Megoldatlan

Borzalom

FRISSÍTÉS 2021.10.19.:
Fővárosi Önkormányzat válasza:
tájékoztatjuk Önöket, hogy a kifogásolt járdaszakasz a Teve utcában található, mely kerületi tulajdonban és kezelésben van, ahogy a honlapon is olvasható. A Fővárosnak és közútkezelő cégeinek nincs illetékessége az ügyben.

------------

FRISSÍTÉS 2021.10.11.:

A XIII. kerületi Közszolgáltató Zrt. válasza:
"Megértem felháborodását, azonban a feladatelvégzése a TELECOM kötelessége, ezért ismételt jelzését továbbítottuk és felszólítottuk a helyreállítás elvégzésére."

-----

FRISSÍTÉS 2021.09.02.:

A Magyar Telekom válasza:
"A 3 fedlapból 1 Magyar Telekom tulajdonú. A fedlap és a keret ép, a járda javítása szükséges."

-----

FRISSÍTÉS 2021.08.30.:

A XIII. kerületi Közszolgáltató Zrt. válasza:
"Jelzését a Közszolgáltató Zrt. rövid időn belül továbbította a feladat ellátásáért felelős szervezetek felé: Magyar Telekom Nyrt. És a Budapest Közút Zrt. részére.
Bízom abban, hogy a szükséges intézkedést megtették.
Köszönöm jelzését."

-----

FRISSÍTÉS 2021. 07. 27.

A Budapest Közút Zrt. válasza:
"A bejelentésben látható hiba nem a Róbert Károly körúton, hanem a Teve utca járdáján található, melynek üzemeltetője a XIII. Kerületi Közszolgáltató Zrt. Kérjük, hogy a panasszal kapcsolatban őket szíveskedjenek megkeresni."

-----

Borzalmas a járda állapota a telekomos és a forgalomtechnikai fedlap körül.

Probléma helyszíne
Budapest XIII. kerület, Teve u. 1/a-c

Hozzászólások

  • Az adminisztrátor lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Nem érkezett válasz az illetékestől.

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: XIII. kerületi Közszolgáltató Zrt.

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: XIII. kerületi Közszolgáltató Zrt.

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS 2021.10.11.: A XIII. kerületi Közszolgáltató Zrt. válasza: "Megértem felháborodását, azonban a feladatelvégzése a TELECOM kötelessége, ezért ismételt jelzését továbbítottuk és felszólítottuk a helyreállítás elvégzésére." ----- FRISSÍTÉS 2021.09.02.: A Magyar Telekom válasza: "A 3 ...

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Budapest Főváros Önkormányzata"-ról "XIII. kerületi Közszolgáltató Zrt."-ra.

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    A főváros válaszával küldjük el újra a kerületnek.
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Tisztelt „Járókelő” !

    A honlapjukon tárgyi számon nyilvántartott, ügyfélszolgálatunkra eljuttatott alábbi bejelentéssel kapcsolatosan tájékoztatjuk Önöket, hogy a kifogásolt járdaszakasz a Teve utc
    ...
  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Budapest Főváros Önkormányzata válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Tisztelt Cím !

    Ezúton tájékoztatom, hogy levelét érkeztettük az FPH_KOZP- 118395 /2021-es érkeztetőszámon és továbbítottuk a Főpolgármesteri Hivatal Városüzemeltetési Főosztálya részére.

    Tisztelet
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Lukács Máté elküldte az ügyet az illetékesnek: Budapest Főváros Önkormányzata

  • Lukács Máté megváltoztatta a bejelentés illetékesét "XIII. kerületi Közszolgáltató Zrt."-ról "Budapest Főváros Önkormányzata"-ra.

  • Lukács Máté megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS 2021.09.02.: A Magyar Telekom válasza: "A 3 fedlapból 1 Magyar Telekom tulajdonú. A fedlap és a keret ép, a járda javítása szükséges." ----- FRISSÍTÉS 2021.08.30.: A XIII. kerületi Közszolgáltató Zrt. válasza: "Jelzését a Közszolgáltató Zrt. rövid időn belül továbbította a feladat ellátásáért f...

  • Garami Marika megváltoztatta a bejelentés állapotát "Megoldásra vár"-ról "Válaszra vár"-ra.

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Miért lett megint megoldásra váró, amikor továbbra is csak passzolgatják egymásnak??
  • Tar Julcsi megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • XIII. kerületi Közszolgáltató Zrt. válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Bejelentő!

    Megértem felháborodását, azonban a feladatelvégzése a TELECOM kötelessége, ezért ismételt jelzését továbbítottuk és felszólítottuk a helyreállítás elvégzésére.

    Kérem türelmét.

    _
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Járókelő Ügykezelő elküldte az ügyet az illetékesnek: XIII. kerületi Közszolgáltató Zrt.

  • Járókelő Ügykezelő megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Budapest Főváros Önkormányzata"-ról "XIII. kerületi Közszolgáltató Zrt."-ra.

  • Járókelő Ügykezelő megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS 2021. 08. 30. XIII. kerületi Közszolgáltató Zrt. válasza: Jelzését a Közszolgáltató Zrt. rövid időn belül továbbította a feladat ellátásáért felelős szervezetek felé: Magyar Telekom Nyrt. És a Budapest Közút Zrt. részére. Bízom abban, hogy a szükséges intézkedést megtették. Köszönöm ...

  • Járókelő Ügykezelő megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Magyar Telekom"-ról "Budapest Főváros Önkormányzata"-ra.

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Ez miért lett megint megoldásra váró, amikor mind a három lehetséges illetékes a másikra mutogat??
  • g g megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    A 3 fedlapból 1 Magyar Telekom tulajdonú. A fedlap és a keret ép, a járda javítása szükséges.
  • Gál Miklós elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom

  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés leírását "Borzalmas a járda állapota a telekomos és a forgalomtechnikai fedlap körül."-ról "FRISSÍTÉS 2021. 08. 30. XIII. kerületi Közszolgáltató Zrt. válasza: Jelzését a Közszolgáltató Zrt. rövid időn belül továbbította a feladat ellátásáért felelős szervezetek felé: Magyar Telekom Nyrt. És a Budapest Közút Zrt. rész...

  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés illetékesét "XIII. kerületi Közszolgáltató Zrt."-ról "Magyar Telekom"-ra.

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    A kerület szerint közút, de ők korábban azt írták nem illetékesek. Így hogy lesz megoldás?
  • W Kriszta megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • XIII. kerületi Közszolgáltató Zrt. válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Bejelentő!

    Jelzését a Közszolgáltató Zrt. rövid időn belül továbbította a feladat ellátásáért felelős szervezetek felé: Magyar Telekom Nyrt. És a Budapest Közút Zrt. részére.
    Bízom abban, h
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: XIII. kerületi Közszolgáltató Zrt.

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Budapest Közút"-ról "XIII. kerületi Közszolgáltató Zrt."-ra.

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés helyét "Budapest, Róbert Károly körút 32, 1138 Magyarország (47.53181370, 19.06868713, 16)"-ról "Budapest, Teve u. 1/a-c, 1139 Magyarország (47.53192236, 19.06898754, 16)"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Üdvözlettel:

    Budapest Közút Zrt.
    Útüzemeltetési osztály
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: Budapest Közút

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére