Megoldott

Szétesett fedlap

FRISSÍTÉS: 2021. 10. 03.
Azóta beszakadt.
---
FRISSÍTÉS:
A FVM válasza: 2021. június 16.

Köszönettel vettük 82911 számú bejelentésüket, mellyel kapcsolatban tájékoztatjuk Önöket, hogy a vízmérőaknák karbantartása a vízfelhasználók felelőssége. Ennek megfelelően a bejelentésben jelzett helyen, a Budapest III., Hatvany Lajos utca 9. számnál található akna fedlapjának rendbe tételére felszólítottuk a fogyasztót.

---

Kérem javítsák meg a fedlapot! Köszönöm szépen!

Probléma helyszíne
Budapest III. kerület, Óbuda-Békásmegyer, Hatvany Lajos u. 9

Hozzászólások

  • Pál András lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

    Köszönjük a visszajelzést!
  • III. kerület Óbuda-Békásmegyer Önkormányzata válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Bejelentő!

    Ön a www.jarokelo.hu internetes felületen keresztül bejelentést tett egy beszakadt aknafedélről a Hatvany Lajos utca 9. számnál.

    Tárgyi ügyben tájékoztatjuk, hogy a beszakadt akn
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • III. kerület Óbuda-Békásmegyer Önkormányzata válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Bejelentő!

    Megkeresését továbbítottuk a Hatósági Osztályunk Közterületi és Környezetvédelmi Csoportja részére ügyintézés céljából.

    Érdemi válaszadásig valamint intézkedésig szíves türelmét
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • W Kriszta elküldte az ügyet az illetékesnek: III. kerület Óbuda-Békásmegyer Önkormányzata

  • W Kriszta megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Fővárosi Vízművek"-ról "III. kerület Óbuda-Békásmegyer Önkormányzata"-ra.

  • W Kriszta megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS: 2021. 10. 03. Azóta beszakadt. --- Kérem javítsák meg a fedlapot! Köszönöm szépen!"-ról "FRISSÍTÉS: 2021. 10. 03. Azóta beszakadt. --- FRISSÍTÉS: A FVM válasza: 2021. június 16. Köszönettel vettük 82911 számú bejelentésüket, mellyel kapcsolatban tájékoztatjuk Önöket, hogy a vízmérőaknák karbantartás...

  • Fekete János hozzászólt a bejelentéshez.

    Mert nem küldtétek el az illetékesnek.
    "a vízmérőaknák karbantartása a vízfelhasználók felelőssége. az akna fedlapjának rendbe tételére felszólítottuk a fogyasztót." De mivel a vízművek nem hatóság, e...
  • A rendszer lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Nem érkezett válasz az illetékestől.

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: Fővárosi Vízművek

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés leírását "Kérem javítsák meg a fedlapot! Köszönöm szépen!"-ról "FRISSÍTÉS: 2021. 10. 03. Azóta beszakadt. --- Kérem javítsák meg a fedlapot! Köszönöm szépen!"-ra.

  • Suszter Dominik hozzászólt a bejelentéshez.

    Azóta beszakadt.
  • S Dominik megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Járókelő Szerkesztőség! Tisztelt Hibabejelentő!
    Köszönettel vettük 82911 számú bejelentésüket, mellyel kapcsolatban tájékoztatjuk Önöket, hogy a vízmérőaknák karbantartása a vízfelhasználók f
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Fővárosi Vízművek nem válaszolt 40 napon belül.

  • Fekete János hozzászólt a bejelentéshez.

    Az ingatlan tulajdonosát keresd meg a problémáddal. Nem FV akna.
  • S Dominik elküldte az ügyet az illetékesnek: Fővárosi Vízművek

  • Suszter Dominik bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére