Megoldatlan

Mostoha megálló

A 2-es és 2M-es villamosok Fővám tér M megállója mostohán van kezelve az elmúlt időszakban. Az aluljáró megépítésekor minden gyönyörű volt, ám az akkori higiénikus, európai szintű állomásból visszaestünk a balkánra. A peronok könnyen tisztítható, sima felületű lapokkal burkolt, mégis a mocsok olyan szinten lerakódott mindenhova, hogy az hihetetlen. Az emberek által használt sávok gyönyörűen kivehetőek a burkolatokon, hiszen csak ott fénylik még valamennyire a burkolat, mindenhol máshol viszont undorító kosz van. A Jászai Mari tér irányúsínpár között például az átjáró után folyamatosan megáll a víz, mely olyan koszos, hogy belepusztulna az a szerencsétlen galamb is, ami beleiszik... A vágányzónát vastagon borítja szintén a por, sokszor a fékezőhomok is. Az átjáróban valamilyen olajos folyadék került vélhetően a járművekből a pályára. Felismerhetetlenek lassan a zöldes, bézses árnyalatú járólapok, minden szürke a kosztól. Kérjük, végezzenek el itt egy nagyobb takarítást, amikor fel is mosnak az egész területen, a jelenlegi állapotok nem méltóak Budapesthez. Segítségüket előre is nagyon köszönjük!

Probléma helyszíne
Budapest Fővám tér M

Hozzászólások

  • Csanádi György lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

    A bejelentéstől számított egy éven belül nem oldódott meg a probléma.
  • Gyöngyösi Máté hozzászólt a bejelentéshez.

    Ugyanolyan koszos és gusztustalan minden. Egyedül a piros plecsni nincs már ott. Kérem, takarítsák le végre a megállót, és ezt tegyék meg rendszeresen!
  • Bertalan Balázs visszajelzésére vár.

  • Bertalan Balázs megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0008624-001/2021/0038
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00083031

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyet továbbítottunk a probléma megoldásában illetékes BKV Zrt.-nek.
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Bertalan Balázs elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Bertalan Balázs bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Alapvető higiéniai problémák

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Széll Kálmán tér M (II. kerület)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Takarítás hiánya

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Lukács Máté
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Széll Kálmán tér (II. kerület)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Kálvin tér metróállomás takarítás

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Kálvin tér (IX. kerület, Ferencváros)
  Vissza az oldal tetejére