Megoldatlan

Csatornafedő körül botlásra alkalmas hézag

Anonim Járókelő

FRISSÍTÉS 2022.02.25.:

Vodafone válasza 2022.02.25.:
"nem a Vodafone tulajdona a bejelentett csatorna fedél"

Magyar Telekom válasza 2021.05.04.:
"Nem Magyar Telekom tulajdonú fedlap."

-----

A Victor Hugo u. oldalán lévő járdán (parkoló mellett) egy csatorna fedő van, amelyet körben egy kisebb árok/házag vesz körül. Elsősorban este botlásra/elesésre alkalmas hely.

Probléma helyszíne
Budapest XIII. kerület, Victor Hugo u. 19

Hozzászólások

  • Dr Kardos Angelika lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Nem érkezett válasz az illetékestől.

    A bejelentéstől számított 1 év alatt nem oldódott meg a probléma.
  • Csanádi György elküldte az ügyet az illetékesnek: Invitech

  • Csanádi György megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Vodafone"-ról "Invitech"-ra.

  • Csanádi György megváltoztatta a bejelentés leírását "A Victor Hugo u. oldalán lévő járdán (parkoló mellett) egy csatorna fedő van, amelyet körben egy kisebb árok/házag vesz körül. Elsősorban este botlásra/elesésre alkalmas hely."-ról "FRISSÍTÉS 2022.02.25.: Vodafone válasza 2022.02.25.: "nem a Vodafone tulajdona a bejelentett csatorna fedél" Magyar Telekom válasza 202...

  • Vodafone válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    nem a Vodafone tulajdona a bejelentett csatorna fedél
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    2021. május 07.
    Ügyfélszám: -5484798
    Iktatószám: CC-67987463/2-2021

    Kedves Bejelentő!

    2021.05.04-én érkezett megkeresése alapján az alábbiakról tájékoztatjuk.

    A bejelentést továbbítottuk műszaki cs
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Kedves Bejelentő!

    Sajnáljuk, hogy problémát tapasztaltál szolgáltatásainkban, elnézésedet
    kérjük. Tájékoztatunk, hogy az általad tett bejelentésre vonatkozó
    információkat hibakezelő rendszerünkben 98
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • Vodafone válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Kedves Ügyfelünk!

    Köszönjük, hogy a Vodafone Magyarország Zrt. ügyfélszolgálatához fordult, elektronikus levele megérkezett levelezési csoportunkhoz!

    Szeretnénk tájékoztatni, hogy a hatályos Általán
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • R eni elküldte az ügyet az illetékesnek: Vodafone

  • R eni megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Magyar Telekom"-ról "Vodafone"-ra.

  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem Magyar Telekom tulajdonú fedlap.
  • Magyar Telekom válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    TISZTELT Bardócz Csaba,
    KEDVES Ügyfelünk!
    JAROKELO-BUDAPEST-00082388 számú bejelentését a helyszínen megvizsgáljuk, amennyiben a Magyar Telekom hálózatához tartozik a fedlap 72 órán belül elhárítjuk
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • Csanádi György elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Megoldott
    4
    Megoldott
    4

    Rossz dupla fedlap

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: Invitech
    Lehel utca / Dózsa György út (XIII. kerület)
  • Válaszra vár
    6
    Válaszra vár
    6

    Rossz fedlap

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: Invitech
    Lehel utca / Dózsa György út (XIII. kerület)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Sérült, hiányos PanTel fedlap

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: Invitech
    Váci út (XIII. kerület)
  Vissza az oldal tetejére