Megoldott

"Telefonfülke"

FRISSÍTÉS: 2022.02.14.:

VII. ker. Városüzemeltetési Iroda válasza:
"Tisztelt Járókelő Egyesület Ügyvivő!

Hivatkozással JAROKELO-BUDAPEST- 00087850 azonosítószámú, Budapest Baross tér 20. szám előtti telefonfülke köztisztasági állapota, hajléktalanok megjelenése tárgyú bejegyzésre az alábbi tájékoztatást adjuk:

Tájékoztatjuk, hogy a rendőrség jogosult az életvitelszerű közterületi tartózkodás körében eljárni, ezért a bejegyzést továbbítottuk Budapest VII. kerületi Rendőrkapitányság részére, valamint az Menhely Alapítvány Erzsébetvárosi Utcai Gondozó Szolgálat és a Fővárosi Rendészeti Igazgatóság részére, kérve intézkedésüket.

A telefonfülkék gondozása, takarítása a Magyar Telekom Távközlési NYRT feladatát képezi, a telefonfülke köztisztasági állapotával kapcsolatban a bejegyzést továbbítottuk a Telekom részére."

-----

FRISSÍTÉS: 2022.02.08.:

A bejelentő válasza:
"Na ezt nem tudtam! Köszönöm a tájékoztatást!
Akkor nézzük tovább! :("

-----

FRISSÍTÉS 2022.02.08.:

A Magyar Telekom válasza:
"Kedves Zsuzsanna! Megértjük az Ön által felvázolt problémát, mindazonáltal ez túlmutat a Magyar Telekom kompetenciáján. Mi annyit tehetünk, hogy ha a fülke nem megfelelő állapotáról jelzést kapunk, azt igyekszünk a legrövidebb időn belül orvosolni. A Magyar Telekomot hatósági előírás kötelezi arra, hogy lakott területen belül, lakosonként mennyi telefonfülkét kell fenntartania. Ennek az előírásnak meg kell felelnünk, akkor is, ha a telefonfülke nem hoz bevételt. Miért van erre szükség? Mert segélyhívásra ezek a fülkék fizetés nélkül is alkalmasak. A hajléktalanokkal kapcsolatos észrevételt esetleg az Önkormányzatnál vagy Polgárőrségnél lehet jelezni. Megértését köszönjük!"

-----

FRISSÍTÉS: 2022.02.07.

A bejelentő válasza:
"Nem kértem takarítást! A fülke elbontását kértem!
Azóta is nagy forgalmú nyilvános wc-kent üzemel! Csak a mai napon 4 csöves végezte ott el a kisebb, nagyobb dolgát!
Telefonként továbbra sem használható, mert az embernek a gyomra felfordulna egy hívás alkalmával.
Továbbra is és nyomatékosan kérem a probléma megoldását!"

-----

FRISSÍTÉS 2022.02.07.:

A Magyar Telekom válasza:
"A telefonfülkét az augusztus 16-i bejelentést követően soron kívül kitakarítottuk."

-----

A Baross tér 20-21 elött áll egy telefonfülke évek óta, de az eredeti funkcióját nem tölti be.
Csak a hajléktalanok, csövesek használják wc-nek.
Szemrebbenés és szégyenérzet nélkül végzik itt a kis és nagydolgukat egész nap rendszeresen mindenki szeme láttára.
Telefonálni még akkor sem tudna senki, ha veszélyben lenne, mert egyre nagyobb rakás éktelenkedik és bűzlik a melegben a telefonkészülék alatt. Értem én, hogy nekik is menni kell valahova, de menjenek a bokrokba, ott elmossa az eső.
Én a mellette lévő boltban dolgozom, naponta küzdünk a lépcsőnkön a problémával. Minden nap fertőtlenítéssel indul a napunk.
Kötelessége az üzemeltetőnek is eltakarítani a ganéjt. De mivel az eredeti funkció már nincs meg, kérem az elbontását és a szíves intézkedést.

Probléma helyszíne
Budapest VII. kerület, Erzsébetváros, Baross tér 20

Hozzászólások

  • Járókelő Adminisztrátor lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    A telefonfülke fertőtlenítő takarítását elvégeztük.
  • Lukács Máté elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom

  • Garami Marika megváltoztatta a bejelentés illetékesét "VII. kerület Erzsébetváros Önkormányzata"-ról "Magyar Telekom"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Jarokelo.hu

    budapest@jarokelo.hu

    Azonosító: JAROKELO-BUDAPEST- 00087850

    Tisztelt Járókelő Egyesület Ügyvivő!

    Hivatkozással JAROKELO-BUDAPEST- 00087850 azonosítószámú, Budapest Baross tér 20. szá
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Pál András elküldte az ügyet az illetékesnek: VII. kerület Erzsébetváros Önkormányzata

  • Pál András megváltoztatta a bejelentés illetékesét "IX. kerület Ferencváros Önkormányzata"-ról "VII. kerület Erzsébetváros Önkormányzata"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Járókelők Csapata!

    Az alábbi bejelentésben szereplő helyszín a VII. kerületi Önkormányzat illetékességi területe, ezért kérem az észrevételt részükre továbbítani szíveskedjenek.

    Tisztelette
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Lukács Máté elküldte az ügyet az illetékesnek: IX. kerület Ferencváros Önkormányzata

  • Lukács Máté megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS: 2022.02.07. Bejelentő kiegészítése: "Nem kértem takarítást! A fülke elbontását kértem! Azóta is nagy forgalmú nyilvános wc-kent üzemel! Csak a mai napon 4 csöves végezte ott el a kisebb, nagyobb dolgát! Telefonként továbbra sem használható, mert az embernek a gyomra felfordulna egy hívás alkalmával. Tov...

  • Lukács Máté megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Magyar Telekom"-ról "IX. kerület Ferencváros Önkormányzata"-ra.

  • Lukács Máté megváltoztatta a bejelentés kategóriáját "Egyéb"-ról "Köztisztaság"-ra.

  • Járókelő Adminisztrátor lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • Horányi Zsuzsanna hozzászólt a bejelentéshez.

    Na ezt nem tudtam! Köszönöm a tájékoztatást!
    Akkor nézzük tovább! :(
    Üdvözlettel! Horányi Zsuzsanna
  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Kedves Zsuzsanna! Megértjük az Ön által felvázolt problémát, mindazonáltal ez túlmutat a Magyar Telekom kompetenciáján. Mi annyit tehetünk, hogy ha a fülke nem megfelelő állapotáról jelzést kapunk, az...
  • Garami Marika elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom

  • Garami Marika megváltoztatta a bejelentés leírását "A Baross tér 20-21 elött áll egy telefonfülke évek óta, de az eredeti funkcióját nem tölti be. Csak a hajléktalanok, csövesek használják wc-nek. Szemrebbenés és szégyenérzet nélkül végzik itt a kis és nagydolgukat egész nap rendszeresen mindenki szeme láttára. Telefonálni még akkor sem tudna senki, ha veszélyben le...

  • Horányi Zsuzsanna hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem kértem takarítást! A fülke elbontását kértem!
    Azóta is nagy forgalmú nyilvános wc-kent üzemel! Csak a mai napon 4 csöves végezte ott el a kisebb, nagyobb dolgát!
    Telefonként továbbra sem használha...
  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    A telefonfülkét az augusztus 16-i bejelentést követően soron kívül kitakarítottuk
  • H. Annamária elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom

  • H. Annamária megváltoztatta a bejelentés illetékesét "VII. kerület Erzsébetváros Önkormányzata"-ról "Magyar Telekom"-ra.

  • Horányi Zsuzsanna bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Megoldásra vár
    1
    Megoldásra vár
    1

    Piszkos utca - Peterdy

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: VII. kerület Erzsébetváros Önkormányzata
    Peterdy utca (VII. kerület, Erzsébetváros)
  • Megoldott
    1
    Megoldott
    1

    Olajfolt az úttesten

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKM Budapesti Közművek FKF
    Rózsa utca (VII. kerület, Erzsébetváros)
  Vissza az oldal tetejére