Megoldatlan

Ápolatlan közműdoboz

FRISSÍTÉS 2022.01.25.:

A Vodafone válasza:
"A "JAROKELO-BUDAPEST-00088659" iktatószám alatt nyilvántartott ügyben jelzett közmű szekrény nem a Vodafone Magyarország Zrt tulajdona, így az azzal kapcsolatos probléma orvoslásában Társaságunk nem illetékes."

-----

FRISSÍTÉS 2021.12.30.:

Magyar Telekom válasza:
"Nem Magyar Telekom tulajdonú hálózati elem."

-----

FRISSÍTÉS 2021.12.28.:

Járókelő kommentje:
"Google alapján, már 2011-be is hasonló állapotba volt, és van mellette egy közműoszlop, ami mintha már akkor se tartott volna vezetéket. Így szerintem valami távközlési lehet, és az oszloppal együtt felesleges már?"

-----

FRISSÍTÉS 2021.12.28.:

Budapest Közút válasza:
"A bejelentésben szereplő elektromos szekrényt nem a Budapest Közút Zrt. üzemelteti."

-----

FRISSÍTÉS 2021.12.26.:

II. ker. Önkormányzat válasza:
"A jelzett dobozhoz a II. Kerület Önkormányzatának semmilyen köze sincsen, így nem illetékes benne. Talán a jelzőlámpa üzemeltetés jöhet még szóba..... ha senki nem tekinti magáénak."

-----

FRISSÍTÉS 2021.12.22

E.ON/ELMŰ válasza:
"A kérdéses berendezés nem Társaságunk tulajdona és üzemeltetése."

-----

FRISSÍTÉS 2021.11.22.:

BDK válasza:
"Tájékoztatjuk, hogy a jelzett címen a hiba nem a BDK Kft. illetékességébe tartozik."

-----

FRISSÍTÉS 2021.11.03.:

E.ON válasza:
"A kérdéses berendezés nem Társaságunk tulajdona."

-----

Szeretném kérni a mellékelt képen található közműdoboz rendbetételét. Az illetékesek eljárását előzetesen is köszönöm!

Probléma helyszíne
Budapest II. kerület, Pitypang u. 14a

Hozzászólások

  • Lukács Máté lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

    A szekrény tulajdonosa ismeretlen.
  • Lukács Máté megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Vodafone"-ról "Egyéb szervezet"-ra.

  • Tóth János visszajelzésére vár.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Iktatószám: CC2-616117/3-2022
    Ügyfélszám: -
    Ügyintéző: Horváthné Fekete Erika
    2022. 01. 25.

    Kedves Járókelők Egyesület!

    A 2021.12.30-án érkezett levele kapcsán az alábbiakról tájékoztatjuk.

    A "JARO...
  • H. Annamária megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Iktatószám: CC2-616117/2-2022
    Ügyfélszám: -
    Ügyintéző: Horváthné Fekete Erika
    2022. 01. 24.

    Kedves Járókelők Egyesület!

    A 2021.12.30-án érkezett levele kapcsán az alábbiakról tájékoztatjuk.

    A "JARO...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Pál András elküldte az ügyet az illetékesnek: Vodafone

  • Pál András megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Magyar Telekom"-ról "Vodafone"-ra.

  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem Magyar Telekom tulajdonú hálózati elem.
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Kedves Bejelentő!
    Sajnáljuk, hogy problémát tapasztaltál szolgáltatásainkban, elnézésedet kérjük. Tájékoztatunk, hogy az általad tett bejelentésre vonatkozó információkat hibakezelő rends
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Pál András elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom

  • Pál András megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Budapest Közút"-ról "Magyar Telekom"-ra.

  • Pál András hozzászólt a bejelentéshez.

    Google alapján, már 2011-be is hasonló állapotba volt, és van mellette egy közműoszlop, ami mintha már akkor se tartott volna vezetéket, csak lógott rajta. Így szerintem valami távközlési lehet, és az...
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Bejelentő!

    A bejelentésben szereplő elektromos szekrényt nem a Budapest Közút Zrt. üzemelteti.

    Tisztelettel,

    BUDAPEST KÖZÚT Zrt.
    Forgalomtechnikai Igazgatóság

    e-mail: budapestkozut@budape...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Garami Marika elküldte az ügyet az illetékesnek: Budapest Közút

  • Garami Marika megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS 2021.12.22 E.ON/ELMŰ válasza: A kérdéses berendezés nem Társaságunk tulajdona és üzemeltetése. --- FRISSÍTÉS: 2021.11.22. BDK válasza: "Tájékoztatjuk, hogy a jelzett címen a hiba nem a BDK Kft. illetékességébe tartozik." ----------------------- FRISSÍTÉS: 2021.11.03. "E.ON válasza: "A kérdéses berend...

  • Garami Marika megváltoztatta a bejelentés illetékesét "II. kerület Önkormányzata"-ról "Budapest Közút"-ra.

  • II. kerület Önkormányzataverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Tisztelt ADmin!

    A jelzett dobozhoz a II. Kerület Önkormányzatának semmilyen köze sincsen, így nem illetékes benne. Talán a jelzőlámpa üzemeltetés jöhet még szóba..... ha senki nem tekinti magáénak....
  • S Dominik elküldte az ügyet az illetékesnek: II. kerület Önkormányzata

  • S Dominik megváltoztatta a bejelentés illetékesét "E.ON"-ról "II. kerület Önkormányzata"-ra.

  • S Dominik megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS 2021.12.22 E.ON válasza: A kérdéses berendezés nem Társaságunk tulajdona és üzemeltetése. --- FRISSÍTÉS: 2021.11.22. BDK válasza: "Tájékoztatjuk, hogy a jelzett címen a hiba nem a BDK Kft. illetékességébe tartozik." ----------------------- FRISSÍTÉS: 2021.11.03. "E.ON válasza: "A kérdéses berendezés nem ...

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Járókelő.hu!

    A kérdéses berendezés nem Társaságunk tulajdona és üzemeltetése.

    [eon_e_mail_alairas_840x57px_01 (002)]

    Üdvözlettel

    Sziráki László
    Üzemviteli Műszaki Irányító
    Áramhálózati Üz
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • g g megváltoztatta a bejelentés illetékesét "II. kerület Önkormányzata"-ról "E.ON"-ra.

  • II. kerület Önkormányzataverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Tisztelt Bejelentő!

    A Műszaki Osztály ellenőrizte a dobozt. A bejelentést továbbítjuk az ELMÜ felé, ugyanis áram van benne.

    Üdvözlettel,
    II. Kerület Önkormányzata
  • II. kerület Önkormányzataverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Köszönjük szíves bejelentését, melyet rögzítettünk és továbbítottuk. A Műszaki Osztály megvizsgálja a bejelentésében foglaltakat, és tájékoztatjuk a tervezett megoldásról. Ha bejelentésében szereplő k...
  • Garami Marika elküldte az ügyet az illetékesnek: II. kerület Önkormányzata

  • Garami Marika megváltoztatta a bejelentés illetékesét "BDK Budapesti Dísz-és Közvilágítási Kft."-ról "II. kerület Önkormányzata"-ra.

  • Garami Marika megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS: 2021.11.03. "E.ON válasza: "A kérdéses berendezés nem Társaságunk tulajdona." -------------------- Szeretném kérni a mellékelt képen található közműdoboz rendbetételét. Az illetékesek eljárását előzetesen is köszönöm!"-ról "FRISSÍTÉS: 2021.11.22. BDK válasza: "Tájékoztatjuk, hogy a jelzett címen a...

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Bejelentő!

    Köszönjük a bejelentését. Tájékoztatjuk, hogy a jelzett címen a hiba nem a BDK Kft. illetékességébe tartozik.
    Engedje meg, hogy tájékoztassuk arról, hogy közvetlenül is van mód hi
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Pál András elküldte az ügyet az illetékesnek: BDK Budapesti Dísz-és Közvilágítási Kft.

  • Pál András megváltoztatta a bejelentés leírását "Szeretném kérni a mellékelt képen található közműdoboz rendbetételét. Az illetékesek eljárását előzetesen is köszönöm!"-ról "FRISSÍTÉS: 2021.11.03. "E.ON válasza: "A kérdéses berendezés nem Társaságunk tulajdona." -------------------- Szeretném kérni a mellékelt képen található közműdoboz rendbetételét. Az...

  • Pál András megváltoztatta a bejelentés illetékesét "E.ON"-ról "BDK Budapesti Dísz-és Közvilágítási Kft."-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    T Címzett!

    A kérdéses berendezés nem Társaságunk tulajdona.

    [image: eon_e_mail_alairas_840x57px_01 (002)]

    Üdvözlettel

    *Győző Róbert*

    területfelelős

    Áramhálózati üzem Buda

    Iroda/Office

    Budai Ré
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Ezúton értesítjük, hogy a info@aram.eon.hu címre küldött elektronikus levele sikeresen megérkezett.
    Tájékoztatjuk, hogy az írásbeli megkeresések feldolgozása folyamatos. Mindent m...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Pál András elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON

  • Tóth János bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére