bejelentve: https://jarokelo.hu/86308
  • Fernandez Turucz Lopez Benjamin visszajelzésére vár.

  • Garami Marika megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0028529-001/2021/0038
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00090914
    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyet továbbítottunk a BKV Zrt.-nek. A probléma megoldásában illetékes
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • S Dominik elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Fernandez Turucz Lopez Benjamin bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Kálvin tér metróállomás takarítás

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Kálvin tér (IX. kerület, Ferencváros)
  • Megoldott
    3
    Megoldott
    3

    Kálvin tér metróállomás takarítás

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Kálvin tér (IX. kerület, Ferencváros)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Alapvető higiéniai problémák

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Széll Kálmán tér M (II. kerület)
  Vissza az oldal tetejére