Megoldatlan

Szemetes a Dózsa György út/Damjanich utca buszmegálló

FRISSÍTÉS 2021. 05. 03.
Ha Városliget Zrt. kihelyezne egy kukát, az megoldaná a problémát. Beljebb, a parkolóház felett 10 méterenként van egy kuka. Ide miért nem jutott?

----------------------

FRISSÍTÉS 2021. 05. 03.
FŐKERT válasza:

A képeken látható mulcsos rész a Városliget Zrt. kezelésében áll.
A járda takarítása nem tartozik Társaságunk kompetenciájába.

----------------------

FRISSÍTÉS 2021. 04. 30.
Városliget Zrt. válasza:

A lenti bejelentéssel kapcsolatban tájékoztatjuk, hogy a fotón szereplő járdasáv nem a Városliget Zrt. területe, kérjük, szíveskedjenek továbbítani a bejelentést a Főkert felé.
A mulcsos részt a Városliget Zrt. rendszeresen takarítja, takaríttatja.

----------------------

A Dózsa György úton található Damjanich utca / Dózsa György út buszmegálló szélében sok a szemét. A Liget projekt során nem gondoltak arra, hogy kellene ide egy szemetes, pedig a mellékelt képek alapján igény lenne rá. Rengeteg cigicsikk és egyéb szemét rondítja az újonnan parkosított területet. Kérném, hogy helyezzenek ki egy szemetest a buszmegálló végébe.

Probléma helyszíne
Budapest XIV. kerület, Zugló, Damjanich utca / Dózsa György út

Hozzászólások

  • Pál András lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Nem érkezett válasz az illetékestől.

    A panaszokról és közérdekű bejelentésekről szóló 2013. évi CVXV. törvény által meghatározott 30 napos válaszadási határidőt a címzett 60 nappal túllépte, így a bejelentést Megoldatlan státusszal zártu...
  • Gál Miklós elküldte az ügyet az illetékesnek: Városliget Zrt.

  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés leírását "A Dózsa György úton található Damjanich utca / Dózsa György út buszmegálló szélében sok a szemét. A Liget projekt során nem gondoltak arra, hogy kellene ide egy szemetes, pedig a mellékelt képek alapján igény lenne rá. Rengeteg cigicsikk és egyéb szemét rondítja az újonnan parkosított területet. Kérném, hogy helyez...

  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés illetékesét "BKM Budapesti Közművek FŐKERT"-ról "Városliget Zrt."-ra.

  • Járókelő Márton hozzászólt a bejelentéshez.

    Ha Városliget Zrt. kihelyezne egy kukát, az megoldaná a problémát. Beljebb, a parkolóház felett 10 méterenként van egy kuka. Ide miért nem jutott?
  • BKM Budapesti Közművek FŐKERT válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Járókelő Blog Ügyintéző: Győri Sándor
    részére

    Tisztelt Járókelő Blog!

    A 00080710 számú bejelentésre az alá
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKM Budapesti Közművek FŐKERT

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Városliget Zrt."-ról "BKM Budapesti Közművek FŐKERT"-ra.

  • Városliget Zrt. válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Járókelő.hu!

    A lenti bejelentéssel kapcsolatban tájékoztatjuk, hogy a fotón szereplő járdasáv nem a Városliget Zrt. területe, kérjük, szíveskedjenek továbbítani a bejelentést a Főkert felé.
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • W Kriszta elküldte az ügyet az illetékesnek: Városliget Zrt.

  • Járókelő Márton bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére