Megoldatlan

Hiányzó borítás 2.0

FRISSÍTÉS 2022.03.14.
A bejelentő kommentje:
"Semmi"

-------------------------------

Frissítés: 2021.09.29.
Bejelentő visszajelzése:
"Semmi."
-------------------------------
FRISSÍTÉS 2021. 03. 01.
Nincsen változás.
-------------------------------

FRISSÍTÉS 2020. 10. 13.
Budapesti Elektromos Művek válasza:
Köszönettel vettük bejelentését, a hiányzó burkolat pótlását megrendeltük!
-------------------------------

Kérem pótolják a hiányzó borítást a közműszekrényen! Köszönöm szépen!

https://jarokelo.hu/bejelentesek/budapest/72064/hianyzo-boritas

Probléma helyszíne
Budapest III. kerület, Óbuda-Békásmegyer, Békásmegyer H

Hozzászólások

  • Járókelő Zsófi lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

  • Suszter Dominik hozzászólt a bejelentéshez.

    Ez megoldatlan legyen kérlek. 1 év letelt, jogosan rontsa a statisztikájukat.
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Ezúton értesítjük, hogy a info@aram.eon.hu címre küldött elektronikus levele sikeresen megérkezett.
    Tájékoztatjuk, hogy az írásbeli megkeresések feldolgozása folyamatos. Mindent m...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Gál Miklós elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON

  • Járókelő Star hozzászólt a bejelentéshez.

    Nincs változás.
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Ezúton értesítjük, hogy a info@aram.eon.hu címre küldött elektronikus levele sikeresen megérkezett.
    Tájékoztatjuk, hogy az írásbeli megkeresések feldolgozása folyamatos. Mindent m...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • S Dominik elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Ezúton értesítjük, hogy a info@aram.eon.hu címre küldött elektronikus levele sikeresen megérkezett.
    Tájékoztatjuk, hogy az írásbeli megkeresések feldolgozása folyamatos. Mindent m...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Dr Kardos Angelika elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON

  • Dr Kardos Angelika megváltoztatta a bejelentés leírását "Frissítés: 2021.09.29. Bejelentő visszajelzése: "Semmi." --------------- FRISSÍTÉS 2021. 03. 01. Nincsen változás. ---------------------- FRISSÍTÉS 2020. 10. 13. Budapesti Elektromos Művek válasza: Köszönettel vettük bejelentését, a hiányzó burkolat pótlását megrendeltük! ---------------------- Kérem pótolják...

  • Suszter Dominik hozzászólt a bejelentéshez.

    Semmi nyílván
  • Suszter Dominik visszajelzésére vár.

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Cím!

    Ismételt bejelentésével kapcsolatban vizsgálatot kezdeményeztünk.

    A kérdéses fedlap pótlásáról intézkedünk.

    Megértésüket és türelmüket köszönjük.

    [image: eon_e_mail_alairas_840x57px_
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • E.ON válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Iktatószám: 6617000/CCE/622534/2021/K Tisztelt Ügyfelünk!Köszönjük, hogy levelével hozzánk fordult.Megkeresésére adott válaszunkat az e-mail mellékletében találja.Köszönjük a türelmét, és bízunk benne...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • S Dominik elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON

  • Suszter Dominik bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére