Megoldott

Újabb nyikorgó 4-6-os

A képen láthatóan most éppen a 2017-es nyikorgó villamoson utaztam Sajnos most már ötből négyszer ez van, rengeteg villamos nyikorog. Tudom, hogy a villamosok csuklókapcsolati elemeit – a járműgyártó és a vonatkozó karbantartási technológia előírásait figyelembe véve – folyamatosan, az előírt gyakorisággal karbantartják és kenik, de akkor lehet, hogy az előírás nem megfelelő a mai állapotoknak. Kérem a nyikorgó hangok megszüntetését. A probléma megoldásában eljárók munkáját előzetesen is köszönöm! (Korábbi ugyanilyen témájú bejelentések: http://jarokelo.hu/budapest/bejelentesek/7379/4-6-villamos-nyikorgasa ill. http://jarokelo.hu/budapest/bejelentesek/8524/nyikorog-a-combino )

Probléma helyszíne
Budapest II. kerület, II. kerület

Hozzászólások

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Cím!

    Társaságunkhoz érkezett „Bejelentés a www.jarokelo.hu oldalról (8600)” tárgyú elektronikus levelükkel kapcsolatban az alábbiakról tájékoztatjuk:

    A BKV-tól azt a tájékoztatást kaptuk...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • Tóth János hozzászólt a bejelentéshez.

    a 2019-es is nyikorog, most mentem vele.
  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Tóth János bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    NNE-063

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Suszter Dominik
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Békásmegyer, Újmegyeri tér (III. kerület, Óbuda-Békásmegyer)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    nem működő kijelző

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Hohl Teodor
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Váci út (XIII. kerület)
  Vissza az oldal tetejére