Megoldatlan

Hiányos fedél

Anonim Járókelő

FRISSÍTÉS: 2022.05.04.
Nem FCSM.

--------
FRISSITÉS:
2021.11.16.
Nem Digi.

----

FRISSITÉS:
2021.11.11.
Nem Főtáv.

----

FRISSÍTÉS: 2021.11.09.:
Magyar Telekom válasza:
"Nem Magyar Telekom tulajdonú hálózati elem."
--------------
Frissítés 2021.11.07.:

E.ON válasza:
"Bejelentését a Társaságunk megvizsgálta és megállapítottuk, hogy az Önök által említett berendezés (aknafedlap) nem az elosztóhálózat része, nem Társaságunk tulajdona. Az alábbi megkereséssel kapcsolatban javasoljuk, hogy az üzemeltetésben illetékes Távközlési szolgáltató vagy a Távfűtőművek illetékes szakterületét szíveskedjenek felkeresni."

---------------------------------------

XIX Dobó Katica utca 2 szemben a vas fedél teteje hiányzik kerete rozsdás . Kérem javítani . Köszönöm

Probléma helyszíne
Budapest XIX. kerület, Kispest, Dobó Katica u. 8

Hozzászólások

  • A rendszer lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Nem érkezett válasz az illetékestől.

  • XIX. kerület KÖZPARK NKft. nem válaszolt 40 napon belül.

  • XIX. kerület KÖZPARK NKft. nem válaszolt 40 napon belül.

  • Pál András elküldte az ügyet az illetékesnek: XIX. kerület KÖZPARK NKft.

  • Pál András megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSITÉS: 2021.11.16. Nem Digi. ---- FRISSITÉS: 2021.11.11. Nem Főtáv. ---- FRISSÍTÉS: 2021.11.09.: Magyar Telekom válasza: "Nem Magyar Telekom tulajdonú hálózati elem." -------------- Frissítés 2021.11.07.: E.ON válasza: "Bejelentését a Társaságunk megvizsgálta és megállapítottuk, hogy az Önök által említe...

  • Pál András megváltoztatta a bejelentés illetékesét "FCSM Fővárosi Csatornázási Művek"-ról "XIX. kerület KÖZPARK NKft."-ra.

  • FCSM Fővárosi Csatornázási Művek válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Járókelő!
    Köszönettel vettük bejelentését.
    Ezzel a fotóval és ezzel a címmel már érkezett bejelentés, amit korábban megválaszoltunk. Ugyanaz a válaszunk, hogy a megjelölt helyszínen találha...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • R eni megváltoztatta a bejelentés illetékesét "DIGI"-ról "FCSM Fővárosi Csatornázási Művek"-ra.

  • R eni megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSITÉS: 2021.11.11. Nem Főtáv. ---- FRISSÍTÉS: 2021.11.09.: Magyar Telekom válasza: "Nem Magyar Telekom tulajdonú hálózati elem." -------------- Frissítés 2021.11.07.: E.ON válasza: "Bejelentését a Társaságunk megvizsgálta és megállapítottuk, hogy az Önök által említett berendezés (aknafedlap) nem az elosztóhál...

  • E.ON válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Ügyiratszáma: 6301700/DSOHCSOMU/668296/2021/H

    Ügyfélkapcsolat száma: 100049142460

    Társaságunkhoz érkezett bejelentésüket köszönettel vettük és az alábbi tájékoztatást adjuk:

    A
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • W Kriszta elküldte az ügyet az illetékesnek: DIGI

  • W Kriszta megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS: 2021.11.09.: Magyar Telekom válasza: "Nem Magyar Telekom tulajdonú hálózati elem." -------------- Frissítés 2021.11.07.: E.ON válasza: "Bejelentését a Társaságunk megvizsgálta és megállapítottuk, hogy az Önök által említett berendezés (aknafedlap) nem az elosztóhálózat része, nem Társaságunk tulajdona...

  • W Kriszta megváltoztatta a bejelentés illetékesét "BKM Budapesti Közművek FŐTÁV"-ról "DIGI"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Címzett!

    Mellékelten megküldjük levelünket. Amennyiben válaszolni kíván küldeményünkre, kérjük, szíveskedjen az abban feltüntetett iktatószámra hivatkozni válaszlevelében. Együttműködését kö
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • BKM Budapesti Közművek FŐTÁV válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    ***** Ez egy automatikusan generált válaszüzenet, kérjük erre a levelünkre ne válaszoljon. *****

    Tisztelt Ügyfelünk!

    BKM BUDAPESTI KÖZMŰVEK Nonprofit Zrt. fogadta megkeresését és azzal összefüggésb
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Pál András elküldte az ügyet az illetékesnek: BKM Budapesti Közművek FŐTÁV

  • Pál András megváltoztatta a bejelentés leírását "Frissítés 2021.11.07.: E.ON válasza: "Bejelentését a Társaságunk megvizsgálta és megállapítottuk, hogy az Önök által említett berendezés (aknafedlap) nem az elosztóhálózat része, nem Társaságunk tulajdona. Az alábbi megkereséssel kapcsolatban javasoljuk, hogy az üzemeltetésben illetékes Távközlési szolgálta...

  • Pál András megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Magyar Telekom"-ról "BKM Budapesti Közművek FŐTÁV"-ra.

  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem Magyar Telekom tulajdonú hálózati elem.
  • Magyar Telekom válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    TISZTELT jarokelok.hu,

    https://jarokelo.hu/bejelentesek/budapest/89080/hianyos-fedel/hivatal
    A linkben tett bejelentésükkel kapcsolatban szeretném tájékoztatni önöket , hogy kollégáink vissza jelz
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Kedves Bejelentő!
    Sajnáljuk, hogy problémát tapasztaltál szolgáltatásainkban, elnézésedet kérjük. Tájékoztatunk, hogy az általad tett bejelentésre vonatkozó információkat hibakezelő rends
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Csanádi György elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom

  • Csanádi György megváltoztatta a bejelentés leírását "XIX Dobó Katica utca 2 szemben a vas fedél teteje hiányzik kerete rozsdás . Kérem javítani . Köszönöm"-ról "Frissítés 2021.11.07.: E.ON válasza: "Bejelentését a Társaságunk megvizsgálta és megállapítottuk, hogy az Önök által említett berendezés (aknafedlap) nem az elosztóhálózat része, nem Társaságunk ...

  • Csanádi György megváltoztatta a bejelentés illetékesét "E.ON"-ról "Magyar Telekom"-ra.

  • E.ON válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Ezúton értesítjük, hogy a info@aram.eon.hu címre küldött elektronikus levele sikeresen megérkezett.
    Tájékoztatjuk, hogy az írásbeli megkeresések feldolgozása folyamatos. Mindent m...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • E.ON nem válaszolt 40 napon belül.

  • Fónai Kende elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON

  • Fónai Kende megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Az illetékes"-ról "E.ON"-ra.

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    3
    Válaszra vár
    3

    Nem működő közkút

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: XIX. kerület KÖZPARK NKft.
    Zrínyi utca (XIX. kerület, Kispest)
  • Válaszra vár
    2
    Válaszra vár
    2

    Funkcióját vesztett vasbeton oszloptalpak

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: XIX. kerület KÖZPARK NKft.
    Tóth Árpád utca (XIX. kerület, Kispest)
  • Megoldott
    3
    Megoldott
    3

    Hiányos, mozgó aszfaltozás

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: Magyar Telekom
    Jáhn Ferenc utca (XIX. kerület, Kispest)
  Vissza az oldal tetejére